Das mooi kutquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef foetre het volgende:
NEEEEEEEEE!!!dacht dat ik een wo kreeg heeft ie voor het eerst wel een opstelling gemaakt.
Daar gaat me kampioenschap nu speel ik 5-3-2 en met me b team
Jij ook?quote:
quote:Na 2 minuten vond H76-speler Cliff Heeneman een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0 - 1 zetten.
Die gozer heeft sinds 01-10 niet meer ingelogd dus die opstelling is gewoon gezet door HT. Niks aan de hand...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef foetre het volgende:
NEEEEEEEEE!!!dacht dat ik een wo kreeg heeft ie voor het eerst wel een opstelling gemaakt.
Daar gaat me kampioenschap nu speel ik 5-3-2 en met me b team
egt niks aan de hand ???Sten van Baal van Star-Ocean scoorde met een afstandsschot 0 - 1. De keeper van de tegenpartij had geen schijn van kans.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die gozer heeft sinds 01-10 niet meer ingelogd dus die opstelling is gewoon gezet door HT. Niks aan de hand...
dan ben je gewoon een prutserquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:41 schreef foetre het volgende:
[..]
egt niks aan de hand ???Sten van Baal van Star-Ocean scoorde met een afstandsschot 0 - 1. De keeper van de tegenpartij had geen schijn van kans.
dus jij wil zeggen dat als je al 5 wedstrijden minder als 9 man opsteld je geen WO team bent?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een prutser
In XI heb je geen WO teams...
Ja, het team heeft nog steeds een eigenaar en is dus geen WO team.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef foetre het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat als je al 5 wedstrijden minder als 9 man opsteld je geen WO team bent?
hmm ok nou dan was het een wo achtig teamquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, het team heeft nog steeds een eigenaar en is dus geen WO team.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Yankee_One het volgende:
rijtje na anderhalf seizoen hattrick
Keep: redelijk
Def: 2x uitstekend en 1x goed
Mid: 1 redelijk, 2x goed
Wing: 2x redelijk
For: 1x redelijk, 1x goed
Heb nu een sterrenaantal van 33 à 34
Op www.fokhattrick.nl staan ze ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef hollander76 het volgende:
Hmmm, door een cleane install van FF ben ik al mijn bookmarks kwijt, daar stond die site tussen met de blessure teksten......iemand een link?
quote:30-10-2005 "Derbi" eindigt in ruime winst
De "derbi" tegen Kristiansund is geëindigd in een ruime 4-1 winst. De spelers van Kristiansund waren niet van plan met niets naar huis te gaan. "Zijn het de punten voor de competitie niet, dan die voor de Vinnie Jones award wel," waarna ze Dautel onderuit trapten. Gelukkig is de knieblessure niet ernstig.
Volgende week wordt weer tegen Kristiansund gespeeld, maar dan uit. Hopelijk zullen zich dan minder rellen met de weermannen voordoen.
Uddel bedoeld dat brommermerk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
Derbi? Pfff, wat een analfabeet
Je hebt helemaal geen WO's in de elfdequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef ArTiC het volgende:
Foetre is genaaid0-1 verloren van een WO
Volgens hem welquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen WO's in de elfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |