ze kijkt naar haar spierenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:51 schreef Coraatje het volgende:
wat staat dido zich 365 x te bekijken in de spiegel ...
Van sporten raak je een beetje opgewondenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
Ingrid loopt er ook weer bij of ze een beurt nodig heeft.
Screenshots kun je maken met MVSnap.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef riri het volgende:
Hoe maak je screenshots en plaats je die hier?
Was daar niet een apart topic voor gemaakt waar dat in stond?
Ik heb namelijk een mooi filmpje gemaakt met een rennend bbmuisje erop maar weet dus niet hoe dat moet....
gebruik BBstream2005 vergroot vier streamsquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Screenshots kun je maken met MVSnap.
Plaatjes plaatsen doe je door [[url= url plaatje ]afbeelding[/url]] en dan zonder spaties.
Uploaden:
http://www.putfile.com
http://tinypic.com
Rob zei dat het half 4 was.... hij zit er een half uurtje naast.... Morgen loopt hij weer op tijd met wintertijd...quote:
Vind het wel wat hebben die breedbeeld pics.quote:
een beetje cute en pastequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben die breedbeeld pics.
Ze hebben blarenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:17 schreef TheVulture het volgende:
And I'm back....
Zijn er nog gewonden gevallen tijdens het sporten?
quote:
Ik hoor ze wel, maar Dido mag datquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:19 schreef KRIBBET het volgende:
Vraag me af wanneer BB die windorgel oorbellen van Dido in beslag neemt![]()
Nu valt het niet zo met die herrie van die goedkope fitness apparaten maar soms hoor je ze er nog doorheen![]()
Ik heb hem 1x zien sporten ........wel 3 kwartier langquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Roel weer lekker achterover liggen, mijnheer heeft zeker nog niet gesport he?
Zo dan zal ie wel moe zijn iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb hem 1x zien sporten ........wel 3 kwartier lang![]()
Joost zit met zijn gezicht ook bijna in haar neusgaten....quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:29 schreef egmo het volgende:
Dido zingt haar levenslied voor Joost
Reken maar van Yesquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:34 schreef egmo het volgende:
Zou Joost nu opgewonden zijn...nu hij zo vlakbij Dido zit ??
Natte Lie is nog aan het roeien en Rob staat maar weer eens met zijn ballen te spelen (jongleren dus)quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:35 schreef D.Rose het volgende:
ze zijn uitgesport?
het kleine meisje dat opkijkt tegen d'r grote zus...quote:
Beetje late reactie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef riri het volgende:
Hoe maak je screenshots en plaats je die hier?
Was daar niet een apart topic voor gemaakt waar dat in stond?
Ik heb namelijk een mooi filmpje gemaakt met een rennend bbmuisje erop maar weet dus niet hoe dat moet....
Ik zie het nu jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natte Lie is nog aan het roeien en Rob staat maar weer eens met zijn ballen te spelen (jongleren dus)
schema's?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja
Meende dat ze een heel schema hadden zodat overdag alle apparaten continue bezet zouden zijn
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:40 schreef BlaBlub het volgende:
Hallo
Wat ziet Lieske er lief uit met die vlechtjes zeg
Ik heb liever dat Chantal uit dr bed wordt getrommeld om te trainenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel ligt nu weer te pitten zie ik
Ik mag inderdaad hopen dat die vannacht flink aan de gewichten wordt gezet
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Goed nieuws, ik ben de leeftijd waarop ik een psychose kan ontwikkelen (18-28) gepasseerd
Volgens Roel dan dus
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lieske is without a doubt de meest fotogenieke van het stelquote:
Dat excuus zal Roel zelf ook wel gebruiken, maar eigenlijk is het gewoon een aardsluie flikkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
Roel spaart z'n krachten. Groot gelijk.
Ik weet niet of Roel gezegd heeft dat het onmógelijk is na je 30e, dan is idd onzin. Maar volgens mij is het wel zo dat verreweg de meeste mensen dié een psychose krijgen, die al voor hun 30e krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel weet er niks van, heeft de klok horen luiden
Roel was ws. knetter stoned tijdens de colleges psychiatrie![]()
Het is slimmer dan nu als een gek te trainen en dan vrijdag tijdens de weekopdracht "op" zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat excuus zal Roel zelf ook wel gebruiken, maar eigenlijk is het gewoon een aartsluie flikker
fotogeniek is ze idd. Want ik vind der op der streams en tv vaak niet eens zo denderend. Helemaal niet zonder make up. En dat terwijl ik niet van veel make up hou. Maar zij heeft het echt nodig om er een beetje fatsoenlijk uit te zien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lieske is without a doubt de meest fotogenieke van het stel![]()
Dido een goeie tweede trouwens
wel heel erg leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
't Is wat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat excuus zal Roel zelf ook wel gebruiken, maar eigenlijk is het gewoon een aardsluie flikker
Wel grappig om te horen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:53 schreef doka het volgende:
wat is dido een drama aan het vertellen...
neequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:54 schreef wickie het volgende:
Ben ik nou de enigste die naar Dido's verhaal aan het luisteren ben??
Ik vind het erg leuk om te horen, sinds weken dat ik weer echt gesprek aan het volgen ben.quote:
Dat meen je niet... da's inderdaad niet bijster intelligentquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
Een creditcard nemen om je schulden af te betalen.![]()
Stream 1 en 2 weigeren bij mij, dus ik luister er iig niet naarquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:54 schreef wickie het volgende:
Ben ik nou de enigste die naar Dido's verhaal aan het luisteren ben??
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grappig om te horen.
Dat gaf ze gelijk ook toe dat ze nu door heeft dat dat absoluut niet slim was...quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat meen je niet... da's inderdaad niet bijster intelligent
Nou je moest ze eens de kost geven die inderdaad zo denken, dat zijn hele volksstammenquote:
Roel heeft helemaal geen krachten als het om sport gaat. Daarom kan hij deze week toch beter maar trainen. Ik weet nog goed hoe hij tijdens die fietsopdracht op z'n fiets zat: als een natte dweil, leek echt nergens op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
Roel spaart z'n krachten. Groot gelijk.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou je moest ze eens de kost geven die inderdaad zo denken, dat zijn hele volksstammen
Joost luistert eigenlijk alleen maar en zegt af en toe wat, Dido vertel haar verhaal, je hebt jammergenoeg al het meeste gemist.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef TheVulture het volgende:
ik zap nu ook maar even naar Dido ondanks Joost
Korte termijn denkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grappig om te horen.
zal best hoor je heb ze er tussen zittenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou je moest ze eens de kost geven die inderdaad zo denken, dat zijn hele volksstammen
Heb je een samenvattingquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:01 schreef wickie het volgende:
[..]
Joost luistert eigenlijk alleen maar en zegt af en toe wat, Dido vertel haar verhaal, je hebt jammergenoeg al het meeste gemist.
Die heeft er echt een potje van gemaakt beginnend in haar puberteit tot een jaar terug..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |