abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34135610
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, je had ook de search kunnen gebruiken natuurlijk.
welke?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 16 januari 2006 @ 20:52:28 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34135690
Het geheim: inschatten in welke periode iets gepost is en daar die meer/minder topics- drop-down voor gebruiken, vervolgens zoeken met ctrl-F
pi_34135742
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef Aventura het volgende:
Het geheim: inschatten in welke periode iets gepost is en daar die middelste drop-down voor gebruiken
ik had ze allemaal al gebruikt, tot meer dan 1 jaar terug.
maar ik wist wel dat het niet zo lang geleden was
maar zelfs zo kon ik hem niet vinden.
misschien net zo vreemd als
quote:
© 1962/2029 - FOK!
  maandag 16 januari 2006 @ 20:54:28 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34135792
Ja ik vind het ook niet ideaal, ik snap niet dat er nog steed geen behoorlijke zoekfunctie is.
pi_34135938
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef Aventura het volgende:
Het geheim: inschatten in welke periode iets gepost is en daar die meer/minder topics- drop-down voor gebruiken, vervolgens zoeken met ctrl-F
Dat lukt meestal wel, inderdaad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34135961
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat lukt meestal wel, inderdaad.
meestal, meestal.
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 20:59:41 #247
8781 crew  Frutsel
pi_34136043
Hey Lupa zit hier ook
pi_34140819
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:59 schreef Frutsel het volgende:
Hey Lupa zit hier ook
pi_34177768
Ah, shit had ik net een leuk topic waarin ik wat reacties en meningen aan het peilen was, en reacties aan het uitlokken was gooien jullie er een slot op. Had net met een aantal mensen een leuke discusie over een fantasie van me. Vindt het niet terrecht dat er een slotje op is gezet.
pi_34177848
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef mjb44 het volgende:
Ah, shit had ik net een leuk topic waarin ik wat reacties en meningen aan het peilen was, en reacties aan het uitlokken was gooien jullie er een slot op. Had net met een aantal mensen een leuke discusie over een fantasie van me. Vindt het niet terrecht dat er een slotje op is gezet.
Met zo'n TT en OP kun je weinig serieuze reacties verwachten... Daarom heb ik 'm op slot gedaan. Je zou dan beter een wat algemener topic over seksuele fantasieën kunnen openen...
pi_34178025
HMMMM, nou ja blijf het flauw vinden. Ik heb die fantasie. en was benieuwd wat anderen daarvan vinden. overigens is het een fantasie hoor!!!. Niet iets wat ik irl zou willen doen. Maar goed dat had ik in mijn topic al een paar keer gezegd. Er waren toch wel een aantal serieuze reacties.
pi_34178201
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef mjb44 het volgende:
HMMMM, nou ja blijf het flauw vinden. Ik heb die fantasie. en was benieuwd wat anderen daarvan vinden. overigens is het een fantasie hoor!!!. Niet iets wat ik irl zou willen doen. Maar goed dat had ik in mijn topic al een paar keer gezegd. Er waren toch wel een aantal serieuze reacties.
Er waren meer belachelijke dan serieuze reacties. Je mag van mij best een nieuw topic openen hoor. Maar maak er dan een titel van als bv. "Wat is jouw gekste/raarste/favoriete fantasie?". Dan krijg je wrs. leukere reacties...
pi_34178407
Oke, dan doe ik dat wel. Heb vanavond verder niks te doen (en verveelde me, vandaar dat ik dat topiic geopende heb). Bedankt!!!!!!

Ik was gewoon benieuwd wat andere mensen van mijn fanatasie vonden.
pi_34270527
Oh meesteresjes,
Kunnen we dat slotje op mijn scheer pol effe verwijderen... je mag die andere afgrendellen die 30% mannen.
Zullen genoeg scheer topics zijn dat geloof iki graag, maar gisteren ontdekt dat ik mijn eigen pols kan plaatsen, kon alleen mijn OT in oude topic niet aanpassen hence het nieuwe topic met POL

PLease Please Please ...wiens tenen moet ik sabbelen om dat gedaan te krijgen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:29:32 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34270571
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:27 schreef desiredbard het volgende:
Oh meesteresjes,
Kunnen we dat slotje op mijn scheer pol effe verwijderen... je mag die andere afgrendellen die 30% mannen.
Zullen genoeg scheer topics zijn dat geloof iki graag, maar gisteren ontdekt dat ik mijn eigen pols kan plaatsen, kon alleen mijn OT in oude topic niet aanpassen hence het nieuwe topic met POL

PLease Please Please ...wiens tenen moet ik sabbelen om dat gedaan te krijgen
ik word zo onstellend moe van scheertopics in sex, dat wil je niet weten. net als "zoenen met een andere vrouw', 'welke dildo', 'slikken?', 'rimmen is lekker', 'ik krijg het extra large condoom niet om', 'hoevaak spuit jij achter elkaar', 'help! ik kom pas na een uur lang pompen klaar, is dat normaal?'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34271124
Moet je niet in het sex topic komen ......
heb je andere suggesties.....
Daarom wilde ik ook een korte pol plaatsen... geen oeverloze verhalen
Ik suggesteer de volgende POLS; : Verdeeld in 5 (6) antwoorden.
1/2 Mannelijk Ja en Nee
3/5 Vrouwelijk Ja en Nee ,
5 Geen mening
(6 ik ben een oververhitte puber, maagd en lul maar wat)
Pol 1) Rimmen is lekker
Pol 2) Slik jij of Slik ik (en een database met telefoonnummers eraanhangen)
Pol3) Ga of Ben je wel eens vreemdgegaan (Linken met Pol 2 en eveneens telefoon nummers)
Pol 4) Het grote Gladde scheertopic, aka Wax on Wax off (auuuwww)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:13:38 #257
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34271696
Ik laat het liever zo DB, want als ik de lopende topic sluit en die nieuwe open, dan beginnen we weer van voor af aan en in de herhaling. De hele discussie is sowieso al een herhaling overigens, maar dan liever de voortzetting ervan in een bestaand topic
pi_34276452
Ah ook Maar kun je dan zorgen dat ik mijn OP in het oude topic effe kan aanpassen. (POL in de OP) ziet er overzichterlijker uit.
Vind je ook niet Meesteres.....
En ik smeek netjes om toestemming voor mijn 4 POL suggesties hierboven tegen jullie in strak leer en latex gekleede modjes..... krijg ik antwoord of moet ik stout worden?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:44:03 #259
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34310117
Dat topic over verkrachting, kan dat dicht? Ik ben een voorstander van "alles is bespreekbaar", maar dit gaat me echt te ver. Vandaar dat ik dit postte:
quote:
Ik ben minder blij met zo'n topic. Wat is het idee? Verkrachting bespreekbaar en sociaal geaccepteerd maken? Praat eens met iemand die verkracht is, dan piep je wel anders.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:22:48 #260
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34311400
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef ErikT het volgende:
Dat topic over verkrachting, kan dat dicht? Ik ben een voorstander van "alles is bespreekbaar", maar dit gaat me echt te ver. Vandaar dat ik dit postte:
[..]
ik vind af en toe achterlijke topics ook leuk, maar deze gaat zoals degene hierboven zegt ook te ver
Is verkrachting slecht?

kwetsend voor slachtoffers van zedenmisdrijven ...
De wereld is op hol geslagen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:21:01 #261
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34315060
Het gaat dus gewoon verder. Wat is dit hee?
pi_34315191
Een oprechte en goede moderator zou moeten kunnen inzien dat de topic totaal net kwetsend hoeft te zijn. Ik ben het er mee eens dat het wellicht niet thuishoort in SEX. Dus als een moderator wil ingrijpen, dan zou ik het liefst willen dat de topic wordt verplaatst naar WFL (lijkt mij dan beter), maar niet sluiten.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:27:28 #263
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34315302
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:24 schreef FuifDuif het volgende:
Een oprechte en goede moderator zou moeten kunnen inzien dat de topic totaal net kwetsend hoeft te zijn. Ik ben het er mee eens dat het wellicht niet thuishoort in SEX. Dus als een moderator wil ingrijpen, dan zou ik het liefst willen dat de topic wordt verplaatst naar WFL (lijkt mij dan beter), maar niet sluiten.
Bepaal jij nu wat een goede moderator is? Dat was toch onmogelijk?
Mijn mening: een goede operator had iig ingegrepen. Al was het mij ongelijk geven, dat interesseert me niet, het zou hooguit mn mening over Fok! veranderen. Maar er gebeurt nu helemaal niets.
pi_34315598
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:27 schreef ErikT het volgende:

[..]

Bepaal jij nu wat een goede moderator is? Dat was toch onmogelijk?
Mijn mening: een goede operator had iig ingegrepen. Al was het mij ongelijk geven, dat interesseert me niet, het zou hooguit mn mening over Fok! veranderen. Maar er gebeurt nu helemaal niets.
En waarom gebeurt er niets? Twee moderators hebben zelfs een poosje (in het eerste deel) hun bijdragen geleverd. Het is een algemeen discussiepunt. Omstreden, dat wel, maar allerminst eentje die geen respect toont voor slachtoffers van verkrachtingsgevallen.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:40:20 #265
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34315783
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En waarom gebeurt er niets? Twee moderators hebben zelfs een poosje (in het eerste deel) hun bijdragen geleverd. Het is een algemeen discussiepunt. Omstreden, dat wel, maar allerminst eentje die geen respect toont voor slachtoffers van verkrachtingsgevallen.
Een simpel berichtje: "We zijn het oneens, het topic blijft open" is genoeg. Ik blijf bij mijn mening, de moderators laten het afweten.
Daarenboven is het helemaal geen algemeen discussiepunt, dat zit allemaal in je hoofd.
pi_34316058
Zijn er uberhaupt moderators aanwezig?
pi_34316640
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:24 schreef FuifDuif het volgende:
Wel sluiten dus, ga je zieke fantasieen en vragen maar op een pedofielenforum dumpen (dus niet FoK).
pi_34317984
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wel sluiten dus, ga je zieke fantasieen en vragen maar op een pedofielenforum dumpen (dus niet FoK).
En hoe kan het dan dat sommige mensen in die topic wel degelijk begrijpen waar het feitelijk over gaat? Niets sluiten, als je het niveau niet aankunt, blijf dan weg.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:09:21 #269
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34318606
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:50 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En hoe kan het dan dat sommige mensen in die topic wel degelijk begrijpen waar het feitelijk over gaat? Niets sluiten, als je het niveau niet aankunt, blijf dan weg.
Niveau Alle argumenten uit de weg gaan, jezelf in een slachofferrol positioneren en het is onderhand ook al persoonlijk geworden voor sommige mensen. Dit is beneden alle peil.
pi_34319405
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:09 schreef ErikT het volgende:

[..]

Niveau Alle argumenten uit de weg gaan, jezelf in een slachofferrol positioneren en het is onderhand ook al persoonlijk geworden voor sommige mensen. Dit is beneden alle peil.
1. Alle argumenten uit de weg gaan? Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien!
2. Ik positioneer mijzelf niet in een slachtofferrol... leg eens uit.
3. Als het persoonlijk is geworden voor sommige mensen dan moeten ze niet in de topic komen, maar wegblijven. Niemand verplicht ze om te blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')