abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:05:17 #26
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31876007
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zo zie je maar... hoe rechts je ook denkt, hoe goed geintegreerd je ook bent, in de ogen van sommigen blijf je altijd 'de ongewenste buitenlander'
Denk je nou zelf niet dat 75% van de VVD blij is als ze weg is?
pi_31876008
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:57 schreef vanthof het volgende:
Elgigante jij verdraait zelf ook de waarheid door te stellen dat deze mensen niet voor niets in de gevangenis zaten.
Een hoop zullen er echt niet voor niets gezeten hebben of zaten die bolletjes ineens in hun maag?

Ik heb alle ingezetenen inderdaad over 1 kam geschoren, want ik weet ook wel dat het een verzameling 'ongewensten' is waarvan sommigen geen misdaden hebben begaan en er alleen zitten op afwachting van hun uitzetting.

Ik snap alleen niet waarom je iemand asiel moet verlenen omdat die toevallig 1 van de 360 gedetineerden is die betrokken waren bij een gevangenisbrand, het causale verband ontgaat me volkomen.

Ik vind het wel juist als de staat de verantwoordelijkheid op zich neemt, door deze mensen van nazorg en financiele middelen te voorzien.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:01:34 #28
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_31878044
iemand netwerk gezien: de gedetineerden hebben de hulpactie vertraagd door de bewakers tijdens de actie te bekogelen met biljartballen, slaan met biljarkeu's etc.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:02:24 #29
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31878072
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef evert het volgende:
iemand netwerk gezien: de gedetineerden hebben de hulpactie vertraagd door de bewakers tijdens de actie te bekogelen met biljartballen, slaan met biljarkeu's etc.
Kijk, vanmorgen hoorde ik weer iets heel anders. Daarom moet ook de uitkomst van het onderzoek worden afgewacht m.i.
pi_31985999
Onafhankelijk van de uitkomsten van de onderzoeken ben ik tegen.
Wel moeten de overlevende hele goede begeleiding krijgen eventueel aangevuld met een (financiele?) schadevergoeding.
Maar ivm de precedent werking die het heeft als we die mensen alsnog toelaten, is dat het stomste dat we kunnen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')