Sneeuwen doet het vast wel een keer in december.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef Steve-O het volgende:
Ik hoop op sneeuw in december .
De jaren 80 waren ook mijn kinderjaren, maar de eerste prettige kennismaking was waarschijnlijk in 1979, toen ik als ukkie samen met mijn tante door de hoge sneeuw moest ploeteren. En lekker sleëen. En dat m'n ouders, ooms en tantes spontaan in een sneeuwballengevecht ontbarsten, een van de gelukkigste tijden van m'n leven, ook al herinner ik me het vaag.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:22 schreef francorex het volgende:
Ja ja die winter komt er, dé winter waar ik sinds kindsbeen van droom.![]()
De jaren 80 waren mijn kinderjaren, Ik weet nog goed hoe triest ik was, toen die afgrijselijk monsterlijke trucks in ons doodlopend straat kwam gereden met hun lading zout. Het was een ongelijke strijd, het was wraakroepend. Naarmate ik ouder werd, leken ze steeds vlugger te komen met hun lading zout.![]()
Ik kon ze verwensen en wist/wenste dat de sneeuw het ooit eens ging winnen van hen.
Na pakweg 28 jaar wachten, misschien dit jaar![]()
![]()
Maar ondertussen breken we warmterecords.![]()
Dat ga jij niet leuk vinden als het sneeuw tot het dakgoot komt, temp overdag in de -20quote:Op woensdag 9 november 2005 07:07 schreef Kaap het volgende:
Laat die winter maar komen, zo extreem mogelijk!
Heerlijk!quote:Op woensdag 9 november 2005 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat ga jij niet leuk vinden als het sneeuw tot het dakgoot komt, temp overdag in de -20
Met zoveel sneeuw kun je ook niet schaatsenquote:Op woensdag 9 november 2005 08:28 schreef maniack28 het volgende:
Daar heb ik altijd al van gedroomd... dat er 's nachts zoveel sneeuw valt, dat je vanaf de 1e verdieping zo uit het raam kan stappen... dat lijkt me machtig mooi. Of je doet de voordeur open en er schuift me daar een lading sneeuw naar binnen.
En schaatsen.... schaatsen is gaaf
*haalt ijshockeystick+puck weer tevoorschijn*
33% dan hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 14:45 schreef DonGorgon het volgende:
Strenge winter zit er dik in. Afgelopen, aankomende en de winter van 2007 vormen samen een zgn "Easton-drietal". Afgelopen winter was zacht en dus hou je nog 2 winters over waar het een (zeer) strenge winter kan gaan worden. 50% kans dus, zoals eerder in deze topic vermeld.
Sinds wanneer hebben ze metereologen bij IMageshackquote:Op woensdag 9 november 2005 21:43 schreef Caesu het volgende:
ik weet niet of dit nog ergens op slaat, maar hier voorspellen ze temperaturen hoger dan gemiddeld...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat maken ze bij mijn pa op het werk iedere dag mee, daar komen mensen uit hoofdzakelijk Zuidoost Azie en Afrika voor aanvullende cursussen. Die lopen nu al met handschoenen aan en mutsen op.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef du_ke het volgende:
Zou het wel sneu vinden voor onze buslading indonesische studenten die zijn pas voor het eerst onder de 20 graden gekomen toen ze hier heen gingen. Wordt nog wat als het gaat vriezen.
hm, dat is wel vrij koud! Maar ook nog erg ver wegquote:Op donderdag 10 november 2005 14:40 schreef Oom_Agent het volgende:
zie de 2 meter Temp vanaf 18 november, deze komt overdag nog maar sporadisch boven 0. (pas vanaf 24-11)
[afbeelding]
Ziet er inderdaad leuk uit allemaal, maar als ik naar het GFS Ensemble kijk word ik niet bepaald vrolijk.....quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef Keromane het volgende:
[afbeelding]
Een ontwikkelend Groenland-IJsland hoog
[afbeelding]
Vorst overdag?
Er zijn overigens meteorologen die m.b.t. deze kaarten denken dat het met winterse omstandigheden reuze zal meevallen. En ach, het is nog erg vroeg in het jaar.
ik heb het meest spectaculaire weer dit jaar in het buitenland meegemaakt, dus ik vind 2005 toch wat onbevredigendquote:Op donderdag 10 november 2005 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach witte kerst erbij en dat hebben we dan ook maar binnen againzender2005 is al een rec jaar
als je http-referer uitzet kan je ze wel zien.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze metereologen bij IMageshack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |