Ach, Holman profileert zich alleen nog maar als 'vriend van Theo', 'nabestaande van Theo' en spreekt namens de 'familie van Theo'. Nog even en hij laat zijn achternaam veranderen in Van Gogh. Het wordt tijd dat hij zijn eigen leven weer oppakt, mocht hij dat nog hebben.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef SCH het volgende:
Dat schreeuwen van Theodor Holman was wel weer genant: "Theo zou dit niet zo gewild hebben" - waar ken ik dat toch van, van die mensen die precies weten wat de overledene gewild zou hebben
Die ouders van Van Gogh schaamden zich dood voor hem zo te zien. Ik denk dat dat hele clubje schreeuwerige en drammerige publicisten variererend van Elian tot Umar en van Holman tot Hemelrijk inmiddels op een wat dood spoor zit en vooral nog voor elkaar en een wat beperkt verzuurd rechts publiek schrijft.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ach, Holman profileert zich alleen nog maar als 'vriend van Theo', 'nabestaande van Theo' en spreekt namens de 'familie van Theo'. Nog even en hij laat zijn achternaam veranderen in Van Gogh. Het wordt tijd dat hij zijn eigen leven weer oppakt, mocht hij dat nog hebben.
Nou, ik denk dat die verhalen van 'ouders willen wel herdenking', 'ouders willen geen herdenking', 'ouders willen wel Balkenende', 'ouders willen geen Balkenende' vooral in de wereld worden geholpen door die Westelaken en Holman, die bewust het vuurtje tussen overheid (oftewel burgemeester Cohen) en Van Gogh-aanhang willen opstoken. Als vervolgens pa of ma Van Gogh om een mening wordt gevraagd dan vinden ze alles wel best.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Die ouders van Van Gogh schaamden zich dood voor hem zo te zien. Ik denk dat dat hele clubje schreeuwerige en drammerige publicisten variererend van Elian tot Umar en van Holman tot Hemelrijk inmiddels op een wat dood spoor zit en vooral nog voor elkaar en een wat beperkt verzuurd rechts publiek schrijft.
Het is onderling ook niet allemaal pais en vree idd. De vete tussen Hirsi Ali en Umar is ook al zo kostelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef Kozzmic het volgende:
Pamela Hemelrijk hoort volgens mij sowieso niet bij het Van Gogh-kamp, al zou ze dat zelf uiteraard erg graag willen.
Je zou eens wat aan zelfreflectie moeten doen. Of gewoon eens iets inhoudelijks melden.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Pracissor het volgende:
Ah gut hebben de linkse rakkers elkaar weer gevonden? Lekker aan het zeiken over die 'rechtse' zure pruimen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Pracissor het volgende:
Ah gut hebben de linkse rakkers elkaar weer gevonden? Lekker aan het zeiken over die 'rechtse' zure pruimen?
wat heeft dat met het op links/rechts zeiken te maken? Ik kots op haar vanwege haar geschiedenis niet vanwege haar linkszijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:19 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Je zou eens wat aan zelfreflectie moeten doen. Of gewoon eens iets inhoudelijks melden.
Idd, het is duidelijk wie er wie lesgeeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |