* Lois en Karin vinden sexdrugs niet zo goed voor de gezondheid .
Lois
wat zijn poppers??
Poppers is een soort vloeistof in een klein flesje wat je steeds heel even opsnuift. Het ontspant je spieren en je hart gaat sneller kloppen en nog meer van dat soort dingen.
Het wordt vaak gebruikt in (gay)disco's en tijdens de sex.
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar dat is simpelweg omdat het er nog niet van gekomen is (en ik ga het niet zelf kopen ).
Poppers (Amylnitriet)
Meestal worden poppers vlak voor een orgasme ingeademd.
De de geur niet lekker meer wat chemisch, en je krijgt er een vreemd gevoel van.
Net als bij lachgas, ketamine en DMT kun je ervan buiten bewustzijn raken. (Een orgasme wordt daardoor een kosmische ervaring.)
Poppers zijn in veel sekswinkels te koop.
Omdat amylnitriet de kringspier van de anus ontspant, is het middel bijzonder populair geworden in homokringen.
Mensen met een lage bloeddruk of hartklachten kunnen maar beter geen amylnitriet gebruiken.
Amylnitriet blijkt toch schadelijk te zijn voor je hersencellen maar dit is echter nog niet wetenschahppelijk aangetoond.
Wel kan je er misselijkheid en hoofdpijn aan overhouden en je ontwikkelt snel een gewenning, waardoor het minder effect heeft.
Het is niet verslavend dus ...
Duidelijk ?
quote:
op 05-17-2000 om 09:00 AM schreef §erum het volgende:
Gellar: Ik weet heel goed wat het is, het werd een aantal jaren geleden ook gebruikt op house-parties.....
Duidelijk ?
Heel duidelijk Serum, maar ik dacht dat het nog duidelijker was dat mijn opmerking naar jouw een grap was... Mijn oneindige excuses voor deze misplaatste opmerking...
Misschien wel een extreem voorbeeld, maar doe er je voordeel mee ok ?
quote:
op 05-17-2000 om 10:34 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Alle drugs zijn troep, alcohol inbegrepen....Grtz,
Meerhoerman.
Ik heb zojuist mijn nieuwe icoontje in gebruik genomen en die wou ik bij deze effe testen!
Met dank aan TheMarco voor de webspace!!
quote:
op 05-17-2000 om 02:11 PM schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, effe helemaal off-topic (excuus).Ik heb zojuist mijn nieuwe icoontje in gebruik genomen en die wou ik bij deze effe testen!
Met dank aan TheMarco voor de webspace!!
Hee netslet, testen doe je in feedback!
Mercy master, mercy!
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy (Datum 17 Mei 2000).]
Door Gellarboy - woensdag 17 mei 2000 17:39
[volgende posting:]
Door 100% Tukker - donderdag 09 mei 2002 17:02
Lopen ze in de Achterhoek dus toch 2 jaar achter???
quote:Chemische sjit in een flesje!!!
Op dinsdag 16 mei 2000 23:54 schreef Morpheu$ het volgende:
ben ik nu zo dom???<P>wat zijn poppers??
quote:En als je nou geen hersencellen hebt? Heb je er dan wel lol van
Op zondag 12 mei 2002 16:14 schreef Revian het volgende:
Ja, dat is nogal lekker ja.. En weet je hoe het komt dat dat lekker is? Als 10-duizenden hersencellen in een klap afsterven geeft dat nogal een knallend gevoel ja!DOH!
quote:Iederéén heeft hersencellen.
Op zondag 12 mei 2002 16:15 schreef Armageddon het volgende:[..]
En als je nou geen hersencellen hebt? Heb je er dan wel lol van
quote:Nou
Op zondag 12 mei 2002 16:17 schreef ROEN het volgende:[..]
Iederéén heeft hersencellen.
Toch?
quote:Dat zeg ik: als het geen kwaad zou kunnen, zou ik het wel eens willen proberen. Het kan wel kwaad: dus ik probeer he tniet
Op zondag 12 mei 2002 16:14 schreef Revian het volgende:
Ja, dat is nogal lekker ja.. En weet je hoe het komt dat dat lekker is? Als 10-duizenden hersencellen in een klap afsterven geeft dat nogal een knallend gevoel ja!DOH!
quote:Alles wat lekker is doet kwaad dus wat zeur je nou?
Op zondag 12 mei 2002 17:23 schreef detulp050 het volgende:[..]
Dat zeg ik: als het geen kwaad zou kunnen, zou ik het wel eens willen proberen. Het kan wel kwaad: dus ik probeer he tniet
quote:Als alle 'supporters' dat doen, lijkt me het verband tussen het gebruik van poppers en gesloopte hersencellen me hiermee wel aangetoond
Op maandag 13 mei 2002 01:58 schreef _Beertje_ het volgende:
Een vriend van me snuift poppers in het stadion als het koud is
Blijkbaar slopen die gasten dus niet alleen bushokjes
quote:Lopen ze in amsterdam qua topografie ontwikkeling nog steeds zo ver achter? Tukkers zijn geen achterhoekers, maar twentenaren.
Op vrijdag 10 mei 2002 15:21 schreef Dr.Love het volgende:
Gezien?Door Gellarboy - woensdag 17 mei 2000 17:39
Ontopic: mijn sluitspier hoeft niet zonodig open te staan.
"Captain Comdom says: The ass is an exit, not an entrance"
quote:Ik heb het al lang opgegeven om telkens maar uit te leggen wat het verschil is tussen Twente en de Achterhoek...
Op maandag 13 mei 2002 19:49 schreef Mokke het volgende:[..]
Lopen ze in amsterdam qua topografie ontwikkeling nog steeds zo ver achter? Tukkers zijn geen achterhoekers, maar twentenaren.
is wel leuk als je beetje dronken bent al, wordt je in een keer een minuut helemaal lam na een paar diepe snuiven
het stinkt wel als de neten, me kleren roken de volgende dag nog van meters afstand ernaar
het schijnt niet zo erg slecht te zijn, je moet het ook niet zo vaak doen natuurlijk, net als met alle drugs
en alles is slecht voor je, leven zelf eigenlijk ook dus 1 keertje voor de gein kan geen kwaad lijkt mij
ik zeg het maar ff: verder ga ik hier niet op in, ik heb hier namelijk geen zin in drugsdiscussies, ik heb al eigenlijk helemaal geen tijd voor dit forum
quote:en iets meer dan een half uur voor, dat dan weer wel
Op vrijdag 10 mei 2002 15:21 schreef Dr.Love het volgende:
Gezien?Door Gellarboy - woensdag 17 mei 2000 17:39
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |