Beetje teveel Nintendo gespeeldquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:59 schreef sp3c het volgende:
zolang het niet daadwerkelijk gebeurt weet je niet wat je zou doen denk ik.
maar goed, ik zou niet in het verzet gaan maar in mijn eentje met mijn m4d railgunskillzz11one1! het hele vijandelijke leger vanuit mijn woonkamer 1 voor 1 doodschieten.
daarna zou ik de vijandelijke prinses neuken en de vijand zijn bier drinken.
maw ik weet het eigenlijk niet
Sp3c!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:05 schreef sp3c het volgende:
neuh maar misschien drink ik wat teveel bier
dat bedoel ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kom op, mensen. Dit is een 'wat als..'. Probeer je in te leven. Ikzelf ben nog een jaar oproepbaar voor actieve dienst, dus ik zou sowieso mijn studie moeten stoppen.
Ik meen tot je 40equote:Op zondag 30 oktober 2005 13:44 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
dat bedoel ikmaar hoe lang kan je dan trouwens worden opgeroepen????
En aangezien ik Geneeskunde studeer word ik waarschijnlijk een Medic ofzo.. lekker jullie gaten proberen te vullen..quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:03 schreef Billy_Mack het volgende:
heilige harryword je dan op basis van je opleiding (als je bv. WO studie doet) nog een rangetje hoger gezet dan je collegae die bijvoorbeeld van het MBO komen? in amerika is dit dacht ikw el zo.... er waren ooit es 4 jongens waarvan er 3 direct van highschool kwamen, en eentje die een jaartje college had gedaan. Die laatste werd direct corporal......
Wat begrijp je niet aan 'wat als...?' ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef Dementor het volgende:
Zo'n oorlog komt toch niet meer hopelijk.
Het zullen wel een paar sterke bommen zijn en dat is het dan!
Wiki zegt dit:quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:03 schreef pyl het volgende:
What if? De premisse is fout. Je kon in de oorlog in Leiden geen rechten studeren - de soldaat van Oranje dus ook niet - omdat deze universiteit na de befaamde rede van Cleveringa in november 1940 werd gesloten.....![]()
![]()
De rede van Cleveringa was in november 1940....... De universiteit werd daarna gesloten, zei ik; letterlijk is dat waar, maar akkoord het gebeurde pas drie maanden later (wel ten gevolge van enz) ......quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:49 schreef Billy_Mack het volgende:
Wiki zegt dit:
Proost!quote:![]()
ahaaaaaaaaaaaaaaquote:En dat doctoraal examen heeft Hazelhoff Roeflzema dus niet in Leiden gedaan, maar zoals Wikipedia suggereert (vaar nooit blind op Wikipedia!!!) in Amsterdam.
Moguh!quote:Proost!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |