quote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Fixers het volgende:
[..]
Van mij mag alles er dus gewoon af.
Het is alleen zo'n werk om bij te houden met scheren.... ben verdorie een uur bezig: borst, oksels, armen, buik, benen.... en dan de plekken die je niet kan zien.... Het is dat laseren zo duur is anders had ik dat al laten doen.quote:
Ja, dat klopt, zelfs met epileren heb je nog veel tijd nodig om het bij te houden, er komen altijd weer wat van die duveltjes naar boven.quote:Op zondag 13 november 2005 18:17 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het is alleen zo'n werk om bij te houden met scheren.... ben verdorie een uur bezig: borst, oksels, armen, buik, benen.... en dan de plekken die je niet kan zien.... Het is dat laseren zo duur is anders had ik dat al laten doen.
En dan zijn er ook nog de plekken waar je zelf niet bij kan. Met epileren ook niet erg goede ervaringen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:23 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, zelfs met epileren heb je nog veel tijd nodig om het bij te houden, er komen altijd weer wat van die duveltjes naar boven.![]()
Ja, okay, ik kom er op de plekken waar ik bij wil komen wel bij...maar het is wel zo dat je steeds perfectionistischer wordt...glad is gewoon echt lekker, voelt gewoon goed.quote:Op zondag 13 november 2005 18:24 schreef Fixers het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog de plekken waar je zelf niet bij kan. Met epileren ook niet erg goede ervaringen.
daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef R0ADKILL het volgende:
Mail me even je adres gegevens
Dan kom ik wel even langs om te helpen
Maarre als jij er zoveel van weet: na epileren had ik gevoel als of ik te lang in de zon gelegen had... verbrand, wat deed ik fout?quote:Op zondag 13 november 2005 18:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, okay, ik kom er op de plekken waar ik bij wil komen wel bij...maar het is wel zo dat je steeds perfectionistischer wordt...glad is gewoon echt lekker, voelt gewoon goed.![]()
Niets, je huid moet er gewoon aan wennen. Ik epileer ook op mijn benen en krijg er soms spontaan kippevel van, je trekt per slot van rekeningen toch haren uit je huid.quote:Op zondag 13 november 2005 18:32 schreef Fixers het volgende:
[..]
Maarre als jij er zoveel van weet: na epileren had ik gevoel als of ik te lang in de zon gelegen had... verbrand, wat deed ik fout?
Gevoelige huid... Check!quote:Op zondag 13 november 2005 18:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Niets, je huid moet er gewoon aan wennen. Ik epileer ook op mijn benen en krijg er soms spontaan kippevel van, je trekt per slot van rekeningen toch haren uit je huid.![]()
Je kunt het met creme insmeren, even je huid vertroetelen. Op je edele delen is het allemaal wat gevoeliger (ik denk vooral bij mannen, heb er zelf geen last van, behalve die keer dan dat het pincetje van het epileerapparaat een velletje in zijn snuit had, oeps foutje bedankt, wel even je huid daar strak houden)...
Misschien heb je een heel gevoelige huid. Doe het sowieso alleen als je net onder de douche uitkomt, dan is je huid zachter en gaat het beter.
Zo'n vlezige erwt in het putjequote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef Boeman het volgende:
Met een scheermesje maar pas op voor je clit
AAAiii,.. wor je volgens mij niet vrolijk van,..quote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef Boeman het volgende:
Uhmzz dat zou wel knap zijn,..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef rameijer het volgende:
Stel je voor dat je je eikel eraf scheert, het.ismij![]()
Dan heeft het voor vrouwen dus toch een voordeel besneden te zijnquote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef Boeman het volgende:
K weet niet je mening gewaardeerd wordt hier,..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Dan heeft het voor vrouwen dus toch een voordeel besneden te zijn![]()
Nou epileren is dus een definitief nee hiero. Laatst weer geprobeerd met alle mogelijke voorzorgsmaatregelen van dien. Maar nog steeds veel puistjes/onstekinkgjes. Ik houdt het wel bij gewoon scheren voorlopig. Dan maar iets minder glad.quote:Op zondag 13 november 2005 18:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Niets, je huid moet er gewoon aan wennen. Ik epileer ook op mijn benen en krijg er soms spontaan kippevel van, je trekt per slot van rekeningen toch haren uit je huid.![]()
Je kunt het met creme insmeren, even je huid vertroetelen. Op je edele delen is het allemaal wat gevoeliger (ik denk vooral bij mannen, heb er zelf geen last van, behalve die keer dan dat het pincetje van het epileerapparaat een velletje in zijn snuit had, oeps foutje bedankt, wel even je huid daar strak houden)...
Misschien heb je een heel gevoelige huid. Doe het sowieso alleen als je net onder de douche uitkomt, dan is je huid zachter en gaat het beter.
Ja, probeer het in een ander stadium van je leven als je huid rustig is. Je hebt ook hele goede scheerapparaten.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nou epileren is dus een definitief nee hiero. Laatst weer geprobeerd met alle mogelijke voorzorgsmaatregelen van dien. Maar nog steeds veel puistjes/onstekinkgjes. Ik houdt het wel bij gewoon scheren voorlopig. Dan maar iets minder glad.
Sommige mensen hebben een gevoeligere huid dan anderen, dit kan vooral gebeuren als je nog een tiener bent. Ieder moet gewoon zoeken wat het beste bij hem/haar past. Ontharen kan altijd wel, er zijn vele wegen die naar Rome leiden...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:30 schreef het.ismij het volgende:
Ik heb echt nog nooit puistjes/onstekinkgjes gehad,..
Je kan het of je kan het niet he,..
Das waar,..quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een gevoeligere huid dan anderen, dit kan vooral gebeuren als je nog een tiener bent. Ieder moet gewoon zoeken wat het beste bij hem/haar past. Ontharen kan altijd wel, er zijn vele wegen die naar Rome leiden...![]()
Scheren gaat in princiepe goed. Wordt er steeds handiger in en de irritatie wordt steeds minder. Het vereist wel wat lenigheid en gedult dan lukt het meeste wel glad te krijgen. Alleen mijn rug dat krijg ik niet voor elkaar, geluk zit daar ook geen enorm oerwoud.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een gevoeligere huid dan anderen, dit kan vooral gebeuren als je nog een tiener bent. Ieder moet gewoon zoeken wat het beste bij hem/haar past. Ontharen kan altijd wel, er zijn vele wegen die naar Rome leiden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |