Jij hyvet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zit jij nou ook op datingsites, broer?
Ik voel me echt heel uniek.
Dit is de eerste waar ik me heb geregistreerd. Hopelijk is dat een verzachtende omstandigheid. En ik hou me er niet actief mee bezig. Dat spreekt ook al vóór me, vind ik. Bovendien maakt het niet uit wat ik doe, want tot 'daten' komt het met mij toch niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zit jij nou ook op datingsites, broer?
Dat ben je ook, I.R. Dat ben je ook.quote:Ik voel me echt heel uniek.
Artificial Intelligence is onfeilbaar. Zie dit als een bevestiging van wat jullie alletwee eigenlijk al dachten...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef thaleia het volgende:
Ik had een vriend van me op Paiq gewezen en drie dagen na z'n aanmelding kreeg ik een e-mail dat ik een match met 'm had![]()
Schande!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef thaleia het volgende:
... en merkte meteen op dat we elkaar zo wel handig aan credits kunnen helpen door veel te chatten e.d.
you've got mailquote:Op zondag 6 november 2005 04:20 schreef Eur0tiC het volgende:
iemand nog een Paiq accountje over voor een M ?
Kreeg gewoon deze melding bij Paiqquote:Sorry, we hebben geen fotocombinaties kunnen vinden welke je nog niet hebt beoordeeld. Probeer het later nog een keer.
Als er nog meer mensen invites willen: ik heb er nog eentje voor een man en twee voor vrouwen.quote:
Ik wil het weleens proberen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Als er nog meer mensen invites willen: ik heb er nog eentje voor een man en twee voor vrouwen.
Die krijg ik ook regelmatig.quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kreeg gewoon deze melding bij Paiq
Verstuurdquote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Wil ook wel eens op paiq rondkijken. Portal van die site ziet er goed uit. Iemand zin om me een invite te geven?
Wat is je voornaam en wat is je e-mail adres?quote:Op zondag 6 november 2005 21:29 schreef Disorder het volgende:
Ik lust ook wel een uitnodiging voor Paiq.
In dat geval: hoe kom ik aan een invite?quote:Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef MouseOver het volgende:
Het is trouwens opvallend dat het vrouwelijk schoon op paiq vele malen aantrekkelijker is dan op andere sites.
Door je emailadres te checkenquote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
In dat geval: hoe kom ik aan een invite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |