Er is mij een tijd geleden ook een boel toegeschreven maar dat krijg je schijnbaar als je te open en teveel offtopic gaatquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wel degelijk, ik heb de policy gelezen.
Randfiguren die mij kanker toewensen en mijn moeder een hoer noemen niet.![]()
dat doen sommige mensen, en dat is behoorlijk triestquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb er wel van geleerd dat je hier mensen kanker mag toewensen![]()
Ik heb een naam hoog te houdenquote:
heb jij een beter onderwerp?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
maar waar moeten we het nu anders over hebben? na 3 berichten weten we wel dat Ingrid is wezen plassen
* doka neemt nog een wijntjequote:Op maandag 31 oktober 2005 03:01 schreef Minouishere het volgende:
*neemt nog een biertje*
1 voordeel, bij mij kan het niet meerquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:57 schreef doka het volgende:
[..]
dat doen sommige mensen, en dat is behoorlijk triest![]()
Fokkers dodelijke ziektes toewensen is not done.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Er is mij een tijd geleden ook een boel toegeschreven maar dat krijg je schijnbaar als je te open en teveel offtopic gaat![]()
Ik heb er wel van geleerd dat je hier mensen kanker mag toewensen![]()
tja, maar jij bent nou eenmaal een lulquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Fokkers dodelijke ziektes toewensen is not done.![]()
Bij bewoners van het BB-huis ligt dat anders, zeker als het over Joost gaat.
Damn bedoel ik niet een dodelijke ziekte maar meer dat hij gewoon neervalt. Weg.
Dag Joost.
Ja hoor, sex, het weer, voetbal, komende week enz.quote:
Hij heeft in het verleden aardig wat fouten gemaakt met een blessure die ik had . 10 jaar schouderklachten , en gewoon door volleyballen , lekker tegen de grond aan knallen elke week op competitie niveau .quote:
neervalt en dan dood??quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dan bedoel ik niet een dodelijke ziekte maar meer dat hij gewoon neervalt. Weg.
Dag Joost.
Dat mag jij zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:03 schreef doka het volgende:
[..]
tja, maar jij bent nou eenmaal een lul![]()
![]()
Iedereen weet zo langzamer hand wel wat ik heb en waarom ik zo reageerde weken geledenquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dan bedoel ik niet een dodelijke ziekte maar meer dat hij gewoon neervalt. Weg.
Dag Joost.
zo te lezen mag 'ie je gewoon niet..........quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Hij heeft in het verleden aardig wat fouten gemaakt met een blessure die ik had . 10 jaar schouderklachten , en gewoon door volleyballen , lekker tegen de grond aan knallen elke week op competitie niveau .
Zelfs anti depressiva schreef hij mij voor , want het zat " tussen mijn oren " .... zeggen ze altijd als ze er niet uit komen .
ik heb die zooi 9 maanden in ontvangst genomen , en er niet 1 pil van geslikt ... Darna hervond ik voor de zoveelste keer weer mijn strijdlust voor hernieuwde 2nd / 3rd / 4th opinions ..... toen ben ik een beetje boos geworden in het 3e ziekenhuis , en heb met geweld gedreigd na op tafel te hebben geslagen met mijn vuist ...... toen kreeg ik eindelijk een mri_scan na 10 !!!!!!!!! jaar , en 4 dagen later had men de uitslag ........... meneer , u heeft een scheur in het labrum van uw schouder .......... GOOD JOB HUISARTS + REST .......
Hij heeft dus nog wat goed te maken , lol
H5N1 griepje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:06 schreef KRIBBET het volgende:
maar kom niet aan Joostoke, een griepje moet kunnen)
![]()
wat heb je dan ???quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iedereen weet zo langzamer hand wel wat ik heb en waarom ik zo reageerde weken geleden![]()
Maar zeggen: Chantal, val dood! daar heb ik totaal geen moeite mee want zo is het niet bedoelt (hoop ik) maar kom niet aan Joostoke, een griepje moet kunnen)
![]()
Aan het wapperen van Lieske haar handjes te zien, is het risico wel erg hoog in het huisquote:
Kanker.quote:
Kan nie slapen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Om zoiets aan een man te geven is erg makkelijkhahaha
Mannen willen maar 1 ding(meestal)
Ik zorg voor een etentje, bioscoop, ontbijt op bed, schoonheidssalon, uitslapen (ik 's ochtends met de hond naar buiten) enz. enz.
Ze is er altijd erg blij mee en dat merk ik de rest van de week dan weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |