abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32097295
Dan ga je toch gezellig mee Komakie in Maart
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:22:03 #227
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32097591
Ik vermoed ook dat de het zeker vroeg in het seizoen wel eens kan gaan tegenvallen met de sneeuw in Europa. Vandaat dat we maar naar het (dure) Les 2 Alpes gaan, op 3600 meter zal er toch wel wat liggen?

Uiteraard hoop ik op dikke poeder... wil nu ook wel eens off-piste. Weet iemand trouwens of het mogelijk is om bij Husk gewoon te boeken, en als je daar bent aan de hand van de sneeuwcondities te bepalen of je wel of geen les wilt hebben? Ik wil namelijk wel weer les, maar eigenlijk alleen als er tijdens die les off-piste gedaan wordt. In me eentje de poeder in duiken lijkt me namelijk ook weer niet zo'n geschikt idee...
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:00:56 #228
134402 chikkie
live to ride
pi_32102687
hey! ik zag dat hier ook een snowboardtopic is! ik me gelijk aanmelden .. ga je met husk? Dan kan je toch ook gewoon buiten de reisorganisatie naar de plaatselijke skischool toestappen..
If you got guts, you can live without a reputation
pi_32103558
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:55 schreef ForumGek het volgende:
Fototje van mijn setup !

http://putfile.com/pic.php?pic=11/31110552459.jpg&s=x11
Dat ziet er super relaxed uit, goeie combi met die bindings
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:36:51 #230
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32103919
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef chikkie het volgende:
hey! ik zag dat hier ook een snowboardtopic is! ik me gelijk aanmelden .. ga je met husk? Dan kan je toch ook gewoon buiten de reisorganisatie naar de plaatselijke skischool toestappen..
Ja dat ben ik dus misschien van plan, maar ik weet niet of je met husk korting krijgt ofzo? Dan nog kost het met Husk 70 euro voor een week trouwens
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:37:40 #231
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32103933
quote:
Budget maal 2.
Bij Husk heb je 5 dagen, 2 uur een goede gids voor 100 euro. Zoek dat maar eens ter plekke.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 9 november 2005 @ 00:07:58 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32104816
quote:
Welkom bij deze

Hey ik zie dat je ALO doet in A'dam?
Ken je heel toevallig Sabina en Maarten? Zijn ook snowboardleraar en lerares.
Die hebben vorig jaar namelijk bij ons les gegeven. Zij deden ook ALO en liepen stage bij ons.

We krijgen dit jaar trouwens weer zo'n figuur (hehe lekker oneerbiedig zijn tegen stageres ) die stage komt volgen als snowboardleraar of lerares.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 november 2005 @ 00:09:48 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32104873
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef Roellio het volgende:
http://www.snowtime.nl/Product.aspx?Code=AV-RBSOL

Hier ga ik m'n nek breken!
Hey daar ben ik een paar jaar geleden een paar dagen geweest. Toen zat ik een weekje in Chatel en ben ik daar een paar keer naar toe geboard. Kewl dorpje wel. Ligt echt midden op de berg. Veel meer nog dan bijvoorbeeld Val Thorens.
Best aardig gebiedje ook
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_32105232
Zo, zojuist even de plank van mijn vriendin in de wax gezet, morgenochtend lekker schrapen. Keb er nu al zin in. Kmoet toch maar een keer zorgen dan ze het zelf gaat doen
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 9 november 2005 @ 09:21:04 #236
71115 Rnej
I walk the line
pi_32109048
quote:
Op woensdag 9 november 2005 00:25 schreef GenesiZ het volgende:
Zo, zojuist even de plank van mijn vriendin in de wax gezet, morgenochtend lekker schrapen. Keb er nu al zin in. Kmoet toch maar een keer zorgen dan ze het zelf gaat doen
idd, hoe moeilijk is t?

mijn canyon ligt ook weer lekker in de wax, ga morgenavond weer vrieskistboarden ,... GRATIS!!
  woensdag 9 november 2005 @ 09:49:57 #237
134402 chikkie
live to ride
pi_32109599
quote:
Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Welkom bij deze

Hey ik zie dat je ALO doet in A'dam?
Ken je heel toevallig Sabina en Maarten? Zijn ook snowboardleraar en lerares.
Die hebben vorig jaar namelijk bij ons les gegeven. Zij deden ook ALO en liepen stage bij ons.

We krijgen dit jaar trouwens weer zo'n figuur (hehe lekker oneerbiedig zijn tegen stageres ) die stage komt volgen als snowboardleraar of lerares.
hey! weet niet of ik hun ken. Messchien wel van gezicht.. maar ik hun doen de docentenopleiding, ik doe de management kant van het hele gebeuren..
Stagaires zijn leuk! die worden namelijk altijd helemaal weggepest door kinderen
If you got guts, you can live without a reputation
  woensdag 9 november 2005 @ 10:05:46 #238
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32109916
Wat is dat ALO ook alweer? Iets met Outdoor zeker?

Over die stagaires: twee jaar geleden naar de franse alpen geweest voor een klimcursus, en de stagaires werden daar niet ontzien... Als je zowat een hele dag bovenin die wand hangt, vol in de zon bij 40 graden ben je die avond niet zo heel veel meer waard. De arme meid had koppijn niet normaal (vol in de zon een hele dag en bijna niet kunnen drinken, want tja 30m hoogte) en d'r rug was ook ver naar de knoppen van het de hele dag in die gordel hangen

Om de stagaires (en ons, want wij stonden dus ook de hele dag in de zon die ene dag) te sparen zijn we toen alleen nog maar een schaduwzijdes gaan klimmen, scheelde wel enorm

komende week reisje boeken
pi_32110323
Ik wil ook eens vrieskist in, maar al mijn vrienden boarden niet. Ja 1tjewel, maar die zit nu in spanje te surfen die heeft net zijn anwarter en landes gehaald, en die gaat het hele seizoen boarden (lesgeven eigenlijk !). En Zoetermeer is zo'n fucking eind weg vanuit Assen, en Landgraaf al helemaal !

Botrop is een ijsbaan en een té trage lift (lees: lopende band), echt niet relaxt. Het enige dat we hebben hier is een indoor baantje op een rollend tapijt (http://www.topchallenge.nl/). Daar doen we het ook niet voor !

KUT ! !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 9 november 2005 @ 10:31:23 #240
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32110449
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:26 schreef ForumGek het volgende:
Ik wil ook eens vrieskist in, maar al mijn vrienden boarden niet. Ja 1tjewel, maar die zit nu in spanje te surfen die heeft net zijn anwarter en landes gehaald, en die gaat het hele seizoen boarden (lesgeven eigenlijk !). En Zoetermeer is zo'n fucking eind weg vanuit Assen, en Landgraaf al helemaal !

Botrop is een ijsbaan en een té trage lift (lees: lopende band), echt niet relaxt. Het enige dat we hebben hier is een indoor baantje op een rollend tapijt (http://www.topchallenge.nl/). Daar doen we het ook niet voor !

KUT ! !
Bij bottrop gewoon onderaan je board uitdoen, en die band op rennen, leuke work-out Maarja dat kan dan weer niet omdat er mensen op staan..

Ikzelf vind botrop wel aardig eigenlijk, de baan is lekker lang met aan het eind een paar kleine hobbeltje om een sprongetje te doen en volgens mij ook een wat grotere schans. Maar die lift is inderdaad klote, daar geef ik je helemaal gelijk in..
pi_32110834
En dat ijs dan? Lekker bochten maken lukt niet, met carven glijd je volledig onderuit. En wanneer je lekker op tempo gaat ben je in 4 bochten beneden. Maar dan ben je weer gevaarlijk bezig !

Dat hobbeltje aan het eind is wel grappig, maar ik wil meer, me grenzen verleggen. Dat kan daar niet, voor de rest zijn er niet echt alternatieven, ik heb wel een OV maar ik ga niet in me eentje naar Zoetermeer toe..da's saai !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 9 november 2005 @ 10:52:20 #242
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32111006
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:46 schreef ForumGek het volgende:
En dat ijs dan? Lekker bochten maken lukt niet, met carven glijd je volledig onderuit. En wanneer je lekker op tempo gaat ben je in 4 bochten beneden. Maar dan ben je weer gevaarlijk bezig !

Dat hobbeltje aan het eind is wel grappig, maar ik wil meer, me grenzen verleggen. Dat kan daar niet, voor de rest zijn er niet echt alternatieven, ik heb wel een OV maar ik ga niet in me eentje naar Zoetermeer toe..da's saai !
okee, je hebt gelijk, ik ben er 2x geweest, waarvan 1x de sneeuw behoorlijk goed was. Laatste keer lag er inderdaad redelijk wat ijs, maar dat is daar dus blijkbaar normaal?

En je hoeft toch niet in je eentje naar Zoetermeer, gewoon met een paar man van de centraal Snowboardtopic een meet houden
pi_32111399
Dat lijkt me ook wel gaaf ja, of met me zus. Maar die vind alles altijd te duur...ik denk van wil je hetnaar je zin hebben dan mag het wat kosten !

Misschien in de kerstvakantie richting SWZM gaan dan ! Ik ben redelijk ervaren (5 weken gesnowboard met elke keer 5 dagen 3 uur les). Kan goed de piste afkomen en beheers aardig wat technieken. We hebben veel poeder gehad maar weinig freestyle, terwijl me dat juist het relaxt lijkt. Heb geskateboard maar gestopt omdat ik interesse kreeg in andere dingen. En ik heb een probleem met mijn sleutelbeen, daarom is snowboarden ook niet zo goed om grand slams te gaan maken .

Ach..we zien het wel ! Als er mensen iets willen doen lijkt het me erg gaaf, liefst rond het zelfde nivveau, alhoewel. Tis wel vet om naar 540'ende dudes te kijken en dudes die nose slides eruit knallen ! Sliden lijkt me zoooo relaxt !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 9 november 2005 @ 12:32:01 #244
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32113936
Mjah... ik zit doordeweeks in eindhoven en elk weekend in zwolle bij mijn ouders. En toch ben ik de laatste tijd best veel wezen indooren. Ik bedoel, elke zondag reis ik toch lang met de trein, dus waarom dan niet meteen naar een indoorbaan en daarna terug naar eindhoven?
Duzzuh... aangezien zwolle op de weg ligt van assen naar welke indoorbaan dan ook, zouden we wel een keer wat kunnen treinen, als je er niet van baalt dat je een groot deel van de terugreis alleen moet doen.
En een snowboardmeet lijkt me ook zeker tof. Heb hetzelfde probleem dat mensen die ik ken niet of nauwelijks snowboarden en heb sowieso nooit echt met goeie boarders geboard, dus moeten we een keer doen. Alleen dan wel de belofte dat niemand lacht om mijn gear...
  woensdag 9 november 2005 @ 12:33:25 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32113987
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:49 schreef chikkie het volgende:

[..]

hey! weet niet of ik hun ken. Messchien wel van gezicht.. maar ik hun doen de docentenopleiding, ik doe de management kant van het hele gebeuren..
Stagaires zijn leuk! die worden namelijk altijd helemaal weggepest door kinderen
Zij doen geloof ik idd de docentenopleiding. Maar de snowboardwereld is niet zo heel groot dus ik dacht, misschien ken je ze Zijn trouwens ook wel iets ouder dan jij bent. Zitten dus waarschijnlijk ook een paar jaar hoger. Misschien dat het scheelt

Stagaires zijn geweldig. Die 2 hebben vorig jaar elke keer de kids gehad. Wat in hield dat ik maar 1 of 2x een groepje met alleen maar kinderen heb gehad. Daar was ik wel blij mee aangezien ik het voornamelijk met pubers goed kan vinden
Misschien ben ik zelf nog wel een puber in dat opzicht
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:05 schreef ForumGek het volgende:
Dat lijkt me ook wel gaaf ja, of met me zus. Maar die vind alles altijd te duur...ik denk van wil je hetnaar je zin hebben dan mag het wat kosten !

Misschien in de kerstvakantie richting SWZM gaan dan ! Ik ben redelijk ervaren (5 weken gesnowboard met elke keer 5 dagen 3 uur les). Kan goed de piste afkomen en beheers aardig wat technieken. We hebben veel poeder gehad maar weinig freestyle, terwijl me dat juist het relaxt lijkt. Heb geskateboard maar gestopt omdat ik interesse kreeg in andere dingen. En ik heb een probleem met mijn sleutelbeen, daarom is snowboarden ook niet zo goed om grand slams te gaan maken .

Ach..we zien het wel ! Als er mensen iets willen doen lijkt het me erg gaaf, liefst rond het zelfde nivveau, alhoewel. Tis wel vet om naar 540'ende dudes te kijken en dudes die nose slides eruit knallen ! Sliden lijkt me zoooo relaxt !
Kijk, 5 weken boarden en elke week 5 dagen les hebben. Zo hoort het . Eindelijk weer eens iemand die nog niet zo heel lang board (ivm een aantal anderen in dit topic) en die lekker gewoon veel les neemt en daardoor gewoon goed kan boarden

Btw, er zijn hier jongens te vinden die goed kunnen boarden. De vraag is ff hoeveel er goed kunnen freestylen. Ik iig niet...
Thermo is wel redelijk onze freestyle gabber geloof ik
pi_32114041
Ik probeer het, meer is het niet

Zolang we die meeting steeds uitstellen weten we het nooit van elkaar hé
  woensdag 9 november 2005 @ 12:40:06 #247
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32114206
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef Thermo het volgende:
Ik probeer het, meer is het niet

Zolang we die meeting steeds uitstellen weten we het nooit van elkaar hé
Ohw dus eigenlijk ben je gewoon een wannabee

pi_32114255
Komakie:

Waar geef jij les? want wij gaan al 9 jaar naar Mallnitz (Kärnten, Oostenrijk) en daar komen al jááren boardleraren die ook in SW:ZM lesgeven ik noem een aantal namen: Chris (geeft freestyle les aan kinderen dacht ik), Eric Vrolijk, Rudie, Randy, Nardes/nardus. Misschien wel en zo wel meer ! Ik heb inderdaad altijd les genomen want dat is gewoon het veiligst en de snelste manier om een goede techniek te krijgen. Ik kan het daarom ook iedereen aanraden, en je bent nooit uitgeleerd. Je kan techniek altijd wel verfijnen of bijspijkeren na 1 jaar niks gedaan te hebben.

En je wordt dan niet een radicale contra-boardende mafioso die de baan af gezoefd komt alschreeuwend : "YEEEHHAAAA" (wat wel lijp is though ).

Ik voel een meet aankomen !!
Fingerspitzgefühl
pi_32114258
Zeker, ga vanavond mee dan kan je het zien
pi_32114295
Owja Komakie ik vind ook dat Lindsay terug moet komen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')