Met de introductie week in Enschede kwamen er opeens ook 2 op mijn luchtbed vallen. Die hadden ook vette ruziequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Indeed. Vannacht ook bitchfight gehad om half 4 met 2 meidenwas mooi!
Weetje vd dag2: van 1 liter sonnema berenburg ga je volgens me pa doodquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Palau het volgende:
Weetje vd dag:
van 2 liter cola in een uur moet je veel boeren en veel pissen
Ik ga ze altijd uitdagen! gaan ze hitsig doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met de introductie week in Enschede kwamen er opeens ook 2 op mijn luchtbed vallen. Die hadden ook vette ruzieMooi om te zien
en kleren kapot gaan scheuren thsirtjes bh's e.d.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef Palau het volgende:
Das humor bitchfights vooral als ze met schoenen gaan gooien
Hey ik wilde patent aanvragenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Weetje vd dag2: van 1 liter sonnema berenburg ga je volgens me pa dood
tofquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Leuke tt gek, maar het feest was wel sjieken ik heb zelfs een vleespakket gewonnen
Keulen worstjes, Keulen limburgs zuurvlees, en Keulen presskop
Een ECHT vleespakket? Tis niet waaaaaaaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Leuke tt gek, maar het feest was wel sjieken ik heb zelfs een vleespakket gewonnen
Keulen worstjes, Keulen limburgs zuurvlees, en Keulen presskop
Nou, het is wel zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:22 schreef mister_dog het volgende:
kut zooi
hendig sjiek gek!quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Boho ik en me neefje gingen gister ook de skiberg afrennen toen we redelijk aangeschoten warenwe konden niet meer stoppen haha anders ging je op je gezicht
Boho? Is dat n naam ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Boho ik en me neefje gingen gister ook de skiberg afrennen toen we redelijk aangeschoten warenwe konden niet meer stoppen haha anders ging je op je gezicht
naja we hebben gistre met z´n 4ren 1 liter gedaan dus dat valt nog meequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Weetje vd dag2: van 1 liter sonnema berenburg ga je volgens me pa dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |