Dat wordt makkelijk scoren bij mijn volgende vraagquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:46 schreef wyccie het volgende:
Laatste millennium?Je bedoelt vanaf 2000?
The Hours
Charlie and the cohocolate Factory
Runaway Jury
The Pianist
Girl with a pearl earring
Hitchhikers guide to the galaxy
Phileine zegt sorry
Leef
De Passievrucht
Oesters van Nam Kee
En wie verpest er Ericus fun weer........quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:46 schreef wyccie het volgende:
Laatste millennium?Je bedoelt vanaf 2000?
The Hours
Charlie and the chocolate Factory
Runaway Jury
The Pianist
Girl with a pearl earring
Hitchhikers guide to the galaxy
Phileine zegt sorry
Leef
De Passievrucht
Oesters van Nam Kee
(Dit was nog het antwoord van de vorige vraag, als Andy nou de volgende vraag van Ericus overneemt dan heb ik alvast een punt)
Nee het is goede hersengymnastiek. Al moet ik nu wel af en toe heel diep nadenken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:48 schreef dolle_hond het volgende:
wordt je niet misselijk van t vragen bedenken, andy?
Ja en Jaquote:
UIt Sin City ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is dit, uit welke film en hoe heet de character?
[afbeelding]
Wie had de vraag dan verkeerd begrepen????quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En wie verpest er Ericus fun weer........![]()
quote:
Hij vroeg om het laatste Millenium. Dan denk ik tot en met 1999. Of ben ik dan heel dom?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie had de vraag dan verkeerd begrepen????![]()
Technisch gezien heb jij natuurlijk gelijk. Maar ik vond die vraag zo vreemd gesteld dat ik dacht dat hij wel moest bedoelen vanaf 2000.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij vroeg om het laatste Millenium. Dan denk ik tot en met 1999. Of ben ik dan heel dom?
Nee en je mag geen twee gokken in een post! Tenzij je een plaatje van een siamese tweeling post met grote neuzen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:07 schreef wyccie het volgende:
Stan of John?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |