abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31817630
Ik weet dat hier al een topic over is, ergens, maar toch zou ik graag wat info willen hebben.

Ik ben een meisje, en ik zou graag mijn schaamhaar weg willen halen, omdta ik het gewoon vies vind.

Maar hoe kan ik dit nou het beste doen? Tot nu toe heb ik alleen maar een scheerapparaat tot mijn beschikking, maar daarvan krijg ik stoppels en dat wil ik niet. En met een scheermesje heb ik nog nooit gewerkt dus ben ik bang dat ik mezelf snij. Zijn er nog andere mogelijkheden? Zoals van die Veet ontharingscrème? Kan je dat overal gebruiken, dus ook die stukjes naast je vagina, of niet? Ook las ik iets over scrubben, wat is dat? Hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee hoe ik het het beste kan doen.

Alvast bedankt.
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:32:26 #2
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31817707
--> LIF?

En geen scheermes omdat je het nog nooit gebruikt hebt? Iedereen heeft het een keer geleerd hoor, als je maar voorzichtig bent
pi_31817708
gewoon harsen, pijn, maar wel weg en is veel mooier.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_31817777
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef GoLLeM het volgende:
--> LIF?

En geen scheermes omdat je het nog nooit gebruikt hebt? Iedereen heeft het een keer geleerd hoor, als je maar voorzichtig bent
Wat is LIF?

En hoe kan je dat dan het beste doen met een scheermes? (En welk)
pi_31818141
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:35 schreef BCtjuh het volgende:

[..]

Wat is LIF?

En hoe kan je dat dan het beste doen met een scheermes? (En welk)
LIF = lifestyle

en gewoon met scheermesje onder de douche prutsen
Gewoon, omdat het kan.
pi_31818175
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

LIF = lifestyle

en gewoon met scheermesje onder de douche prutsen
Geen scheerschuim o.i.d.?
pi_31818311
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:48 schreef BCtjuh het volgende:

[..]

Geen scheerschuim o.i.d.?
Dat kan je beter wel doen...
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_31818364
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Dat kan je beter wel doen...
Heb je daar nog speciale voor, voor de schaamstreek of kan je zomaar 1tje gebruiken?
pi_31818376
Met een scheermes is het makkelijkste om te doen (als je geen stoppels wilt) en dan wel met de haarrichting mee.. dus niet er tegen in scheren. Scheerschuim kan wel maar dan alleen voor de liezen en de schaamheuvel aangezien je dat spul niet in je vagina wilt krijgen. Tip voor scheerschuim: Gillete for women Satin Care, speciaal voor de bikini lijn. Die gebruik ik altijd en resultaat zo glad als een aal
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_31818385
Mail me even je adres gegevens
Dan kom ik wel even langs om te helpen
pi_31818390
Hoihoi,

dat gaat zo: eerst een gewoon scheerapparaat om het ergste weg te halen. Hierna moet je met een epileeraparaat aan de slag. Dit doet de eerste keer best wel pijn, maar ga lekker ontspannen liggen en laat je door niemand storen. Tanden op elkaar en epileren maar. Dit kan je wel een uur kosten, misschien wel meer. Haal dan alles weg wat je voortaan weg wilt halen. Let op: houd je huid strak getrokken, anders wil er nog wel eens een stukje vel in het pincetje van het epileerapparaat komen.
Hierna is het nog een kwestie van bijhouden, wat de eerlijkheid gebiedt het te zeggen ook best wat tijd kost.
Het eplileren zal echter steeds beter gaan, zelf voel ik het nauwelijks nog, natuurlijk ook omdat je het gewoon goed bijhoudt.

Ik heb een hele site over antihaar, met veel leuke plaatjes, dus kijk daar ook eens en ga dan lekker aan de slag. http://www.antihaar.nl
pi_31818488
"Epileerapparaat". Waarom klinkt dat nou pijnlijk?
pi_31818559
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef RetepV het volgende:
Het valt echt wel mee, alleen de eerste keer is even doorbijten in de schaamstreek. Maar het is de moeite waard, ik voel me zelfs niet okay als er haartjes zitten.
pi_31818567
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef RetepV het volgende:
Mwah misschien omdat de haren eruit worden getrokken.... maar na een stuk of wat is het minder pijnlijk dat scheelt weer
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_31818642
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:00 schreef Herda het volgende:

[..]

Mwah misschien omdat de haren eruit worden getrokken.... maar na een stuk of wat is het minder pijnlijk dat scheelt weer
Ja, je moet er gewoon even aan wennen, maar daarna wil je niet meer anders.
pi_31818677
Hoi...

Ben het wel mee eens hoor gewoon zo weinig mogelijk haar, kan je alleen maar last van hebben en het is inderdaad vies!!! En leuke site trouwens van dat anti haar

Greetz
pi_31818736
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef kluivie het volgende:
Hoi...

Ben het wel mee eens hoor gewoon zo weinig mogelijk haar, kan je alleen maar last van hebben en het is inderdaad vies!!! En leuke site trouwens van dat anti haar

Greetz
Voelt een stuk frisser aan, heerlijk glad, naar eigen keuze alles weghalen of een streepje, hartje, enz. laten zitten.
Dank je, ik ben dan ook een fanatieke onthaar-ster
pi_31819359
En als ik mezelf geschoren heb, en het is weg, als ik het dan wil bijhouden moet ik dan wachten tot het weer half is aangegroeid of als ik de eerste kleine haartjes zie 't meteen weghalen?
pi_31819460
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:24 schreef BCtjuh het volgende:
En als ik mezelf geschoren heb, en het is weg, als ik het dan wil bijhouden moet ik dan wachten tot het weer half is aangegroeid of als ik de eerste kleine haartjes zie 't meteen weghalen?
Hoi

Ik haal het heel regelmatig weg, ik word echt kriebelig van haartjes, dat ga je vanzelf wel merken. Je hoeft echt niet te wachten, zodra het je irriteert, haal je het weer weg. Hoe langer je wacht trouwens, hoe meer pijn het weer zal doen (omdat er dan weer meer haartjes zitten, en hoe meer haartjes je tegelijkertijd uittrekt, hoe meer pijn het doet.)

Neem trouwens ook een epileerapparaat met zoveel mogelijk pincetjes en hoge draaisnelheid, want een epileerapparaat werkt gewoon met pincetjes. Zelf heb ik Philips Satin Ice:

Als je goed kijkt, zie je allemaal pincetjes zitten, nu nog in rust.

[ Bericht 10% gewijzigd door Stenny op 30-10-2005 20:35:50 ]
pi_31819843
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hoi

Ik haal het heel regelmatig weg, ik word echt kriebelig van haartjes, dat ga je vanzelf wel merken. Je hoeft echt niet te wachten, zodra het je irriteert, haal je het weer weg. Hoe langer je wacht trouwens, hoe meer pijn het weer zal doen (omdat er dan weer meer haartjes zitten, en hoe meer haartjes je tegelijkertijd uittrekt, hoe meer pijn het doet.)

Neem trouwens ook een epileerapparaat met zoveel mogelijk pincetjes en hoge draaisnelheid, want een epileerapparaat werkt gewoon met pincetjes. Zelf heb ik Philips Satin Ice:

[afbeelding]

Als je goed kijkt, zie je allemaal pincetjes zitten, nu nog in rust.
Okay bedankt, ik denk dat ik hier wel wat mee kan.
pi_31822709
Om het topic maar even een andere kant op te sturen, wat vinden de pubers [V] hier van schaamhaar bij pubers [M]? Moet dat ook helemaal eraf, of is dat weer 'gay'?
Power perceived is power achieved.
pi_31823223
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef Modwire het volgende:
Om het topic maar even een andere kant op te sturen, wat vinden de pubers [V] hier van schaamhaar bij pubers [M]? Moet dat ook helemaal eraf, of is dat weer 'gay'?
Ik vind dat als vrouwen het bij moeten houden of eraf moeten halen, dat die mannen die dat zeggen het zelf ook wel mogen doen.
pi_31823844
Gewoon onder de douche het mes erover heen
Eerste 5 dagen ofzo heb je last van jeuk, maar daarna wil je niet meer anders
pi_31824931
sowieso het dikste eerst een beetje wegknippen, en dan met een scheermesje
pi_31829772
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef Modwire het volgende:
"TS" begint
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')