T is ook niet verstandig, als je geen conditie hebt, als een gek te gaan trainen. Wat dat betreft is het wel logisch dat ze het minste doen. Heb er niet echt zicht op hoe weinig ze doen, maar volgens mij zouden ze wel ietsje meer hun best kunnen doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
chantal en roel doen het minst van de groep
Anders let je ff opquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja moet je ook geen pindkaas eten als je er allergies voor bent![]()
![]()
Ze zijn lui maar dat ligt niet aan chantal de andere zijn gewoon te fanatiekquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
T is ook niet verstandig, als je geen conditie hebt, als een gek te gaan trainen. Wat dat betreft is het wel logisch dat ze het minste doen. Heb er niet echt zicht op hoe weinig ze doen, maar volgens mij zouden ze wel ietsje meer hun best kunnen doen
Goeiemorgen oud wijfquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen allemaal!!
heb net ff de uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken, (de reguliere dus de live had ik al gezien) maar zo die joost is menno wel ff een oor aan het aannaaien zeg!! en dat menno dat zo over zn kant laat gaan... maar goed wat moet je anders, van een wellus-nietus discussie wordt niemand wijzer..
en rob, gadverdamme wat een graftak, zoals die met roel zat te roddelen over menno!! viel me vies tegen van roel trouwens ook, maar goed die was toch al aardig in mn achting gedaald...
had nooit verwacht dat ik menno een van de sympathiekste bewoners zou gaan vinden, maar dat begint wel te komen...
ja sorry hoor moest het ff kwijt, zal wel weer hopeloos achter lopen, daar ben ik dan een oud wijf voor![]()
leuke ze trekt wel weer bij.quote:
ja had ik om gevraagd natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Goeiemorgen oud wijf![]()
Lieske zit nu te mokken op haar fietsje.... Het janken staat haar ander dan het lachen.... Ze mag alleen op een oma-snelheid fietsen...
Mogguhquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen allemaal!!
heb net ff de uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken, (de reguliere dus de live had ik al gezien) maar zo die joost is menno wel ff een oor aan het aannaaien zeg!! en dat menno dat zo over zn kant laat gaan... maar goed wat moet je anders, van een wellus-nietus discussie wordt niemand wijzer..
en rob, gadverdamme wat een graftak, zoals die met roel zat te roddelen over menno!! viel me vies tegen van roel trouwens ook, maar goed die was toch al aardig in mn achting gedaald...
had nooit verwacht dat ik menno een van de sympathiekste bewoners zou gaan vinden, maar dat begint wel te komen...
ja sorry hoor moest het ff kwijt, zal wel weer hopeloos achter lopen, daar ben ik dan een oud wijf voor![]()
Na een uur pruilen komt t allemaal wel weer goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuke ze trekt wel weer bij.
Ze heeft last van de BB huil dip.
Zoals bijna iedereen die wel eens heeft in het huis
Ik zeg: Doen Lieske! Ga maar meteen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:48 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske hoeft zo weinig te doen vandaag, dat ze genoeg tijd heeft tussendoor om een vrijwillige exit aan te vragen (zegt ze net)![]()
-knip-
Doe es reset cookie!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef muizemeis het volgende:
ff tussendoor... is de layout op de een of andere manier fok!ked up?? ik heb 300 berichten per pagina, en onderaan mn pagina het vakje snel reageren begint pas ergens in het midden en loopt dan rechts mn scherm uit
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Mogguh
Ik heb de reguliere uitzending van donderdag en vrijdag niet gezien, dus nou weet ik wat ik gemist heb
Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
ff ter toelichting dan, wellicht overbodig maar goed...
ging er dus om dat menno wel doorgewerkt had en dat besproken had met joost; de rest van de bewoners liep te zeiken dat je dat toch niet zomaar doet zo zonder overleg en joost heeft glashard ontkend dat dat gesprekje heeft plaatsgevonden.
BB heeft zeer duidelijk laten zien dat dat gesprekje wel degelijk plaats had gevonden, dus joost is gewoon keihard aan het liegen... vies spelletje speelt dat ventje!!
Kwam door een post van Wickie (niet bewust), heb het al even ge-edit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef muizemeis het volgende:
ff tussendoor... is de layout op de een of andere manier fok!ked up?? ik heb 300 berichten per pagina, en onderaan mn pagina het vakje snel reageren begint pas ergens in het midden en loopt dan rechts mn scherm uit
Klein dingetje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.
Nee hoor hij heeft wel zeker glashard gelogen ben er van overtuigdquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.
Ja, dat is ook een mening. We zullen het nooit weten denk ik. Ik heb in ieder geval nog geen hekel aan Joost.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klein dingetje?
Ik geloof niet dat Joost het is vergeten. Het komt hem gewoon beter uit dat de groep denkt dat Menno tegen niemand heeft gezegd dat ie zou doorwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |