oh shitquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
Ik hoop niet dat ze morgenochtend controleren of je je fietslicht wel aan hebt..
ze = politie enzo dus
Ik ook niet, kutblauwenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
Ik hoop niet dat ze morgenochtend controleren of je je fietslicht wel aan hebt..
ze = politie enzo dus
het is morgenvroeg toch nie donker?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oh shit![]()
Dat gaan ze bij ons denk ik ook doen![]()
Mijn achterlicht is naar de klote![]()
Ik heb em gewoon nooit aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oh shit![]()
Dat gaan ze bij ons denk ik ook doen![]()
Mijn achterlicht is naar de klote![]()
Waarom zouden ze dat gaan doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
ze = politie enzo dus
Ik hoef maar 10 min. te fietsen maar er zijn wel 3 punten waar ze controleren waar ik langskom.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
het is morgenvroeg toch nie donker?
*edit: onee, tuulk jullie moeten een lang stuk fietsen
Voor school is maar 3 min naar het stationquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
het is morgenvroeg toch nie donker?
*edit: onee, tuulk jullie moeten een lang stuk fietsen
De klok is een uur achteruit gegaan, tuurlijk is het lichtquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik hoef maar 10 min. te fietsen maar er zijn wel 3 punten waar ze controleren.En om nou helemaal om te gaan fietsen.. Ik hoop dat t morgenvroeg licht is.
Alsof jij dat niet zo willen wetenquote:
t kan toch zwaar bewolkt zijn ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De klok is een uur achteruit gegaan, tuurlijk is het licht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |