wishful thinkingquote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef Meki het volgende:
voor mensen die steeds over Noord Afrikanen beginnen
de helft bestaat uit WEST-AFRIKANEN
Rellen in meer Franse stedenquote:Rellen in meer Franse steden
Uitgegeven: 4 november 2005 07:19
Laatst gewijzigd: 4 november 2005 09:14
PARIJS - De Parijse voorsteden waren in de nacht van donderdag op vrijdag opnieuw het toneel van geweld. Ongeveer vierhonderd auto's gingen in vlammen op, aldus politiebronnen. Bovendien staken jonge relschoppers in Trappes ten westen van Parijs 27 bussen in brand. Ook in andere steden was het onrustig. Het was de achtste achtereenvolgende gewelddadige nacht.
Vijf agenten raakten lichtgewond nadat zij met stenen waren bekogeld. De politie heeft meer dan dertig mensen in voorlopige hechtenis genomen. Een auto van de oproerpolitie CRS werd beschoten, maar er waren minder gewelddadige confrontaties tussen politie en jongeren. Bij het aanbreken van de ochtend keerde de rust enigszins terug.
rot toch op mafkeesquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:00 schreef Mrln het volgende:
[..]
wishful thinking![]()
die rattekoppen die op tv te zien waren, waren toch echt Noord-Afrikanen hoor![]()
Tja, daglicht hequote:Op vrijdag 4 november 2005 09:36 schreef Yildiz het volgende:
volgens andere bronnen neemt nu de rust juist weer toe
Als jij nou eens niet gaat liegen over nieuws dan kunnen de anderen gewoon normaal discussierenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als jij gewoon eens weg blijft, dan kunnen de anderen gewoon normaal discussiėren
liegen? Laat maar weten wat er volgens jouw waarheid dan niet zou kloppen, maar beschuldig me niet van liegen zonder argumentenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij nou eens niet gaat liegen over nieuws dan kunnen de anderen gewoon normaal discussieren
Dat doen Marokkanen en Algerijnen niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:34 schreef Lik.me.reet het volgende:
Anders steek je zijn auto in de brand?
Om in Meki-taal te spreken: het is en complot van de joden..... Verdorie, zijn het toch weer die joden!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:40 schreef What het volgende:
[..]
Dat doen Marokkanen en Algerijnen niet.
Dat doen alleen West-Afrikanen.
lul nou godverdomme eens niet over mijn tekst heen en zeg me waarover jij denkt dat ik lieg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:16 schreef Meki het volgende:
Die kansen krijgen ze niet in Parijs
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij nou eens niet gaat liegen over nieuws dan kunnen de anderen gewoon normaal discussieren
Met een werkeloosheid van boven de 40 % lijken ze me al afgeschreven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef Idiosincrasico het volgende:
Afknallen dat luie tuig daar. Nergens heb je zoveel kansen om een goede toekomst als in WEs-Europa. Maar nee, deze gasten zijn niet bereid te werken aan een structureel betere toekomst voor kun kinderen door zich te dragen en een bijdrage te leveren aan de Franse samenleving.
N.a.v dergelijk gedrag kun je verwachten dat de houding t.o.v moslims in Frankrijk alleen maar feller wordt. Zeker wanneer de stroom werknemers uit Oost-Europa straks echt op gang komt heb je deze groepen helemaal niet meer nodig.
jij geeft alleen de Noord-afrikanen aan maar west-afrikanen laat je express achterquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:16 schreef Meki het volgende:
Krijgen doet niemand tegenwoordig nog .... Je moet iets verdienen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:16 schreef Meki het volgende:
Op een aantal filmpjes leek het alsof vooral de nieuwere auto's in de fik waren gezet. Niet ondenkbaar dat die toebehoren aan de resten overgebleven werkenden inndie wijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:23 schreef zoalshetis het volgende:
weer 400 auto's in de fik. begint een beetje op een tweede franse revolutie te lijken.
de fransen hebben alle Allochtonen ( West / Noord Afrikanen ) opgesloten in een ghettoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:24 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Krijgen doet niemand tegenwoordig nog .... Je moet iets verdienen.
Mijn neefje verhuist binnenkort van Moskou naar Amsterdam voor studie/werk. Wil hij ook wat van zijn leven maken dan zal hij harder moeten werken dan een balletje uit 't Gooi. Geen enkel probleem, want zijn huidige situatie motiveerd juist om er hier iets van te maken.
Maar dat gaat natuurlijk veranderen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:17 schreef Drugshond het volgende:
Met een werkeloosheid van boven de 40 % lijken ze me al afgeschreven.
Hey, van je broeders moet je het maar hebben nietwaar?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:25 schreef Idiosincrasico het volgende:
Niet ondenkbaar dat die toebehoren aan de resten overgebleven werkenden inndie wijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |