Post hier je meest weirde date. Dit topic is dus niet voor mensen bedoeld die even willen uitleggen hoe kansloos Internetdatenwel niet is!
De meest vreemde date was in een dorpje bij Amsterdam..
Kende haar enkele weken via msn. Besloten te daten. Het was niet het meest intelligente meisje ter wereld (nogal Breezah eig
![]()
) en die had nogal een vreemde vriendin
We ontmoetten elkaar en zij had de vriendin meegenomen
Daarna moest ze weg en de vriendin mocht me duidelijk niet, ze maakte al in het gesprek duidelijk dat ze een hekel aan buitenlanders had. Dus toen ze weg waren werd ik gebeld door de vriend van die vriendin. Of ik ff wilde opflikkeren en van zijn vriendin wilde afblijven anders zou meneer vanaf de sportschool eens zijn krachten op mij gaan uittesten.
De date had dus mijn nummer aan die vriendin van haar gegeven!
Ik was nogal
![]()
en heb gezegd da'k niks met haar te maken had maar met de date. Hij zei dat het idd niet om de date ging maar met mijn handen van zijn vriendin af moest blijven. Ik had al helemaal geen trek in de situatie en ben naar huis gegaan ja. Date uit de lijst. Zij "sorry sorry" nog via msn maar ik dacht "rot lekker op..."
Vreemde date dus niet zo'n + ervaring.
Van een ex heb ik eens gehoord dat ze rechtstreeks vanaf de chat (geloof ook Ilse) eens naar een gozer was geweest die ze amper 2 uur kende. Midden in de nacht voor de sex terwijl ie een vriendin had (ja ik ken soms extreme mensen). Dat vond ik nog bijzonderder (?) dan mijn date haha..
Maar goed
Brand los!/Game on!
Goed spelfouten voor de Neerlandici eruitgehaald. Wellicht zitten er nog wel enige stijlfouten in...boeiend..
[ Bericht 2% gewijzigd door Godshand op 02-11-2005 02:01:31 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.