abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:57:29 #201
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31832505
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:

[..]

chantal en roel doen het minst van de groep
T is ook niet verstandig, als je geen conditie hebt, als een gek te gaan trainen. Wat dat betreft is het wel logisch dat ze het minste doen. Heb er niet echt zicht op hoe weinig ze doen, maar volgens mij zouden ze wel ietsje meer hun best kunnen doen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:58:04 #202
29275 BlaBlub
pi_31832517
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Tja moet je ook geen pindkaas eten als je er allergies voor bent
Anders let je ff op
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31832579
goedemorgen allemaal!!

heb net ff de uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken, (de reguliere dus de live had ik al gezien ) maar zo die joost is menno wel ff een oor aan het aannaaien zeg!! en dat menno dat zo over zn kant laat gaan... maar goed wat moet je anders, van een wellus-nietus discussie wordt niemand wijzer..
en rob, gadverdamme wat een graftak, zoals die met roel zat te roddelen over menno!! viel me vies tegen van roel trouwens ook, maar goed die was toch al aardig in mn achting gedaald...

had nooit verwacht dat ik menno een van de sympathiekste bewoners zou gaan vinden, maar dat begint wel te komen...

ja sorry hoor moest het ff kwijt, zal wel weer hopeloos achter lopen, daar ben ik dan een oud wijf voor
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31832597
Lieske zit niet echt vrolijk op de fiets
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:01:59 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31832610

Niet vrolijk nee
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31832628
ff tussendoor... is de layout op de een of andere manier fok!ked up?? ik heb 300 berichten per pagina, en onderaan mn pagina het vakje snel reageren begint pas ergens in het midden en loopt dan rechts mn scherm uit
De nakende waarheid.
pi_31832633
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:57 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

T is ook niet verstandig, als je geen conditie hebt, als een gek te gaan trainen. Wat dat betreft is het wel logisch dat ze het minste doen. Heb er niet echt zicht op hoe weinig ze doen, maar volgens mij zouden ze wel ietsje meer hun best kunnen doen
Ze zijn lui maar dat ligt niet aan chantal de andere zijn gewoon te fanatiek
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:03:31 #208
65846 Bocaj
47th President.
pi_31832648
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen allemaal!!

heb net ff de uitzendingen van donderdag en vrijdag bekeken, (de reguliere dus de live had ik al gezien ) maar zo die joost is menno wel ff een oor aan het aannaaien zeg!! en dat menno dat zo over zn kant laat gaan... maar goed wat moet je anders, van een wellus-nietus discussie wordt niemand wijzer..
en rob, gadverdamme wat een graftak, zoals die met roel zat te roddelen over menno!! viel me vies tegen van roel trouwens ook, maar goed die was toch al aardig in mn achting gedaald...

had nooit verwacht dat ik menno een van de sympathiekste bewoners zou gaan vinden, maar dat begint wel te komen...

ja sorry hoor moest het ff kwijt, zal wel weer hopeloos achter lopen, daar ben ik dan een oud wijf voor
Goeiemorgen oud wijf

Lieske zit nu te mokken op haar fietsje.... Het janken staat haar nader dan het lachen.... Ze mag alleen op een oma-snelheid fietsen...
pi_31832658
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:01 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Niet vrolijk nee
leuke ze trekt wel weer bij.
Ze heeft last van de BB huil dip.
Zoals bijna iedereen die wel eens heeft in het huis
pi_31832683
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31832687
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Goeiemorgen oud wijf

Lieske zit nu te mokken op haar fietsje.... Het janken staat haar ander dan het lachen.... Ze mag alleen op een oma-snelheid fietsen...
ja had ik om gevraagd natuurlijk

Lieske is wel een ontzettende jankerd hoor!! tuurlijk het zit haar niet mee allemaal, maar dat gejank de hele tijd, daar word ik zoooo moe van
De nakende waarheid.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:05:21 #212
29275 BlaBlub
pi_31832690
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen allemaal!!

Mogguh

Ik heb de reguliere uitzending van donderdag en vrijdag niet gezien, dus nou weet ik wat ik gemist heb
pi_31832694
Goedemorgen trouwens allemaal
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:06:38 #214
29275 BlaBlub
pi_31832737
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef regenworm het volgende:

[..]

leuke ze trekt wel weer bij.
Ze heeft last van de BB huil dip.
Zoals bijna iedereen die wel eens heeft in het huis
Na een uur pruilen komt t allemaal wel weer goed
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:07:44 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31832762
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:48 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske hoeft zo weinig te doen vandaag, dat ze genoeg tijd heeft tussendoor om een vrijwillige exit aan te vragen (zegt ze net)

-knip-
Ik zeg: Doen Lieske! Ga maar meteen!
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:07:45 #216
65846 Bocaj
47th President.
pi_31832763
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef muizemeis het volgende:
ff tussendoor... is de layout op de een of andere manier fok!ked up?? ik heb 300 berichten per pagina, en onderaan mn pagina het vakje snel reageren begint pas ergens in het midden en loopt dan rechts mn scherm uit
Doe es reset cookie!
pi_31832766
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Mogguh

Ik heb de reguliere uitzending van donderdag en vrijdag niet gezien, dus nou weet ik wat ik gemist heb

ff ter toelichting dan, wellicht overbodig maar goed...
ging er dus om dat menno wel doorgewerkt had en dat besproken had met joost; de rest van de bewoners liep te zeiken dat je dat toch niet zomaar doet zo zonder overleg en joost heeft glashard ontkend dat dat gesprekje heeft plaatsgevonden.
BB heeft zeer duidelijk laten zien dat dat gesprekje wel degelijk plaats had gevonden, dus joost is gewoon keihard aan het liegen... vies spelletje speelt dat ventje!!
De nakende waarheid.
pi_31832786
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen trouwens allemaal
goedemorgen
De nakende waarheid.
pi_31832804
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ff ter toelichting dan, wellicht overbodig maar goed...
ging er dus om dat menno wel doorgewerkt had en dat besproken had met joost; de rest van de bewoners liep te zeiken dat je dat toch niet zomaar doet zo zonder overleg en joost heeft glashard ontkend dat dat gesprekje heeft plaatsgevonden.
BB heeft zeer duidelijk laten zien dat dat gesprekje wel degelijk plaats had gevonden, dus joost is gewoon keihard aan het liegen... vies spelletje speelt dat ventje!!
Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.
pi_31832818
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Doe es reset cookie!

thnxs Bocaj!!
De nakende waarheid.
pi_31832834
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef muizemeis het volgende:
Kwam door een post van Wickie (niet bewust), heb het al even ge-edit.

Goedenmorgen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:11:03 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31832846
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik blijf het er toch op houden dat Joost het vergeten is. Door moeheid en weinig eten kan dat. Ik zie Joost er niet voor aan om om zo'n klein dingetje meerdere keren keihard te gaan liegen.
Klein dingetje?
Ik geloof niet dat Joost het is vergeten. Het komt hem gewoon beter uit dat de groep denkt dat Menno tegen niemand heeft gezegd dat ie zou doorwerken.
pi_31832848
De fiets is kapot nu.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:11:23 #224
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31832856
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Nee hoor hij heeft wel zeker glashard gelogen ben er van overtuigd
pi_31832864
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

Klein dingetje?
Ik geloof niet dat Joost het is vergeten. Het komt hem gewoon beter uit dat de groep denkt dat Menno tegen niemand heeft gezegd dat ie zou doorwerken.
Ja, dat is ook een mening. We zullen het nooit weten denk ik. Ik heb in ieder geval nog geen hekel aan Joost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')