abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31845478
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:31 schreef Mickeys het volgende:
tvp

Op persoonlijk vlak gaat het hartstikke goed dus weinig nieuws te melden
je hebt datingsites dan ook voorlopig niet nodig..

hoogstens weer voor de lol
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:40:51 #27
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31859240
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

je hebt datingsites dan ook voorlopig niet nodig..

hoogstens weer voor de lol
indeed, Maar ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen natuurlijk
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31867337
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:40 schreef Mickeys het volgende:

[..]

indeed, Maar ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen natuurlijk
heb het wel weer even gehad... er zijn teveel lelijke vrouwen er naar mijn smaak, en uiterlijk kijk ik toch als eerste naar, zeker op zo'n site...

maar goed IRL aan aandacht niet te klagen, dus ik vermaak me verder wel weer voorlopig in de kroeg...
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:20:20 #29
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_31881025
Weet iemand misschien in hoe lang het activeren van account van gratis naar full member duurt bij Relatieplanet. Heb half uurtje terug met Rabodirect betaalt, maar ik zie mijn account niet veranderen naar Full Member.

Trouwens gisteren ook Paiq.nl geprobeert en op zich is de opzet grappig, maar ik vindt het hier en daar toch wel beperkt. Naast Speeddaten, foto's klikken en je eigen beoordeling checken valt er weining te doen.
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:27:00 #30
21865 WaVe
WaVe detected
pi_31883520
Krijg net een berichtje van Paiq dat ze graag door willen groeien, dus mocht er nog iemand een invite willen hebben... heb nog 6V en 3M invites staan

VInd Paiq trouwens wel leuk, 't is weer 's iets anders dan de standaard datingsites die eigenlijk allemaal op elkaar lijken. Alleen jammer dat je je matches vrij weinig online treft en dat offline chatten totaal niet opschiet...
pi_31884816
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:27 schreef WaVe het volgende:
Krijg net een berichtje van Paiq dat ze graag door willen groeien, dus mocht er nog iemand een invite willen hebben... heb nog 6V en 3M invites staan

VInd Paiq trouwens wel leuk, 't is weer 's iets anders dan de standaard datingsites die eigenlijk allemaal op elkaar lijken. Alleen jammer dat je je matches vrij weinig online treft en dat offline chatten totaal niet opschiet...
Daarvoor is die desktop notifier wel handig, krijg je gewoon een melding binnen Windows.

Vind het nog steeds leuk, zit nog in de chatfase zeg maar , maar tot nu toe leuke berichtjes over en weer.
  woensdag 2 november 2005 @ 00:32:30 #32
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_31885340
het valt me wel op dat ze meestal lelijk zijn of kinderen hebben
  woensdag 2 november 2005 @ 01:35:13 #33
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31886629
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:20 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Weet iemand misschien in hoe lang het activeren van account van gratis naar full member duurt bij Relatieplanet. Heb half uurtje terug met Rabodirect betaalt, maar ik zie mijn account niet veranderen naar Full Member.
Als het goed is, moet het na een paar minuten geactiveerd worden.
Ik heb het ook zo gedaan en kort daarna werkte het.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 2 november 2005 @ 08:38:39 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31888315
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef -pinguin- het volgende:
het valt me wel op dat ze meestal lelijk zijn of kinderen hebben
Waar? Op alle of een specifieke?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 2 november 2005 @ 09:40:01 #35
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_31889226
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Als het goed is, moet het na een paar minuten geactiveerd worden.
Ik heb het ook zo gedaan en kort daarna werkte het.
Mmm, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan, geld is namelijk wel van mijn rekening maar ben nog steeds gratis member. Mail naar Relatieplanet heb ik gister al verstuurd. Ben benieuwd.

Update: Probleem is trouwens opgelost. Relatieplanet mailde een half uurtje geleden dat er iets mis was gegaan met contact tussen Rabobank, maar goed nu dus Full Member.

[ Bericht 8% gewijzigd door StefSOFT-NL op 02-11-2005 13:08:43 ]
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
  woensdag 2 november 2005 @ 10:47:37 #36
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_31890701
Datenu en Knuz zijn qua niveau echt rampzalig hoor.
Picturedate lijkt dan van de gratis sites beter, maar die komt nog niet echt van de grond..
  woensdag 2 november 2005 @ 14:23:57 #37
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31896249
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:40 schreef StefSOFT-NL het volgende:

Update: Probleem is trouwens opgelost. Relatieplanet mailde een half uurtje geleden dat er iets mis was gegaan met contact tussen Rabobank, maar goed nu dus Full Member.
Gelukkig maar
And know what you want,
  woensdag 2 november 2005 @ 14:59:40 #38
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_31897447
Vind het wel raar overigens vroeger kreeg ik af en toe interesseberichtjes, nu is het toch meestal eerder regel dan uitzondering als ik een paar interesseberichtjes per week ontvang (nog voordat ik Full Member) was. Ja, dames ik weet dat jullie er dertig per dag krijgen.
  woensdag 2 november 2005 @ 15:23:33 #39
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_31898291
Ben al twee hele (! ) maanden stug aan het doordaten met iemand die ik via OH heb ontmoet. Het kan raar lopen in het leven...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_31906445
het valt me wel op dat de gesprekken met paiq matches wel soepeler lopen dan die op andere sites.
zijn er hier nog meer paiqers? wel grappig dat je aan kan zetten dat je een cijfer voor je foto kan krijgen. wat halen jullie zoal??
interessant...
pi_31907862
Zo rond de 7,8 zit ik.
pi_31927405
dit topic is een beetje dood geloof ik? Is Fok! weer uitgedate?
pi_31934145
heeft er nog iemand PaiQ invite over voor me (m)?
pi_31934224
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:04 schreef crazy-bert het volgende:
heeft er nog iemand PaiQ invite over voor me (m)?
Naar je planet adres gestuurd .
I was an atheist until I realized I was God
pi_31935909
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naar je planet adres gestuurd .
danke
pi_31936053
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Vind het wel raar overigens vroeger kreeg ik af en toe interesseberichtjes, nu is het toch meestal eerder regel dan uitzondering als ik een paar interesseberichtjes per week ontvang (nog voordat ik Full Member) was. Ja, dames ik weet dat jullie er dertig per dag krijgen.
wehhe, ik ken aardig wat vrouwen van Relatieplanet

Gemiddeld krijgen ze rond de 50 berichten per dag, dus als jij daar tussen staat met een standaardberichtje zal je niet echt opvallen..

Je kunt beter een afwijkend profiel neerzetten zodat je beetje opvalt met je tekst vergeleken met de rest, neem van mij aan dat dat werkt
enjoy life!
pi_31936816
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:23 schreef Bemiddelaar het volgende:

Je kunt beter een afwijkend profiel neerzetten zodat je beetje opvalt met je tekst vergeleken met de rest, neem van mij aan dat dat werkt
Kan werken, hoeft niet persee.
Ik krijg ook veel berichtjes van die mannen, die eruit denken te springen met "ga je de uitdaging aan, ik ben anders dan anders bla bla" shit, waar ik ook niet op zit te wachten.
Of die 80 die alleen een hartje sturen en niet de moeite nemen om een klein berichtje te typen.
Ze bekijken je profiel ook niet, zien een foto die ze aanstaat en hop hartje gestuurd.
Dan reageer ik ook niet, al ben je de lekkerste man op heel RP (tenzij er dingen in het profiel staan, waar ik veel overeenkomsten mee heb).

Maar RP bevalt erg goed, beter dan verwacht , met Paiq ga ik stoppen, vind ik echt niks aan.
Als ik 100 foto's beoordeel, dan zit er geen 1 echt leuke foto tussen, de helft van de tijd vraag ik me af welke ik dan maar het "minst erg" vind. En die suffe OneLiners en matches zeggen me ook weinig.
And know what you want,
pi_31939254
dat bedoel ik niet..

je moet juist een profiel neerzetten dat zelf reacties oproept.. provocerend of op een andere manier en vooral niet te happig/desperate ;0
Zelf reageren vind ik redelijk kansloos, daarom doe ik het ook niet.

Ik stuur nooit hartjes en als ik dr 1 krijg zonder foto stuur ik ook niets terug.. je kunt ook zien wie abbo heeft of niet... alleen lekkere meiden stuur ik mn msn, zo ben ik wel dan weer

Maar iedereen die me persoonlijk een bericht stuurt, ookal is het een hork, die beantwoord ik ook. zo sociaal ben ik dan ook wel weer
by the way, was jouw naam daar?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bemiddelaar op 03-11-2005 21:08:24 ]
enjoy life!
pi_31941004
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:02 schreef Bemiddelaar het volgende:

Maar iedereen die me persoonlijk een bericht stuurt, ookal is het een hork, die beantwoord ik ook. zo sociaal ben ik dan ook wel weer
Begin ik niet aan, is echt onbegonnen werk met zoveel reacties.
(En dat standaard "ik heb geen interesse" berichtje wat je kunt doen, vind ik om de een of andere reden zo lullig om te sturen maar goed wie weet doe ik dat nog wel...)
Wel als mensen echt moeite hebben gedaan voor een leuke tekst.
And know what you want,
pi_31943035
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef geejeej het volgende:
het valt me wel op dat de gesprekken met paiq matches wel soepeler lopen dan die op andere sites.
zijn er hier nog meer paiqers? wel grappig dat je aan kan zetten dat je een cijfer voor je foto kan krijgen. wat halen jullie zoal??
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')