Waarschijnlijk zijn ze al stoned en/of bezopen en kun je helemaal niks met ze beginnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef jimmyalter het volgende:
Ik heb een uur tijd met ze...
ja, da's origineel, met een buitenlandse artiest blowenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:14 schreef DeWaasheid het volgende:
zend ze maar naar de coffeeshop en dan zijn ze wel n dagje zoet.
haha, dat is precies waar ik ook aan dacht. je bent vast heel geniaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:28 schreef Kinz het volgende:
Boerengolf!
nou ik zag in een topic wel iets raars:quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef jimmyalter het volgende:
Ik moet een filmpje maken van wat ik met ze ga doen en volgens mij zijn ze wel in voor iets echt raars...
Gr, Laura
nou...quote:PS: als je een leuk idee hebt kan ik vast wel regelen dat je met me mee kan om het echt uit te voeren, als je daar zin in hebt..![]()
idd...quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:34 schreef karoltje het volgende:
Typisch dat jij dat mag gaan doen terwijl je zelf absoluut geen ideeen hebt.
kijk, da's wel een leukequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef evil-me het volgende:
of je huurt een raampje op de wallen en je zet de front (die op de een of andere manier wel geil is) achter dat raampje half naakt terwijl je hem interviewt
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:34 schreef karoltje het volgende:
Typisch dat jij dat mag gaan doen terwijl je zelf absoluut geen ideeen hebt.
Ik zou het echt wel heel uber graag willen zien. pantys aan en lingerie en alles gewoon "kloppend" En dan ook kjiken of je de reacties van mensen kan mag filmenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:28 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
kijk, da's wel een leuke
Jimmy Pop samen met Evil Jared met een pruik op en in jarretels achter het glas
strak plan I.R.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laat ze liedjes van Drs. P horen.
Wat ze altijd wel leuk vinden is anderen afplassen, dus zet jezelf in de afplasrol. Verder vinden ze trechters met Jagermeister een goede combinatie, houden ze van geslachtsdeelpakken en natuurlijk de befaamde pepsiproefquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef jimmyalter het volgende:
He! Ik moet over 2 weken promotie doen met The Bloodhound Gang en ik vroeg me af of iemand nog een goed/gek/leuk idee heeft om met die gasten te doen! Ik moet een filmpje maken van wat ik met ze ga doen en volgens mij zijn ze wel in voor iets echt raars... Maar ik heb zelf even niet zoveel ideeen. Iemand die een goed idee heeft? Ik heb een uur tijd met ze...
Bedankt alvast!!!
Gr, Laura
PS: als je een leuk idee hebt kan ik vast wel regelen dat je met me mee kan om het echt uit te voeren, als je daar zin in hebt..![]()
Neem ze mee op een "city paintball tour".quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef jimmyalter het volgende:
He! Ik moet over 2 weken promotie doen met The Bloodhound Gang en ik vroeg me af of iemand nog een goed/gek/leuk idee heeft om met die gasten te doen! Ik moet een filmpje maken van wat ik met ze ga doen en volgens mij zijn ze wel in voor iets echt raars... Maar ik heb zelf even niet zoveel ideeen. Iemand die een goed idee heeft? Ik heb een uur tijd met ze...
Bedankt alvast!!!
Gr, Laura
PS: als je een leuk idee hebt kan ik vast wel regelen dat je met me mee kan om het echt uit te voeren, als je daar zin in hebt..![]()
Eeeh....quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
strak plan I.R.
niemand is gekker dan Drs. P.
Is dat niet een beetje klef? Ik bedoel, Bloodhound Gang is nou niet echt muziek voor SkyRadio of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef Herald het volgende:
[..]
nou ik zag in een topic wel iets raars:
Laat je op de grond duwen en laat je wild likken. Je kut krijgt het hard te verduren en het gonst in je hoofd. Met twee vingers zitten ze in je kont en ze steken hun duim in je kut. Hard wordt je klit gelikt en beleef je zo een enorm hoogtepunt. Als zij hun vingers uit je reet halen, zit er wat darmslijm aan hun vingers en wat lichtbruine stront. Zij gaan hun handen wassen en jullie pakken nog een cola en nemen elk de laatste XTC. Je bent helemaal dol en hebt energie voor tien. Neuken wil je en deze sterke beren zijn daar uitermate geschikt voor. Zij hebben al lang weer een stijve en ze laten je voorover op knieën en elleboog zitten en likken je aars. Ze steken weer twee vingers in je darm en met hun andere hand bewerken zij je kut.
[..]
nou...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |