abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31814356
Tering wat kan ik me opwinden over dat soort zwervers zeg.
Vanmiddag stonden ze ook weer in t centrum, groot draaiorgel, agreggaatje, 3 zwervers met een geldbusje.

Dat ding loopt godverdomme dus gewoon electrisch, en dan staan ze te klapperen met die geldbusjes voor geld... WAAROM? Stomme kutkampers die dat deden. Waarom wordt dat getolereerd? Dat zijn godverdomme toch geen straatmuzikanten?

Ik neem volgende week mn cdspeler mee naar de stad en een verlengsnoer. Dan zet ik een leuk muziekje op en ga ook om geld vragen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:39:06 #2
92279 N.icka
Windforce 11
pi_31814439
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
Vanmiddag stonden ze ook weer in t centrum, groot draaiorgel, agreggaatje, 3 zwervers met een geldbusje.

Dat ding loopt godverdomme dus gewoon electrisch, en dan staan ze te klapperen met die geldbusjes voor geld... WAAROM? Stomme kutkampers die dat deden. Waarom wordt dat getolereerd? Dat zijn godverdomme toch geen straatmuzikanten?

Ik neem volgende week mn cdspeler mee naar de stad en een verlengsnoer. Dan zet ik een leuk muziekje op en ga ook om geld vragen.
Wedde dat je dat niet gaat doen?
pi_31814488
Gewoon platbranden dat jankorgel. Dat is beter zo.
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
pi_31814516
Als je ze genoeg geeft, gaan ze weer weg.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31814523
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef kwintenstraler het volgende:
Gewoon platbranden dat jankorgel. Dat is beter zo.
pi_31814724
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:36 schreef kikoooooo het volgende:

in tilburg zijn ze al zo lui dat ze dat doen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_31814759
geen zin in een betoog. Maar je moet niet zo zeiken knaapje. Eerder respect hebben voor die mensen.
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_31814817
Hollandsche stadsglorie...de draaiorgel
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:54:41 #9
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31814854
Je mag nog blij zijn dat het geen zigeuners zijn, die zitten met zon strijkstok in je oor te peuteren.
pi_31814877
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:51 schreef Cool_Runner het volgende:
geen zin in een betoog. Maar je moet niet zo zeiken knaapje. Eerder respect hebben voor die mensen.
Als ze nog zelf aan zo'n wiel zouden draaien om de snelheid van de herrie te regelen ok.
Maar als er 10 meter verderop een motor staat te pruttelen sorry hoor
pi_31814933
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:55 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als ze nog zelf aan zo'n wiel zouden draaien om de snelheid van de herrie te regelen ok.
Maar als er 10 meter verderop een motor staat te pruttelen sorry hoor
pas maar op want die mensen raken hun baan kwijt want de chinezen komen ze komen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_31815029
quote:
Gaat heen man.
Het zijn gewoon smerige bedelaars.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:05:25 #13
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_31815144
Inderdaad wat een mongolen, hier ook. Dat orgel rijd zelfs, zit een bromfietsplaatje op, en dan rijd hij zo naar een terras, stapt af gaat met zijn bakje het terras af en stapt daarna op het planje bij zijn orgel en rijd verder. Belachelijk!
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:12:43 #14
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_31815372
quote:
Respect hebben voor zulke lui ?

Sodemieter nou toch ff snel een end op...

Hadden ze hun leven maar beter moeten regelen, ze moeten respect hebben voor ons (de werkende mensch die hun leven wel op orde hebben) en nu ons geld af proberen te troggelen....

Het enige wat z'n zwerver van mij kan krijgen is een stuk toilet papier waar ik net me kont mee heb afgeveegd....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:18:21 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31815537
Zeker weer zo'n kut-HBO'er die over orgelherrie gaat zeiken en 's avonds wel keihard biertjes staat te tikken in een tent waar de muziek zo ongeveer je darmkanaal in wordt gedouwd.

Draaiorgels horen hier thuis, net als laffe Goudse kaas en ouwe dronken Surinamers. Wen der maar aan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_31815646
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef Ringo het volgende:
Zeker weer zo'n kut-HBO'er die over orgelherrie gaat zeiken en 's avonds wel keihard biertjes staat te tikken in een tent waar de muziek zo ongeveer je darmkanaal in wordt gedouwd.

Draaiorgels horen hier thuis, net als laffe Goudse kaas en ouwe dronken Surinamers. Wen der maar aan.
lees het topic teringmongool.

Ik klaag niet over het feit dat er een draaiorgel staat, maar jij als vuilnisman die al 30 jaar in het vak zit begrijpt dat niet helemaal.
pi_31815673
Ik heb echt een grafhekel aan draaiorgels. Slaat echt nergens op, teringgroot apparaat en dan nóg komt er kutmuziek uit. Dan kijk ik naar m'n mp3 speler die veel kleiner is en het klinkt ook nog eens duizend keer beter. Echt krokant klinkt het niet helemaal. En het zijn vaak ook nog van die lui met van die zwerverlooks die erbij staan te rammelen.
pi_31815703
Ik heb ook een teringhekel aan die motherduckers. Gelukkig heb ik altijd mp3-speler aan zodat ik ze niet hoef te horen.
pi_31815776
Ze draaien niet eens zelf meer aan het orgel, dat gaat automatisch. Het enige wat ze doen is a-ritmisch met dat stomme blik rammelen en met hun pauperige uiterlijk het straatbeeld om zeep helpen.

Opzouten, luie donders, je kutherrie verpest mijn winkelmiddagje. Je jaagt de enige goede straatmuzikant die Tilburg rijk is weg met je armoedige excuus voor muziek.
pi_31815790
ja ze staan regelmatig voor de winkel waar ik werk. Van die armoedige uitkeringstrekkers rechtstreeks uit het woonwagenkamp. En dan niet netjes met dat bakje rammelen, nee ze duwen dat bakje gewoon midden in je gezicht en dan nog elkaar gaan lopen bedreigen omdat ze in elkaars straatje komen, stomme kutpaupers....
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_31815823
Vieze kut draaiorgels met hun MIDI kutgeluid.
pi_31815848
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ze staan regelmatig voor de winkel waar ik werk. Van die armoedige uitkeringstrekkers rechtstreeks uit het woonwagenkamp. En dan niet netjes met dat bakje rammelen, nee ze duwen dat bakje gewoon midden in je gezicht en dan nog elkaar gaan lopen bedreigen omdat ze in elkaars straatje komen, stomme kutpaupers....
KutPolen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:30:43 #23
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_31815874
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:53 schreef renz0r het volgende:
Hollandsche stadsglorie...de draaiorgel
Ik vind ,t irritante kutdingen, en meestal is de traditionele muziek vervangen door orgelverbasteringen van de flop 40.
Laatst liep zo,n ding Britney Spears te galmen.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_31815900
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:29 schreef skiczukie het volgende:

[..]

KutPolen.
daar kan ik indd ook nog een heel - verhaal over vertellen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_31816030
Draaiorgels zijn lief!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')