Partij van de Arabierenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Geen martelaar plz![]()
Ik heb liever dat ze hogerop komt in de PvdA.![]()
ik denk dat de kwestie voor hen wat gevoeliger ligt dan diegenen zoals Verdonk en Elatik die er om politieke redenen zitten en er gewin uit te halen, Cohen zit erbij als burgervader.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch geen familiebijeenkomst? Volgens mij gaat het niet om Theo de zoon maar om Theo de publieke figuur. Dus ik zou niet weten waarom zijn ouders daar iets mee van doen hebben.
Moehahahaha. 'Ik zeg een keertje niet 'Partij van de Allochtonen', ik doe iets nieuws.'quote:
Nou ja, ik vind de PvdA eigenlijk wel representatief voor de verschuivingen van doelgroepen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Moehahahaha. 'Ik zeg een keertje niet 'Partij van de Allochtonen', ik doe iets nieuws.'
Lachen man, ik zou cabaretier worden, als ik jou was![]()
V.
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben. Ik had het meer over de vorm, het pijnlijk treurige gebrek aan zelfkritiek dat mensen nog steeds in staat stelt dit soort slappe woordspelingen te bezigen met het idee dat ze de nieuwe Bill Hicks zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de PvdA eigenlijk wel representatief voor de verschuivingen van doelgroepen..
De echte havenarbeider stem al eeuwen geen PvdA meer, dus zoekt die partij de nóg zwakkeren in de samenleving op die met prietpraat te paaien is.
Over een jaar of 50 zullen ze misschien wel willen dat ook slachtvee stemrecht krijgt, anders zullen ze moeten opdoeken.
Ja, echt origineel zijn die woordspelingen niet echt nee (understatement van het jaar), maar ik heb me er ook aan gebezigd toen ik nog moest lachen om BMW (Boeren meiden wagen) en HEMA (Hier eet men afval).quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben. Ik had het meer over de vorm, het pijnlijk treurige gebrek aan zelfkritiek dat mensen nog steeds in staat stelt dit soort slappe woordspelingen te bezigen met het idee dat ze de nieuwe Bill Hicks zijn
Intense treurnis...
V.
Het is dik uitverkocht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
Weet iemand of er nog wel kaarten te koop zijn voor dat debat vanavond?
Dat jij dat als grap interpreteert zegt meer over jouw gevoel voor humor dan over dat van mij. Vanwege users zoals jij zijn er posticons in het leven geroepen. Ik was namelijk uiterst serieus. De 'A' van "PvdA" staat tegenwoordig echt niet meer voor "arbeider" maar voor "arabier" of "allochtoon".quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben. Ik had het meer over de vorm, het pijnlijk treurige gebrek aan zelfkritiek dat mensen nog steeds in staat stelt dit soort slappe woordspelingen te bezigen met het idee dat ze de nieuwe Bill Hicks zijn
Intense treurnis...
V.
Dat was gisterenquote:Op woensdag 2 november 2005 07:21 schreef maniack28 het volgende:
Als het maar laten om binnen nu en een uur een aanslag op Utrecht CS te plaatstenStond gisteren in de spits of metro dat er geruchten waren over een aanslag in Utrecht vandaag...
![]()
Denk eerder dat Balkenende LIVE op de tv word gemold in de Linnaeusstraat. .quote:Op woensdag 2 november 2005 07:21 schreef maniack28 het volgende:
Als het maar laten om binnen nu en een uur een aanslag op Utrecht CS te plaatstenStond gisteren in de spits of metro dat er geruchten waren over een aanslag in Utrecht vandaag...
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:43 schreef Suko het volgende:
[afbeelding]
Geen moment uit mijn gedachten en dat blijft zo!
Inderdaad, heel sterk.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:55 schreef Kozzmic het volgende:
Je kan veel van Balkenende zeggen, maar ik vond het sterk van hem dat hij gewoon op die demonstrant afstapte en even in discussie ging. Die vrouw wist volgens mij meteen niet meer waar ze het moest zoeken.
Ik heb het helaas moeten missen (werk enzoquote:Op woensdag 2 november 2005 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, heel sterk.
Die mevrouw zien we waarschijnlijk vanavond wel bij Barend en Van Dorp
Ze was iig op AT5quote:Op woensdag 2 november 2005 08:59 schreef SCH het volgende:
Die mevrouw zien we waarschijnlijk vanavond wel bij Barend en Van Dorp
Ze had een spandoek oid gemaakt, en ze was blij dat Balkenende daar iets over zei. Meer wilde ze absoluut niet zeggen..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |