abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32073138
Grappig, ik heb al een aantal Fok! mensen voorbij zien komen.
  maandag 7 november 2005 @ 23:56:21 #102
21865 WaVe
WaVe detected
pi_32074571
Tjah, gezien dit topic niet geheel vreemd lijkt me, om maar 's een open deur in te trappen! 't viel me toen vanavond even aan chatten was op paiq dat als je foto positief beoordeeld wordt, dat er dan een berichtje in dat blokje links verschijnt
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:28:21 #103
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32075752
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef MouseOver het volgende:
Het is trouwens opvallend dat het vrouwelijk schoon op paiq vele malen aantrekkelijker is dan op andere sites.
Mannen het tegenovergestelde, of 3x niks en/of popi-jopi figuren.

Ook de leeftijd is (lijkt?) ontzettend laag. Gemiddeld lijkt soms niet boven de 20 te komen, als ik de foto's beoordeel.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:37:28 #104
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32076058
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ook de leeftijd is (lijkt?) ontzettend laag. Gemiddeld lijkt soms niet boven de 20 te komen, als ik de foto's beoordeel.
Oh, daarom zijn de dames dus altijd gelijk zo enthousiast als ik met ze praat

Een vriendin die ik ge-invite heb heeft trouwens een nu nog kalverliefde eraan overgehouden. Het grappige is dat ze eigenlijk een beetje uit baldadigheid een profiel aangemaakt had. Ik had haar vervolgens 2 weken niet gesproken en opeens begon ze over leuke jongen dit, leuke jongen dat, enz. Toen ik vroeg waar ze hem van kende was het even stil en toen kwam "paiq "
Vampire Romance O+
pi_32076071
quote:

[..]

Oi .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:41:43 #106
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32076163
quote:

[..]

Trouwens, eh, tja, hoe moet ik het zeggen je wordt in principe gematcht met mensen waarvan het ding denk dat je ongeveer een gelijke marktwaarde hebt, dus ehm, tja..

ik zeg het nu voor de flauwekul zo, maar ik heb het idee dat vrouwen op andere sites vaak een vertekend beeld van zichzelf krijgen
Vampire Romance O+
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:50:00 #107
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32076425
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:41 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Trouwens, eh, tja, hoe moet ik het zeggen je wordt in principe gematcht met mensen waarvan het ding denk dat je ongeveer een gelijke marktwaarde hebt, dus ehm, tja..

ik zeg het nu voor de flauwekul zo, maar ik heb het idee dat vrouwen op andere sites vaak een vertekend beeld van zichzelf krijgen
Ik heb nog geen enkele foto van een match gezien, dus
Ik heb het over die foto's die ik beoordeeld heb.

Het is ook elke keer het ene of andere uiterste, of een rustig verlegen type of een "kijk mij gek doen, ja man ik ben 20 en denk dat ik het gemaak heb" type.

En heeft niks met marktwaarde te maken, je geeft zelf aan of je enorm op uiterlijk valt.
And know what you want,
pi_32076458
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:

En heeft niks met marktwaarde te maken, je geeft zelf aan of je enorm op uiterlijk valt.
Alleen hypocrieten en lelijke mensen zeggen dat uiterlijk weinig uitmaakt...
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:52:01 #109
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32076490
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Alleen hypocrieten en lelijke mensen zeggen dat uiterlijk weinig uitmaakt...
Waar staat dat ik het niks uit vind maken?
Ik zeg alleen dat dat in te stellen is.
Dus een bloedmooi iemand kan nog met een eerste klas kneus gematched worden.
Heeft dus niks met marktwaarde te maken.
And know what you want,
pi_32076546
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
Waar staat dat ik het niks uit vind maken?
Ik zeg alleen dat dat in te stellen is.
Dus een bloedmooi iemand kan nog met een eerste klas kneus gematched worden.
Heeft dus niks met marktwaarde te maken.
Naja, tot nu toe ben ik toch met behoorlijke goed uitziende vrouwen gematched .

Dus óf ik ben een van de door jou genoemde lelijke kneusjes, óf het match-systeem werkt toch behoorlijk lekker...
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:54:51 #111
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32076565
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oi .
Misschien had ik meer foto's moeten bekijken, kan ook, heb er geen 200 beoordeeld.
Heb alleen weinig zin om 18-jarige te moeten beoordelen, jammer dat je niet je gewenste leeftijd in kunt stellen en alleen die categorie dan kan beoordelen.

T'is mijn ding gewoon niet, vind het veel leuker om direct te weten met wie je te maken hebt en gewoon zelf een gesprek op gang moet brengen ipv OneLiners.
Ieder z'n ding, voor iemand die gewone site te direct is of een vleeskeuring vindt, daar is Paiq weer een mooie variant op
And know what you want,
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:56:18 #112
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32076608
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, tot nu toe ben ik toch met behoorlijke goed uitziende vrouwen gematched .

Dus óf ik ben een van de door jou genoemde lelijke kneusjes, óf het match-systeem werkt toch behoorlijk lekker...
Zo denk ik helemaal niet, hoe iemand z'n marktwaarde is en hoe je gematched wordt.
Ik noemde gewoon op, dat ik de foto's weinig boeiend vond, maar dat zal wel aan de leeftijd te maken hebben gehad. (Of ik had er nog 200 moeten beoordelen).

Jij bent niet lelijk en ook geen kneusje, van wat ik uit je posts uitmaak (als je in het echt ook niet op je bekkie bent gevallen that is ).
And know what you want,
pi_32076622
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
Misschien had ik meer foto's moeten bekijken, kan ook, heb er geen 200 beoordeeld.
Heb alleen weinig zin om 18-jarige te moeten beoordelen, jammer dat je niet je gewenste leeftijd in kunt stellen en alleen die categorie dan kan beoordelen.

T'is mijn ding gewoon niet, vind het veel leuker om direct te weten met wie je te maken hebt en gewoon zelf een gesprek op gang moet brengen ipv OneLiners.
Ieder z'n ding, voor iemand die gewone site te direct is of een vleeskeuring vindt, daar is Paiq weer een mooie variant op
Naja, het is vrij simpel;

heb ik een speeddate met een vrouw die me qua gesprekken totaal niet boeit, dan kap ik met het gesprek...
Loopt het gesprek wel lekker, maar blijkt ze qua uiterlijk niet echt mijn type te zijn, dan pleur ik haar uit m'n match lijstje...

Win-win situatie .
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:57:27 #114
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_32076627
Zo, ik heb wel weer genoeg van dat Paiq. Mijn profiel ligt in de prullenbak. Waar het hoort.

Is er ook een topic over 'dating in real life'?
pi_32076669
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:57 schreef broer het volgende:
Is er ook een topic over 'dating in real life'?

.
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:02:12 #116
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32076752
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

heb ik een speeddate met een vrouw die me qua gesprekken totaal niet boeit, dan kap ik met het gesprek...
Loopt het gesprek wel lekker, maar blijkt ze qua uiterlijk niet echt mijn type te zijn, dan pleur ik haar uit m'n match lijstje...

Win-win situatie .
Ik heb geen speeddates gedaan, zit je in een paar minuten alsnog een vleeskeuring te houden "Foto, oh nee niet m'n type, doei"
Ik vind het op RP leuk, je hebt meteen een foto, gegevens, interesses, hobbies, werk, hup meteen een klein beetje beeld of iemand bij je past.

Maar goed, voordat ik een keer wil gaan daten, dan moet het wel heel goed klikken.
And know what you want,
pi_32076793
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:02 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb geen speeddates gedaan, zit je in een paar minuten alsnog een vleeskeuring te houden? "Foto, oh nee niet m'n type, doei"
Wat is daar mis mee? Dat doe je irl toch ook? (naja, dan andersom, maar toch)
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:06:41 #118
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32076861
Mensen die een datingsite nodig hebben laten duidelijk zien tekort te schieten in sociale omgang met anderen. Of willen geen moeite doen om iemand te 'verschalken'.
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:06:49 #119
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32076863
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Dat doe je irl toch ook? (naja, dan andersom, maar toch)
Jawel, maar hier laat je ze nadrukkelijk voorbij komen.
Irl ben ik met een avondje stappen niet bewust bezig om perse iemand iemand uit te zoeken.
Dan kom je vanzelf iemand tegen, onbewust, en maak je een praatje.
Dit is net alsof je doorblijft klikken, tot iemand boeiend is. Niet mijn ding. (Zeker als er andere sites zijn).
And know what you want,
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:08:37 #120
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32076899
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
Mensen die een datingsite nodig hebben laten duidelijk zien tekort te schieten in sociale omgang met anderen. Of willen geen moeite doen om iemand te 'verschalken'.
Ik dacht al, waar blijven dit soort opmerkingen
And know what you want,
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:09:21 #121
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_32076913
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:

.
Ik zat meer te denken aan een topic als 'Datingkroegen', 'Datingwerk' of voor mijn part 'Datingsupermarkten, deeltje drie'.
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:09:39 #122
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32076923
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik dacht al, waar blijven dit soort opmerkingen
Tja, ik kan in een kroeg toch direct inschatten of het een geschikt persoon is... Om iemand te beoordelen op een foto en een lap tekst vind ik toch echt te kort door de bocht. In de kroeg loop je weg, met een internetdate zit je opgescheept, je moet er voor reizen en je weet dan nog niet of het de moeite waard is.
Het is mij gewoon te omslachtig en ik vraag me dan ook oprecht af wat de meerwaarde van internetdaten is?
pi_32076952
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
Of willen geen moeite doen om iemand te 'verschalken'.
Bingo
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:11:39 #124
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32076974
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bingo [afbeelding]
Koop dan direct een opblaaspop en ga meteen over tot neuken. De vrouwen die de eerste internet date al willen neuken hebben volgens mij zoveel ziektekiemen dat beffen al leidt tot het vergaan van je slokdarm en het losweken van je tong...
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:12:06 #125
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32076985
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Win-win situatie .
Jij doet echt aan speeddating? Vertel eens wat verhalen, lijkt mij wel sappig.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')