quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook je totale economie pagina
Je zwakke plek is je middenveld, je defratings zijn in princiepe redelijk in orde (kan wat hoger, maar daar moet je niet in investeren). Je hebt een goeie aanval, maar je verliest je wedstrijd in het middenveld. Ik zou zeggen, kijk eens wat voor mids je hebt en post ze hier, samen met je wingers. Je speelt 3-4-3, maar je doet het sowiezo op de verkeerde manier (naar mijn idee danquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef ASSpirine het volgende:
Nu zit ik momenteel in een dip in hattrick...
Sta laatste, met nog een kleine kans op handhaving, ik heb nu 1,5 milj ter beschikking
Wat moet ik ermee doen?
Ik wou sparen voor een uitmuntende keep, maar dat duurt te lang momenteel.
Het dripplen gebeurt niet zoals ik wil, te traag nog altijd...
Iemand advies?
Ik weet dat ik me gericht moet versterken, maar ik heb teveel zwakke plekken eigenlijk...
Wat kan ik het best kopen?
Azzez (359651)
Slechts 15 spelers en -20K.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Lortnoc het volgende:
Post je spelerslijst eens, of mail deze even naar profmakki et hotmail.com want een trainingsprogramma opzetten is essentieel.
Over wie heb jij het nu Maniack?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef maniack28 het volgende:
Nu moet ik aan de andere kant wel opmerken, dat je divisie behoorlijk zwaar is.... minimaal aantal hatstats is in jouw comp. 150 tot 155 (bij de tegenstanders), dat ligt bij mijn div. behoorlijk wat lager.
Groepsclassificering in divisie: 341
Je divisie is dus best hoog geclasseerd. Je kan 2 dingen doen, nu investeren, dan heb je sowiezo nog 1 of 2 moeilijke seizoenen hierna. Of degraderen en dan weer kampioen worden, in het seizoen dat je weer in VII zit investeren in je middenveld (max 22 jarigen kopen dan) en dan weer promoveren. Ik zou zelf gaan voor het laatste (gezien die tyfushoge middenveldratings in je div.)
Iedere beginner heeft genoeg geld om te beginnen met trainen. 300k, 70k coach, voor 200k heb je zo 6 redelijk scoren matig passen.... dus dat vind ik een slecht excuus, ik heb ook geen basisspelers hoeven verkopen om te kunnen trainen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Slechts 15 spelers en -20K.
Trainen zit er voorlopig niet in voor hem.
Eerst een gezonde club creeeren en dan pas trainen lijkt me . . .
Zijn basisspelers zullen hem niet genoeg opleveren om te starten met trainen, maar das mijn bescheiden mening! Hij zal eerst wat geld moeten sparen. Later kan hij dan starten met trainen.
Dat is toch hetzelfde als ik zegquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Iedere beginner heeft genoeg geld om te beginnen met trainen. 300k, 70k coach, voor 200k heb je zo 6 redelijk scoren matig passen.... dus dat vind ik een slecht excuus, ik heb ook geen basisspelers hoeven verkopen om te kunnen trainen.
Echter moet hij nu eerst positief komen.... assistenten + woordvoerders ontslaan lijkt me, van beide 1 over houden... Eventjes afwachten en bedenken wat te gaan trainen.... en dan zodra er geld beschikbaar is (m.a.w. vanaf 20k) zoeken naar een geschikte trainee. Hoe sneller je begint met trainen, hoe eerder je ook weer financieel gezond bent.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als ik zeg
Zijn start is verkeerd geweest en hij moet nu eerst weer voldoende kapitaal opbouwen.
Heeft hij dat, dan moet hij direct beginnen met een trainingsprogramma!
Neuh, ik ging uit van de huidige situatiequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat hij niet kon trainen omdat zijn basisspelers hem aan het begin niet genoeg zouden/hebben opgeleverd.
Sorry![]()
In de OP staat een link naar een tooltje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Tomhoog het volgende:
Is het slim om nu spelers te verkopen of moet ik wachten met ze op de lijst zetten tot donderdag of vrijdag
zodat ze op zondag aflopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |