quote:
Dan maar niet voorbereid. Hebben wij ook eens 'sneeuwvrij', voor de verandering.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat gaat weer chaos worden als de voorspelling kloppen.
Modern Nederland is daar totaal niet op voorbereid
Ja, want als je kijkt wat voor chaos die sneeuw de laatste jaren gebracht heeft. Dat is nog maar een paar dagen per jaar wat te denken als dat twee maanden aan zou houden.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan maar niet voorbereid. Hebben wij ook eens 'sneeuwvrij', voor de verandering.
Je kunt nu eenmaal niet op alles voorbereid zijn. Meteorologen kunnen nog zo goed hun best doen om te voorspellen wanneer het gaat sneeuwen of hoeveel ijs we kunnen verwachten, maar het weer is nooit exact vast te stellen. Dat is juist misschien wel het mooie eraan: 't is ongrijpbaar. En da's moeilijk voor de mens, omdat die juist graag 'de controle' heeft.
ja lachen man zo zag ik de buurman (80+ toendertijd) een paar rondjes draaien en in de sloot belandenquote:Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik hoop echt dat het een strenge winter wordt. Er gebeurt dan altijd van alles. Zo heb ik al eens een auto de gracht in zien glijden (niks aan de hand met inzittende gelukkig)![]()
http://www.theweatheroutlook.com/quote:Record autumn, but -15C freeze next month?
The week ahead looks set to bring a continuation of the recent mild and rather unsettled weather, with virtually the whole of the UK having more spells of rain at times. As we head towards the weekend there are signs of at least a temporary change to more settled, but still mild weather.
With the mild weather continuing it does now look as though there is a good chance of this autumn turning into the warmest on record. However, there is now quite a strong signal suggesting a possibly severe spell of wintry weather developing during the second week of December. This could bring temperatures as low as –15C to parts of the UK, with bands of heavy snow affecting northern areas in particular as polar low pressure systems push southwards. More on this during the next couple of weeks, but please remember that long range forecasting is extremely challenging and so forecasts from any agency can and do go wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |