Dat ziet er super relaxed uit, goeie combi met die bindingsquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:55 schreef ForumGek het volgende:
Fototje van mijn setup!
http://putfile.com/pic.php?pic=11/31110552459.jpg&s=x11
Ja dat ben ik dus misschien van plan, maar ik weet niet of je met husk korting krijgt ofzo? Dan nog kost het met Husk 70 euro voor een week trouwensquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef chikkie het volgende:
hey! ik zag dat hier ook een snowboardtopic is! ik me gelijk aanmelden.. ga je met husk? Dan kan je toch ook gewoon buiten de reisorganisatie naar de plaatselijke skischool toestappen..
Budget maal 2.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef chikkie het volgende:
hey! ik zag dat hier ook een snowboardtopic is! ik me gelijk aanmelden.. ga je met husk? Dan kan je toch ook gewoon buiten de reisorganisatie naar de plaatselijke skischool toestappen..
Welkom bij dezequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef chikkie het volgende:
Hey daar ben ik een paar jaar geleden een paar dagen geweest. Toen zat ik een weekje in Chatel en ben ik daar een paar keer naar toe geboard. Kewl dorpje wel. Ligt echt midden op de berg. Veel meer nog dan bijvoorbeeld Val Thorens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef Roellio het volgende:
http://www.snowtime.nl/Product.aspx?Code=AV-RBSOL
Hier ga ik m'n nek breken!![]()
idd, hoe moeilijk is t?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:25 schreef GenesiZ het volgende:
Zo, zojuist even de plank van mijn vriendin in de wax gezet, morgenochtend lekker schrapen. Keb er nu al zin in. Kmoet toch maar een keer zorgen dan ze het zelf gaat doen
hey! weet niet of ik hun ken. Messchien wel van gezicht.. maar ik hun doen de docentenopleiding, ik doe de management kant van het hele gebeuren..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Welkom bij deze
Hey ik zie dat je ALO doet in A'dam?
Ken je heel toevallig Sabina en Maarten? Zijn ook snowboardleraar en lerares.
Die hebben vorig jaar namelijk bij ons les gegeven. Zij deden ook ALO en liepen stage bij ons.
We krijgen dit jaar trouwens weer zo'n figuur (hehe lekker oneerbiedig zijn tegen stageres) die stage komt volgen als snowboardleraar of lerares.
Bij bottrop gewoon onderaan je board uitdoen, en die band op rennen, leuke work-outquote:Op woensdag 9 november 2005 10:26 schreef ForumGek het volgende:
Ik wil ook eens vrieskist in, maar al mijn vrienden boarden niet. Ja 1tjewel, maar die zit nu in spanje te surfen die heeft net zijn anwarter en landes gehaald, en die gaat het hele seizoen boarden (lesgeven eigenlijk !). En Zoetermeer is zo'n fucking eind weg vanuit Assen, en Landgraaf al helemaal !
Botrop is een ijsbaan en een té trage lift (lees: lopende band), echt niet relaxt. Het enige dat we hebben hier is een indoor baantje op een rollend tapijt (http://www.topchallenge.nl/). Daar doen we het ook niet voor !
KUT !![]()
![]()
!
okee, je hebt gelijk, ik ben er 2x geweest, waarvan 1x de sneeuw behoorlijk goed was. Laatste keer lag er inderdaad redelijk wat ijs, maar dat is daar dus blijkbaar normaal?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:46 schreef ForumGek het volgende:
En dat ijs dan? Lekker bochten maken lukt niet, met carven glijd je volledig onderuit. En wanneer je lekker op tempo gaat ben je in 4 bochten beneden. Maar dan ben je weer gevaarlijk bezig!
Dat hobbeltje aan het eind is wel grappig, maar ik wil meer, me grenzen verleggen. Dat kan daar niet, voor de rest zijn er niet echt alternatieven, ik heb wel een OV maar ik ga niet in me eentje naar Zoetermeer toe..da's saai !
Zij doen geloof ik idd de docentenopleiding. Maar de snowboardwereld is niet zo heel groot dus ik dacht, misschien ken je zequote:Op woensdag 9 november 2005 09:49 schreef chikkie het volgende:
[..]
hey! weet niet of ik hun ken. Messchien wel van gezicht.. maar ik hun doen de docentenopleiding, ik doe de management kant van het hele gebeuren..
Stagaires zijn leuk! die worden namelijk altijd helemaal weggepest door kinderen
Kijk, 5 weken boarden en elke week 5 dagen les hebben. Zo hoort hetquote:Op woensdag 9 november 2005 11:05 schreef ForumGek het volgende:
Dat lijkt me ook wel gaaf ja, of met me zus. Maar die vind alles altijd te duur...ik denk van wil je hetnaar je zin hebben dan mag het wat kosten !
Misschien in de kerstvakantie richting SWZM gaan dan ! Ik ben redelijk ervaren (5 weken gesnowboard met elke keer 5 dagen 3 uur les). Kan goed de piste afkomen en beheers aardig wat technieken. We hebben veel poeder gehad maar weinig freestyle, terwijl me dat juist het relaxt lijkt. Heb geskateboard maar gestopt omdat ik interesse kreeg in andere dingen. En ik heb een probleem met mijn sleutelbeen, daarom is snowboarden ook niet zo goed om grand slams te gaan maken.
Ach..we zien het wel ! Als er mensen iets willen doen lijkt het me erg gaaf, liefst rond het zelfde nivveau, alhoewel. Tis wel vet om naar 540'ende dudes te kijken en dudes die nose slides eruit knallen ! Sliden lijkt me zoooo relaxt !
Ohw dus eigenlijk ben je gewoon een wannabeequote:Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef Thermo het volgende:
Ik probeer het, meer is het niet![]()
Zolang we die meeting steeds uitstellen weten we het nooit van elkaar hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |