abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31837762
Post je spelerslijst eens, of mail deze even naar profmakki et hotmail.com want een trainingsprogramma opzetten is essentieel.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_31837769
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook je totale economie pagina

[ Bericht 5% gewijzigd door Tomhoog op 31-10-2005 21:43:22 ]
pi_31837803
ohke..een momentje
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:43:54 #104
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31837835
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef ASSpirine het volgende:
Nu zit ik momenteel in een dip in hattrick...
Sta laatste, met nog een kleine kans op handhaving, ik heb nu 1,5 milj ter beschikking
Wat moet ik ermee doen?
Ik wou sparen voor een uitmuntende keep, maar dat duurt te lang momenteel.
Het dripplen gebeurt niet zoals ik wil, te traag nog altijd...

Iemand advies?
Ik weet dat ik me gericht moet versterken, maar ik heb teveel zwakke plekken eigenlijk...
Wat kan ik het best kopen?

Azzez (359651)
Je zwakke plek is je middenveld, je defratings zijn in princiepe redelijk in orde (kan wat hoger, maar daar moet je niet in investeren). Je hebt een goeie aanval, maar je verliest je wedstrijd in het middenveld. Ik zou zeggen, kijk eens wat voor mids je hebt en post ze hier, samen met je wingers. Je speelt 3-4-3, maar je doet het sowiezo op de verkeerde manier (naar mijn idee dan ). Je speelt namelijk met 2 inners en 2 wingers, terwijl je ook met 3 inners en 1 winger kan spelen, dan haal je sowiezo al een beter midrating. Koop dan pak hem beet, 2 formidabele middenvelders en je middenveldrating stijgt waarschijnlijk richting de zwak (laag) tot zwak (hoog), dan moet je je in princiepe wel kunnen handhaven (piccen tegen de veels te sterke en daarna met hoge ts normaal of mots, maar liever normaal) tegen de zwakkere zodat je daarvan wint en dus niet degradeerd.

Ow en wat train je?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_31837916
Als je wingers traint zou ik zeker 3-5-2 spelen, je hebt geen 3 spitsen nodig omdat je wingers de aanval al voldoende versterken.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:47:54 #106
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31837955
ow ja, hij trainde wingers he... dan idd 3-5-2, en 2 formidabel (of 3 als je wat andere mids verkoopt) dan haal je echt wel vette ratings, maar dan moet je idd wel aan 2 kanten over de wing aanvallen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_31837962
Maar maak je wel winst als je thuisspeelt?
In dat geval is een verlies van 5K niet erg als je uitspeelt.
Zolang je dat verlies maar ruimschoots terugverdient als je thuisspeelt.

Anders zou ik nog even wachten met je assistent-trainers.
Je traint toch nog niet gericht.
Je hebt er niet echt veel profijt van, want die spelers die je hebt, die zullen veel tijd nodig hebben om te stijgen. Dat scheelt je toch weer 4 x 1500 euro per week! Dat is het op dit moment voor jou niet waard.
Wat woordvoerders betreft weet ik het niet zo goed, maar ik zou die for the time being ook even laten zitten. scheelt je ook weer 4 x 1500 euro. (eventueel hou je er 1). Daamee verdien je minimaal 10 -12 K per week extra.
pi_31838040
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Lortnoc het volgende:
Post je spelerslijst eens, of mail deze even naar profmakki et hotmail.com want een trainingsprogramma opzetten is essentieel.
Slechts 15 spelers en -20K.
Trainen zit er voorlopig niet in voor hem.
Eerst een gezonde club creeeren en dan pas trainen lijkt me . . .
Zijn basisspelers zullen hem niet genoeg opleveren om te starten met trainen, maar das mijn bescheiden mening! Hij zal eerst wat geld moeten sparen. Later kan hij dan starten met trainen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:53:25 #109
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31838116
Nu moet ik aan de andere kant wel opmerken, dat je divisie behoorlijk zwaar is.... minimaal aantal hatstats is in jouw comp. 150 tot 155 (bij de tegenstanders), dat ligt bij mijn div. behoorlijk wat lager.

Groepsclassificering in divisie: 341

Je divisie is dus best hoog geclasseerd. Je kan 2 dingen doen, nu investeren, dan heb je sowiezo nog 1 of 2 moeilijke seizoenen hierna. Of degraderen en dan weer kampioen worden, in het seizoen dat je weer in VII zit investeren in je middenveld (max 22 jarigen kopen dan) en dan weer promoveren. Ik zou zelf gaan voor het laatste (gezien die tyfushoge middenveldratings in je div. )
pi_31838186
volgens mij zit ik helemaal naar de verkeerde tomhoog te kijken als ik jullie zo hoor???
pi_31838257
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef maniack28 het volgende:
Nu moet ik aan de andere kant wel opmerken, dat je divisie behoorlijk zwaar is.... minimaal aantal hatstats is in jouw comp. 150 tot 155 (bij de tegenstanders), dat ligt bij mijn div. behoorlijk wat lager.

Groepsclassificering in divisie: 341

Je divisie is dus best hoog geclasseerd. Je kan 2 dingen doen, nu investeren, dan heb je sowiezo nog 1 of 2 moeilijke seizoenen hierna. Of degraderen en dan weer kampioen worden, in het seizoen dat je weer in VII zit investeren in je middenveld (max 22 jarigen kopen dan) en dan weer promoveren. Ik zou zelf gaan voor het laatste (gezien die tyfushoge middenveldratings in je div. )
Over wie heb jij het nu Maniack?
pi_31838278
Acha, over asspirine
pi_31838290
Ik maak winst als ik thuisspeel.
lezen jij
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:59:32 #114
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31838301
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Slechts 15 spelers en -20K.
Trainen zit er voorlopig niet in voor hem.
Eerst een gezonde club creeeren en dan pas trainen lijkt me . . .
Zijn basisspelers zullen hem niet genoeg opleveren om te starten met trainen, maar das mijn bescheiden mening! Hij zal eerst wat geld moeten sparen. Later kan hij dan starten met trainen.
Iedere beginner heeft genoeg geld om te beginnen met trainen. 300k, 70k coach, voor 200k heb je zo 6 redelijk scoren matig passen.... dus dat vind ik een slecht excuus, ik heb ook geen basisspelers hoeven verkopen om te kunnen trainen.

Echter moet hij nu eerst positief komen.... assistenten + woordvoerders ontslaan lijkt me, van beide 1 over houden... Eventjes afwachten en bedenken wat te gaan trainen.... en dan zodra er geld beschikbaar is (m.a.w. vanaf 20k) zoeken naar een geschikte trainee. Hoe sneller je begint met trainen, hoe eerder je ook weer financieel gezond bent.
pi_31838353
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:59 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Iedere beginner heeft genoeg geld om te beginnen met trainen. 300k, 70k coach, voor 200k heb je zo 6 redelijk scoren matig passen.... dus dat vind ik een slecht excuus, ik heb ook geen basisspelers hoeven verkopen om te kunnen trainen.

Echter moet hij nu eerst positief komen.... assistenten + woordvoerders ontslaan lijkt me, van beide 1 over houden... Eventjes afwachten en bedenken wat te gaan trainen.... en dan zodra er geld beschikbaar is (m.a.w. vanaf 20k) zoeken naar een geschikte trainee. Hoe sneller je begint met trainen, hoe eerder je ook weer financieel gezond bent.
Dat is toch hetzelfde als ik zeg
Zijn start is verkeerd geweest en hij moet nu eerst weer voldoende kapitaal opbouwen.
Heeft hij dat, dan moet hij direct beginnen met een trainingsprogramma!
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:03:58 #116
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31838408
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde als ik zeg
Zijn start is verkeerd geweest en hij moet nu eerst weer voldoende kapitaal opbouwen.
Heeft hij dat, dan moet hij direct beginnen met een trainingsprogramma!
Ik dacht dat je bedoelde dat hij niet kon trainen omdat zijn basisspelers hem aan het begin niet genoeg zouden/hebben opgeleverd.

Sorry
pi_31838528
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bedoelde dat hij niet kon trainen omdat zijn basisspelers hem aan het begin niet genoeg zouden/hebben opgeleverd.

Sorry
Neuh, ik ging uit van de huidige situatie

@tomhoog
Dus eerst 3 assistenten en 3 woordvoerders losen.
Geduldig wachten tot je genoeg kapitaal hebt opgebouwd.
Heb je dit gedaan, dan kun je een redelijk of goed trainer aanschaffen (weet niet precies wat ze kosten . . .) En dan een paar leuke trainees aanschaffen met een redelijke hoofdstat. Deze trainees optrainen tot ze stijgen en dan weer voor meer verkopen. Dit moet je eigenlijk blijven doen, zodat je met je winst kan bouwen aan een goed team.

Geef dus voorlopig niet onnodig geld uit, bewaar alles en doe zeker geen paniekaankopen. degraderen kun je niet. Je zult zien dat als je geduld hebt, je straks met gemak kampioen wordt in je divisie.
pi_31838598
we zullen zien
pi_31838825
Je hebt een reply. Lees naast de tips die daar in staan ook zeker de trainingsguide op www.hottrick.org door!
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:29:39 #120
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_31839132
zozo, gaat weer vlot, tvp.
Trouwens, wel 4-0 gewonnen maar mijn nieuwe spits dus voor 6 weken eraf

wordt nu wel lastig te winnen van de IIe klasser in de beker komende woensdag...al wel een vervangende spits (supernatural) gekocht, ben nu wel helemaal blut. En de salariskosten rijzen de pan uit, na deze ronde maar eens cashen denk ik...
pi_31839382
Is het slim om nu spelers te verkopen of moet ik wachten met ze op de lijst zetten tot donderdag of vrijdag

zodat ze op zondag aflopen.
pi_31839525
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Tomhoog het volgende:
Is het slim om nu spelers te verkopen of moet ik wachten met ze op de lijst zetten tot donderdag of vrijdag

zodat ze op zondag aflopen.
In de OP staat een link naar een tooltje.
Daar kun je vinden wat de meest "rendabele" dagen zijn.
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:43:54 #123
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_31839539
verschillen de meningen over. Ik ben zelf van mening dat het geen enkele moer uitmaakt, aangezien mijn hoogste ontvangsten altijd op zaterdagochtend of dinsdagnacht vallen. Geen touw aan vast te knopen dus.

Het probleem is namelijk, zondag is populairder omdat veel mensen nog even snel een speler kopen, maar aan andere kant zijn er weer mensen die denken dat dat de beste dag is om te posten en daarom is er ook weer meer aanbod.

Als je nou helemaal een unieke speler hebt ofzo, kan je het beste hem op de TL zetten als er enkele hele dure net gepost zijn op de TL, of als er juist een paar uur geen spelers van dat soort op TL gezet zijn.

maar goed, een speler is toch wel een bepaalde minimale grens waard...
pi_31839846
nja ik heb geen unieke

zoekt iemand nog een solid scordende spits? en/of een passeble scoren en wing?
pi_31839910
Gooi ze er maar op, hoe eerder hoe beter in jouw geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')