Het feyenoord 1 van nu zijn ook geen wereldspelers. Toch staan ze bovenaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:13 schreef twi het volgende:
Ach, alsof dat allemaal wereldspelers zijn...Dat je met zo'n A-vertegenwoordiging niet wint kan gebeuren, maar met 1-5 is natuurlijk wel erg triest.
Ufoquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1-5 was ut, het was ook nog eens in jullie Ufo
Jong Ajax stelde toch al niet veel voorquote:FC Den Bosch heeft zich versterkt met Ajax-middenvelder Stanley Aborah. De achttienjarige Belg van Ghanese afkomst speelt de rest van het seizoen op huurbasis bij de nummer vijf in de Gouden Gids Divisie. Aborah, die in Amsterdam nog een contract tot 2007 heeft, speelde vorig seizoen vier competitieduels voor Ajax.
Je kan beter zeggen een Powel-tjequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:09 schreef JeroenV het volgende:
Schijnt een aardig inzicht en techniek te hebben, maar is te licht voor Ajax 1. Bovendien voelde hij zich nogal goed na zijn dubuut voor Ajax 1 en dacht dat hij beter was dan de rest. Slechte mentaliteit dus. Een Hose-tje
Waar voetbalt die dan tegenwoordig?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:09 schreef JeroenV het volgende:
Schijnt een aardig inzicht en techniek te hebben, maar is te licht voor Ajax 1. Bovendien voelde hij zich nogal goed na zijn dubuut voor Ajax 1 en dacht dat hij beter was dan de rest. Slechte mentaliteit dus. Een Hose-tje
Nee, dit is een nuttige inhoudelijke post.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:33 schreef frenzy2003 het volgende:
kan er geen centraal ik lach jou uit topic komen? ik vind het nogal irritant,al die kakkerlakken en boeren die het topic volspammen,zodat ik weer eerst 4 pagina's kan lezen voor ik iets ga posten
Bron: Voetbalzonequote:Molenaar: "Jaakke moet vertrekken"
Keje Molenaar heeft vanavond in het AT5-programma FC Godenzonen keihard uitgehaald naar Ajax-voorzitter John Jaakke. Hij zei allergisch te zien voor de machtsstreken van de preses.
Molenaar zei uit verschillende hoeken binnen Ajax gehoort te hebben, dat Jaakke er een 'one-man-show van probeert te maken'. De jurist, die in het verleden als speler uitkwam voor Ajax, vindt zelfs dat 'Jaakke moet vertrekken'.
Het zou niet boteren tussen Molenaar en Jaakke, omdat eerstgenoemde gepasseerd werd voor de vacature van algemeen directeur. Het Ajax-bestuur koos ervoor om niet-voetbalman Maarten Fontein aan te stellen als opvolger van Arie van Eijden.
nee daar heb je gelijk in,maar dat moest ook ff gezegd worden toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dit is een nuttige inhoudelijke post.
Noem de zeven dwergen maar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:08 schreef Jajong het volgende:
knap man kakkerlakken met 7 1e elftal spelers terwijl die van ons euuuuh in zwitserland zitten voor de CL huuhuh wees er maar blij mee
Volgens mij ergens bij een hoofdklasse amateursquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar voetbalt die dan tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |