Ik zie ze meer als sociaal experiment.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is moeilijk uit te leggen, maar het lijkt mij gewoon ook echt een magnifieke ervaring. Ik zie ze ook zeer zeker niet als lunatics, misschien dat dat ook scheelt![]()
Beter, meer vrije tijd, is heel wat waard. Helaas moet ik 5 dagen blijven werken om alles te kunnen betalen. Maar goed, over dit onderwerp moet ik niet hier zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik werken beide 3 dagen per week. Dat gaat perfect.
groot gelijk heb je je heb een gezin en als je gelukkig ben hoe t nu is met liefde om je heenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
kan net zo heftig zijn ja. Al zou ik het misschien ietsjes makkelijker vinden als nu mt de wetenschap dat ik m'n meissie dan langere tijd niet kan zien.
Dat denk ik echt ja. (Karin had Kanker gehad, he?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat die personen hun eigen werkelijkheid wilden ontvluchten? Tanja begrijp ik nog steeds niet waarom ze in godsnaam in het huis ging????? Als zwangere vrouw, camera's op je, labiel persoon etc....Willem net over zijn scheiding heen, Deuziree?? Gewoon een zeur?En Karin ontvluchtte haar saaie maar rijke bestaan met liefhebbende man en kids??
hoiquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef latevogel het volgende:
hoi![]()
ik hoor een douche en denk
ook mooi plaatje van kerel nu in de douche![]()
Weggeschopt, reactie, nul komma nulquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Wat heeft Rob met de 'muis' gedaan?
Ik denk dat hun partners weinig druk uitgeoefend hebben, die zijn blij dat ze een tijdje van ze verlost zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:30 schreef lovebear het volgende:
maar joost en nathalie hebben ook een vriend/vriendin die laat je ook achter
nix die is ni gevondenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Wat heeft Rob met de 'muis' gedaan?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hun partners weinig druk uitgeoefend hebben, die zijn blij dat ze een tijdje van ze verlost zijn.
Verkeerd gedachtquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef latevogel het volgende:
hoi![]()
ik hoor een douche en denk
ook mooi plaatje van kerel nu in de douche![]()
dat kan maar danzit de relatie volgens mij niet goed hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hun partners weinig druk uitgeoefend hebben, die zijn blij dat ze een tijdje van ze verlost zijn.
Oh ja! Nu weet ik het weer, die Maurice met zijn leuke spelletjes met haar drukt dat beeld steeds wegquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat denk ik echt ja. (Karin had Kanker gehad, he?)
ja das weer lekker héquote:
Sorry, nee dank je, de kosten om naar Hoogeveen te rijden zijn hoger dan het bioscoopkaartjequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:40 schreef avonne het volgende:
Woont hier toevallig iemand in Hoogeveen?
Ik vind net een gratis bioscoopkaartje tussen de rommel.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |