abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31938529
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:35 schreef pberends het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, het zijn hun jongeren.
We sturen hier ook geen Surinaamse jongeren terug die crimineel zijn. Weet je waarom? Ze wonen hier al decennia en Suriname zit ook niet op ze te wachten.
Zal in Noord-Afrika weinig anders zijn.
pi_31938594
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

We sturen hier ook geen Surinaamse jongeren terug die crimineel zijn. Weet je waarom? Ze wonen hier al decennia en Suriname zit ook niet op ze te wachten.
Zal in Noord-Afrika weinig anders zijn.
je bent toch slimmer dan ik dacht.... Mijn excuses...

Terug sturen levert meer problemen en frustraties op....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31938595
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:40 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dat is ook echt een plek met vrijheid..
vrijheid is dus niet per definitie goed. Singapore is goed om in te wonen volgens mij.
pi_31938621
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:39 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Singapore, dumbass.
Ben je daar eruit geknikkerd, kom je er echt nooit meer in.
Wordt je daar als je herrie schopt niet 20 jaar aan de ketting gelegd?
pi_31938657
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:39 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

En het laatste is wel waar: er zijn groepen die er zich niks van aantrekken. Maar in het uitgaanwereldje komt men maar voor één ding: feest!! En wanneer ze zich niet kunnen gedragen, hoeven ze ook niet terug te komen...
Een Franse buitenwijk is wel iets anders dan een gemiddelde uitgaansgelegenheid hoor,
Het punt is juist dat de jongeren altijd terug kunnen komen. Omdat de politie niet hard genoeg optreedt.
Ik blijf erbij dat er gewoon met scherp geschoten moet worden op deze jongeren. En dat nacht na nacht herhalen. Totdat er of niemand meer is om te rellen of dat ze daar te bang voor zijn.
En de leiders moeten gewoon opgepakt worden. en bij minimaal verzet ter plekke geliquideert
  donderdag 3 november 2005 @ 20:45:28 #231
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31938662
Ik heb slechts 1 oplossing.
  • Schieten met scherp.
    In LA, Rodney King werkte het... en in New Orleans werkte het. Laat maar eens zien wie de baas is.

Sorry maar helaas, ben je ergens ontevreden over dan stap je maar naar de rechter. Maar ga niet de publieke eigendommen van vadertje staat of van een onschuldig persoon vernielen. Heb je geen begrip voor de (democratische) rechtstaat in het land waar je verblijft (en je gaat de boel liggen terroriseren) dan mag je wat mij betreft standrechtelijk geëxecuteerd worden.

Het is een zware stellingname, maar wel de enigste juiste om snel de rust te laten wederkeren.
  • pi_31938681
    quote:
    je bent toch slimmer dan ik dacht.... Mijn excuses...
    Je moet iemand niet op intelligentie beoordelen aan de hand van een paar posts op een forum...
    pi_31938723
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:45 schreef Drugshond het volgende:
  • Schieten met scherp.
    In LA, Rodney King werkte het... en in New Orleans werkte het. Laat maar eens zien wie de baas is.

Sorry maar helaas, ben je ergens ontevreden over dan stap je maar naar de rechter. Maar ga niet de publieke eigendommen van vadertje staat of van een onschuldig persoon vernielen. Heb je geen begrip voor de (democratische) rechtstaat in het land waar je verblijft (en je gaat de boel liggen terroriseren) dan mag je wat mij betreft standrechtelijk geëxecuteerd worden.

Het is een zware stellingname, maar wel de enigste juiste om snel de rust te laten wederkeren.
  • Alleen heeft de regering op dit moment er nog geen flikker aan gedaan om dit te stoppen. Er is alleen wat gesproken. Maar het lijkt wel of ze geen Frans verstaan
    pi_31938736
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je moet iemand niet op intelligentie beoordelen aan de hand van een paar posts op een forum...
    Zolang jij twijfelde over mijn geslacht mag ik dat gerust doen..
    burgerweeshuis
    woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
    pi_31938753
    Is er trouwens een kans dat er gereld gaat worden in het normale gedeelte van Parijs?
      donderdag 3 november 2005 @ 20:49:15 #236
    89730 Drugshond
    pi_31938780
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
    Wordt je daar als je herrie schopt niet 20 jaar aan de ketting gelegd?
  • Je krijgt eerst een paar flinke stokslagen om je eens goed wakker te schudden.
  • Dan gooien ze je de bak in.
  • En met een diplomatiek offensief mag je misschien weer naar huis. Misschien ook niet. Als je het erg bont hebt gemaakt dan heb je nog een paar dagen. - kogel, ophanging
  • Maar je komt er nooit meer binnen. (en daar ging het over).

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 03-11-2005 21:02:05 ]
  • pi_31938821
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef el_hombre het volgende:
    Is er trouwens een kans dat er gereld gaat worden in het normale gedeelte van Parijs?
    geen idee, zolang het iedere nacht meer wordt, zou het zomaar kunnen dat men zich gaat afzetten tegen de 'rijken' in de andere wijken. Nu is het echter nog afzetten tegen alle uniformen.
    pi_31938822
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef el_hombre het volgende:
    Nee, want daar is verhouding autochtonen/allochtonen in het voordeel van autochtonen.
    En de Franse regering zou niet willen dat het zo ver zou komen in het centrum van de stad van de liefde. Toeristen moeten niet wegblijven.
    pi_31938833
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:45 schreef Drugshond het volgende:
  • Schieten met scherp.

• Aboslute bullshit!!

Rodney King zorgde er voor dat de daders gepakt werden, maar de rest van de NYPD is nog steeds vogel vrij. New Orleans zal waarschijnlijk ook niet het gewenste effect hebben. Schieten met scherp levert inderdaad een hoop doden op. That is it... Vraag de palestijnen maar hoe ze daar over denken.. Hamas is ook niet gestopt...
    burgerweeshuis
      donderdag 3 november 2005 @ 20:51:27 #240
    89730 Drugshond
    pi_31938866
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
    Alleen heeft de regering op dit moment er nog geen flikker aan gedaan om dit te stoppen. Er is alleen wat gesproken. Maar het lijkt wel of ze geen Frans verstaan
    De regering moet niks doen.... dergelijk soort voorvallen moeten vastgelegd worden in een draaiboek.
    Denk je werkelijk dat de Amerikaanse politie om een volmacht vraagt om te mogen schieten (dacht het niet).
    pi_31938894
    quote:
    Vraag de palestijnen maar hoe ze daar over denken.
    Vind dit een stomme vergelijking.
    pi_31938958
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vind dit een stomme vergelijking.
    brandt los..
    burgerweeshuis
    pi_31938989
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:40 schreef zwaaibaai het volgende:
    Dat is ook echt een plek met vrijheid..
    Ik hoor Libris niet klagen.
    Ik heb Lithion vorig jaar ook niet horen klagen.
    pi_31938995
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:50 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Aboslute bullshit!!

Rodney King zorgde er voor dat de daders gepakt werden, maar de rest van de NYPD is nog steeds vogel vrij. New Orleans zal waarschijnlijk ook niet het gewenste effect hebben. Schieten met scherp levert inderdaad een hoop doden op. That is it... Vraag de palestijnen maar hoe ze daar over denken.. Hamas is ook niet gestopt...
    Rodney King was een drugsdealer die de behandeling kreeg die hij verdiende.
    En doden kunnen relschoppen, dus doden zijn goed!
    pi_31939010
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De regering moet niks doen.... dergelijk soort voorvallen moeten vastgelegd worden in een draaiboek.
    Denk je werkelijk dat de Amerikaanse politie om een volmacht vraagt om te mogen schieten (dacht het niet).
    die hebben alleen andere wetgeving.
    pi_31939050
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:55 schreef What het volgende:

[..]

Ik hoor Libris niet klagen.
    Ik heb Lithion vorig jaar ook niet horen klagen.
    en de rest van de gevangenen?
    burgerweeshuis
      donderdag 3 november 2005 @ 20:56:41 #247
    89730 Drugshond
    pi_31939051
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:50 schreef zwaaibaai het volgende:
    Aboslute bullshit!!

Uche ik heb het over de riots in LA, toen de National Gard eens orde op zaken kwam stellen.
  • Frankrijk moet gewoon het leger inzetten met een volmacht.

Situatie in Israel is een verkeerde vergelijking. Omdat Israel geen volmacht heeft over de palastijnse gebieden.
  • pi_31939090
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

brandt los..
    De Palestijnen leven onder primitievere omstandigheden en ik zie ze toch een beetje als vrijheidsstrijders. De Noord-Afrikanen in Frankrijk mogen profiteren van de rijkdom, maar in plaats daarvan maken ze er een rotzooi van. Kan niet begrijpen dat je je kans dan zo verprutst.
      donderdag 3 november 2005 @ 20:58:14 #249
    89730 Drugshond
    pi_31939107
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:56 schreef zwaaibaai het volgende:
    Je moet daar gewoon niet naast het potje pissen (en zeker niet als gast/buitenlander).
  • Ik ben er ook geweest, en kan over het systeem ook niet klagen.
  • pi_31939163
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 20:56 schreef zwaaibaai het volgende:
    Welke gevangenen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')