heb niet zo'n tool om die eruit te halen , staat in zo'n data bestand toch ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:08 schreef SHERMAN het volgende:
2 dingen.
Kan iemand mij uranus1.txd en uranus2.txd mailen? Heb ze perongeluk verwijderd.
quote:En weet iemand waar de auto "Flash" staat?
quote:In the parking lot across from the horse betting place in Los Santos
Auto inderdaad gevonden, gewoon zo'n lijstje even opgezocht, beetje luie actie van mij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef coz het volgende:
[..]
heb niet zo'n tool om die eruit te halen , staat in zo'n data bestand toch ?
[..]
[..]
Heb je gemaild.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef coz het volgende:
how can you lose uranus![]()
msn maar ofzowil het anders best rippen uit die img file maar dan mag je me eerst tooltje geven
![]()
Neequote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
is het trouwens ook mogelijk om na de missie met CargoBob, nog met de magneet auto's op te pakken? ik krijg die "magneeet" niet naar beneden en ik zie hem ook nergens...
Het verdient de aanbeveling om zo snel mogelijk de sub-missies uit te voeren. Je krijgt namelijk door het completeren van de sub-missies rewards. Variërend van nitro's op alle taxi's als je 50 taxi - missies hebt uitgevoerd tot fire resistance als je 12 brandweer-missies hebt uitgevoerd en meer health als je 12 ambulance-missies hebt uitgevoerd. Rewards als extra armor en extra health zijn zeer nuttig bij het spelen van de storyline.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:37 schreef Chokeme het volgende:
Is het trouwens verstandig om als eerste de storyline uit te spelen en dan pas alle andere dingen ? Ben nu nogal intensief met de storyline bezig maar ben bang dat ik straks bijv de 100 % niet kan halen om 1 of andere reden oid.
ik zie hetquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef MosPos het volgende:
Nou dat was een explosief middagje San andreas!
Tinypic geeft een 404.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef MosPos het volgende:
Weer eens San andreas gespeeld. Heb het uitgespeeld en dus dan maar even cheaten!!!![]()
1 van die vele achtervolgingen van andere gangsters!
[afbeelding]
RELLEN IN DE BUITENSTEDEN PARIJS (let op die heli in de achtergrond!)
[afbeelding]
NOG MEER RELLEN (Rechts een ontplofde Mercedes!)
[afbeelding]
Muwhahahaha! Straaljager neergemaaidt!!!
[afbeelding]
Nou dat was een explosief middagje San andreas!
Volgens mij zijn er op de PC maar 53. En ik had er 52 daarvan. En op het moment heb ik er al weer een hele tijd 0.quote:Op zondag 6 november 2005 19:44 schreef CybPraetorian het volgende:
yeah, alle hoods onder mijn spreekwoordelijke hoede... alle 54!!
duurde ff maar tis gelukt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |