Wedde dat je dat niet gaat doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
Tering wat kan ik me opwinden over dat soort zwervers zeg.
Vanmiddag stonden ze ook weer in t centrum, groot draaiorgel, agreggaatje, 3 zwervers met een geldbusje.
Dat ding loopt godverdomme dus gewoon electrisch, en dan staan ze te klapperen met die geldbusjes voor geld... WAAROM? Stomme kutkampers die dat deden. Waarom wordt dat getolereerd? Dat zijn godverdomme toch geen straatmuzikanten?
Ik neem volgende week mn cdspeler mee naar de stad en een verlengsnoer. Dan zet ik een leuk muziekje op en ga ook om geld vragen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef kwintenstraler het volgende:
Gewoon platbranden dat jankorgel. Dat is beter zo.
in tilburg zijn ze al zo lui dat ze dat doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
Tering wat kan ik me opwinden over dat soort zwervers zeg.
Vanmiddag stonden ze ook weer in t centrum, groot draaiorgel, agreggaatje, 3 zwervers met een geldbusje.
Dat ding loopt godverdomme dus gewoon electrisch, en dan staan ze te klapperen met die geldbusjes voor geld... WAAROM? Stomme kutkampers die dat deden. Waarom wordt dat getolereerd? Dat zijn godverdomme toch geen straatmuzikanten?
Ik neem volgende week mn cdspeler mee naar de stad en een verlengsnoer. Dan zet ik een leuk muziekje op en ga ook om geld vragen.
Als ze nog zelf aan zo'n wiel zouden draaien om de snelheid van de herrie te regelen ok.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:51 schreef Cool_Runner het volgende:
geen zin in een betoog. Maar je moet niet zo zeiken knaapje. Eerder respect hebben voor die mensen.
pas maar op want die mensen raken hun baan kwijt want de chinezen komen ze komenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ze nog zelf aan zo'n wiel zouden draaien om de snelheid van de herrie te regelen ok.
Maar als er 10 meter verderop een motor staat te pruttelensorry hoor
Gaat heen man.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:51 schreef Cool_Runner het volgende:
geen zin in een betoog. Maar je moet niet zo zeiken knaapje. Eerder respect hebben voor die mensen.
Respect hebben voor zulke lui ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:51 schreef Cool_Runner het volgende:
lees het topic teringmongool.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef Ringo het volgende:
Zeker weer zo'n kut-HBO'er die over orgelherrie gaat zeiken en 's avonds wel keihard biertjes staat te tikken in een tent waar de muziek zo ongeveer je darmkanaal in wordt gedouwd.
Draaiorgels horen hier thuis, net als laffe Goudse kaas en ouwe dronken Surinamers. Wen der maar aan.
KutPolen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ze staan regelmatig voor de winkel waar ik werk. Van die armoedige uitkeringstrekkers rechtstreeks uit het woonwagenkamp. En dan niet netjes met dat bakje rammelen, nee ze duwen dat bakje gewoon midden in je gezicht en dan nog elkaar gaan lopen bedreigen omdat ze in elkaars straatje komen, stomme kutpaupers....
Ik vind ,t irritante kutdingen, en meestal is de traditionele muziek vervangen door orgelverbasteringen van de flop 40.quote:
daar kan ik indd ook nog een heelquote:
Dat doet serieus iemand. Eenofandere wazige dikke zwerver die wel eens in de omgeving van de Dam staat. Ondertussen brengt hij ook nog wat klanken voort ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Laatst liep zo,n ding Britney Spears te galmen.![]()
Ja, baby one more time klinkt al niet uit die pruimebek van die sluitspier, maar al helemaal niet uit zo,n takke orgel.quote:
ej swooshquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
daar kan ik indd ook nog een heel- verhaal over vertellen
En voor de orgel een bazooka.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
Pak je Tommy-Gun en sproeien maar!
rot op, laat ze eerst maar eens ouderwetsch aan zo'n ding draaien ipv dat door een dieselagreggaat de laten doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:56 schreef thefunny het volgende:
Die boeken waar de muziek door het draaiorgel uitgelezen wordt, is superzorgvuldig door die gasten geprikt. Daar willen ze poen voor hebben.
Allemaal dingen die met enige spoed aan het uitsterven zijn en nog min of meer kunstmatig door allerhande subsidies in leven en/of het gebrek aan enige smaak van Jo Burgertrut in stand wordt gehouden. Tijd om ook hier de euthanasieplannen maar eens opnieuw erbij te halen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef Ringo het volgende:
Draaiorgels horen hier thuis, net als laffe Goudse kaas en ouwe dronken Surinamers. Wen der maar aan.
En jij denkt dat ze die zelf inprikken?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:56 schreef thefunny het volgende:
Die boeken waar de muziek door het draaiorgel uitgelezen wordt, is superzorgvuldig door die gasten geprikt. Daar willen ze poen voor hebben.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef kikoooooo het volgende:
lees het topic teringmongool.
Ik klaag niet over het feit dat er een draaiorgel staat, maar jij als vuilnisman die al 30 jaar in het vak zit begrijpt dat niet helemaal.
Anders schop je een oud topic evenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:13 schreef jande het volgende:
beetje house op zo ding dan valt het wel mee hoor
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Anders schop je een oud topic evenMijn god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |