En dan op een 36 cm tvtje kijken...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:17 schreef Sputnik het volgende:
omg.. op tmf..
Dat word dus ergens op je scherm Bebop, rechtsboven dat enorme tmf-logo, onderin een sms-balk, linkerzijde een loeii van een of ander domme sms-poll en bovenin een balk met waar je naar aan het kijken bent..
Ik zou willen dat ik het uit mn geheugen kon halen en het weer helemaal op nieuw beleven, Bebop is meester.quote:Op zondag 30 oktober 2005 07:38 schreef Dementor het volgende:
Net alsof mensen die anime kijken deze serie nog niet gezien hebben
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:17 schreef Sputnik het volgende:
omg.. op tmf..
Dat word dus ergens op je scherm Bebop, rechtsboven dat enorme tmf-logo, onderin een sms-balk, linkerzijde een loeii van een of ander domme sms-poll en bovenin een balk met waar je naar aan het kijken bent..
Het is TMF, tuurlijk komt er een herhaling ;Pquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:32 schreef jadelovespat het volgende:
Tuurlijk komt dat op vrijdag avond, de enige avond in de week waarop Lost komt.
Komt er nog een herhaling?
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Al zenden ze het uit op fucking Talpa, I don't care, het gaat om de frickin' anime..
Oww als dat zo is, moeten we echt iemand gaan opblazen.... we zijn toch geen derde wereldland?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:42 schreef VTB het volgende:
Ow, is het gedubbed??
Met stemmen van Beau en Katja of zo![]()
Ahem want Duitsland en Frankrijk zijn derde wereld landen?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:31 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Oww als dat zo is, moeten we echt iemand gaan opblazen.... we zijn toch geen derde wereldland?
Nee, maar wel fucking triest als het gaat om andere talen dan hun eigen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
Ahem want Duitsland en Frankrijk zijn derde wereld landen?![]()
representquote:Op zondag 30 oktober 2005 07:38 schreef Dementor het volgende:
Net alsof mensen die anime kijken deze serie nog niet gezien hebben
gelukkig was het niet zo....quote:omg.. op tmf..
Het is maar een begin!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, het was de eerste aflevering volgens mij. Ik heb de serie nog niet gezien.
Wat ik wat jammer vindt aan deze serie is dat de anime wat 80-er jaren aandoet. Ik heb liever wat vetters getekend zoals Bleach.
Wel vreemd overigens, anime op TMF, zou TMF\MTV de rapscene zat zijn en een nieuwe richting willen inslaan? Ik hoop van wel rap, R&B, etc. is
Wel strak dat je gewoon de Japanse versie draaide Nazisynchronisatie is maar zozo. (zelfs extreem slecht vind ik)
Ah, ik denk dat Comboy Bebop een strategische keuze is. Van wat ik in de eerste aflevering kon zien is er redelijk veel verklaarbaar. (geen Chakra, Riatsu ofzo) En de tekenstijl komt redelijk overeen met sommige westerse stripverhalen. Dat zal veel nieuwelingen niet al te zeer afschrikken.
Als ze met zoiets debiels als Pokemon, Bayblade, Bidamon of Digimon zouden komen aanzetten was het binnen een week geschrapt van de buis en had ik mijn TV het raam uit gegooit.
Faye Valentinequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:45 schreef Jordy-B het volgende:
De eerste aflevering van Cowboy Bebop is nog niet echt representatief voor de rest van de serie... er zit wel meer humor in, maar daarvoor moeten de twee andere karaters uit de openingstune/animatie nog in beeld verschijnen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
hmmmm......en dat zie ik pas om 3 uur 's nachtsWordt het herhaald?
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Cowboy Bebop:
Zondag om 22.30 uur
Woensdag om 23.00 uur
Vrijdag om 21.30 uur![]()
Me 2quote:Op donderdag 10 november 2005 19:21 schreef Orealo het volgende:
Morgen de volgende aflevering![]()
En ik ga zeker kijken![]()
Dat óf ze doen het gewoon aan het einde na de aftiteling.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef Jordy-B het volgende:
'k hoop dat ze nou wel de reclame op de daarvoor bestemde plek in de aflevering hangen...
Mooi, woensdag om 8 uur 's avonds is alleen geen goeie tijd, maar ach.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef Jor-an het volgende:
goed nieuws, vanaf 1 februari gaat TMF weer cowboy bebop uitzenden, schijnbaar was TMF er tevreden mee
bron: http://www.dmx-anime.nl/anime/1148.html
volgens mij wordt 1 aflevering in totaal 3x uitgezonden, net zoals bij de 5 proef-afleveringen in nov/dec vorig jaar. Dus dan wordt 'ie 2x herhaaldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Op TMF wordt 't toch drie keer herhaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |