welke?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, je had ook de search kunnen gebruiken natuurlijk.![]()
ik had ze allemaal al gebruikt, tot meer dan 1 jaar terug.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef Aventura het volgende:
Het geheim: inschatten in welke periode iets gepost is en daar die middelste drop-down voor gebruiken
quote:© 1962/2029 - FOK!
Dat lukt meestal wel, inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef Aventura het volgende:
Het geheim: inschatten in welke periode iets gepost is en daar die meer/minder topics- drop-down voor gebruiken, vervolgens zoeken met ctrl-F
Met zo'n TT en OP kun je weinig serieuze reacties verwachten... Daarom heb ik 'm op slot gedaan. Je zou dan beter een wat algemener topic over seksuele fantasieën kunnen openen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef mjb44 het volgende:
Ah, shit had ik net een leuk topic waarin ik wat reacties en meningen aan het peilen was, en reacties aan het uitlokken was gooien jullie er een slot op. Had net met een aantal mensen een leuke discusie over een fantasie van me. Vindt het niet terrecht dat er een slotje op is gezet.
Er waren meer belachelijke dan serieuze reacties. Je mag van mij best een nieuw topic openen hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef mjb44 het volgende:
HMMMM, nou ja blijf het flauw vinden. Ik heb die fantasie. en was benieuwd wat anderen daarvan vinden. overigens is het een fantasie hoor!!!. Niet iets wat ik irl zou willen doen. Maar goed dat had ik in mijn topic al een paar keer gezegd. Er waren toch wel een aantal serieuze reacties.
ik word zo onstellend moe van scheertopics in sex, dat wil je niet weten. net als "zoenen met een andere vrouw', 'welke dildo', 'slikken?', 'rimmen is lekker', 'ik krijg het extra large condoom niet om', 'hoevaak spuit jij achter elkaar', 'help! ik kom pas na een uur lang pompen klaar, is dat normaal?'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:27 schreef desiredbard het volgende:
Oh meesteresjes,
Kunnen we dat slotje op mijn scheer pol effe verwijderen... je mag die andere afgrendellen die 30% mannen.
Zullen genoeg scheer topics zijn dat geloof iki graag, maar gisteren ontdekt dat ik mijn eigen pols kan plaatsen, kon alleen mijn OT in oude topic niet aanpassen hence het nieuwe topic met POL
PLease Please Please ...wiens tenen moet ik sabbelen om dat gedaan te krijgen
quote:Ik ben minder blij met zo'n topic. Wat is het idee? Verkrachting bespreekbaar en sociaal geaccepteerd maken? Praat eens met iemand die verkracht is, dan piep je wel anders.
ik vind af en toe achterlijke topics ook leuk, maar deze gaat zoals degene hierboven zegt ook te verquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef ErikT het volgende:
Dat topic over verkrachting, kan dat dicht? Ik ben een voorstander van "alles is bespreekbaar", maar dit gaat me echt te ver. Vandaar dat ik dit postte:
[..]
Bepaal jij nu wat een goede moderator is? Dat was toch onmogelijk?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:24 schreef FuifDuif het volgende:
Een oprechte en goede moderator zou moeten kunnen inzien dat de topic totaal net kwetsend hoeft te zijn. Ik ben het er mee eens dat het wellicht niet thuishoort in SEX. Dus als een moderator wil ingrijpen, dan zou ik het liefst willen dat de topic wordt verplaatst naar WFL (lijkt mij dan beter), maar niet sluiten.
En waarom gebeurt er niets? Twee moderators hebben zelfs een poosje (in het eerste deel) hun bijdragen geleverd. Het is een algemeen discussiepunt. Omstreden, dat wel, maar allerminst eentje die geen respect toont voor slachtoffers van verkrachtingsgevallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bepaal jij nu wat een goede moderator is? Dat was toch onmogelijk?
Mijn mening: een goede operator had iig ingegrepen. Al was het mij ongelijk geven, dat interesseert me niet, het zou hooguit mn mening over Fok! veranderen. Maar er gebeurt nu helemaal niets.
Een simpel berichtje: "We zijn het oneens, het topic blijft open" is genoeg. Ik blijf bij mijn mening, de moderators laten het afweten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En waarom gebeurt er niets? Twee moderators hebben zelfs een poosje (in het eerste deel) hun bijdragen geleverd. Het is een algemeen discussiepunt. Omstreden, dat wel, maar allerminst eentje die geen respect toont voor slachtoffers van verkrachtingsgevallen.
Wel sluiten dus, ga je zieke fantasieen en vragen maar op een pedofielenforum dumpen (dus niet FoK).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:24 schreef FuifDuif het volgende:
Een oprechte en goede moderator zou moeten kunnen inzien dat de topic totaal net kwetsend hoeft te zijn. Ik ben het er mee eens dat het wellicht niet thuishoort in SEX. Dus als een moderator wil ingrijpen, dan zou ik het liefst willen dat de topic wordt verplaatst naar WFL (lijkt mij dan beter), maar niet sluiten.
En hoe kan het dan dat sommige mensen in die topic wel degelijk begrijpen waar het feitelijk over gaat? Niets sluiten, als je het niveau niet aankunt, blijf dan weg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel sluiten dus, ga je zieke fantasieen en vragen maar op een pedofielenforum dumpen (dus niet FoK).
Niveauquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En hoe kan het dan dat sommige mensen in die topic wel degelijk begrijpen waar het feitelijk over gaat? Niets sluiten, als je het niveau niet aankunt, blijf dan weg.
1. Alle argumenten uit de weg gaan? Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
NiveauAlle argumenten uit de weg gaan, jezelf in een slachofferrol positioneren en het is onderhand ook al persoonlijk geworden voor sommige mensen. Dit is beneden alle peil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |