ik denk eigenlijk dat die kinderen, als je met schoolgaand de middelbare school bedoeld, de kinderen er minder moeite mee hebben dan de partnerquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt kan ik het me heel goed voorstellen dat je niet meedoet. Helemaal als je schoolgaande kinderen hebt. Maar als je alleen een partner hebt, zou ik er geen probleem mee hebben en geen seconde twijfelen.
De mijne ook ja... zie ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Mijn windows heeft de klok weer keurig verzet
dat willen we neit wetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:01 schreef avonne het volgende:
Ik heb net de foto's van de muizenjacht nog eens bekeken en ik ben vind Chantal in dat jurkje er erg slank uitzien.
Wat raar dat ze er anders altijd zo propperig en dik er uit ziet.
(ik weet het, dit vinden jullie helemaal niet interessant, ik vind het alleen zo opmerkelijk)
Ik reageerde netjes op je eerste post in dit topic, trut.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Niemand reageerd op me...
Fok ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Mijn windows heeft de klok weer keurig verzet
Bij Robinson zat er nb een bij, die net een paar weken vader was... Is er wel zelf uitgestapt, maar hoe kan je 't over je hart verkrijgen om sowieso weg te gaa om aan zoiets mee te doen, met een kleine thuisquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist het hele issue is! Ik heb inderdaad een jong kind dus no way dat ik in een BB huis zou gaan. Als ik vrijgezel was geweest zonder kinderen en geen baan (ook belangrijk) dan zou ik het misschien wel overwegen. Daarom snap ik deze ( en voorgaande) bewoners niet. Je heb of kinderen of een man/vrouw of een baan/studie en je kan dat op het spel zetten om mee te doen aan BB?? Dus ja om terug te komen op het geld, je gaat voor het grote geld dan!
euh mijn windows heeft e3m ook ineens verzet zonder dat ik het door heb gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De mijne ook ja... zie ik.
Hulde voor Windows![]()
Ik hoop dat ze zeggen welke dag dat wordt. Dan kan ik er rekening mee houden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat deze week wel lukken, met Emille Ratelband.
Wie weet wat die allemaal naar hun hoofd geslingerd krijgen als je een beetje uitbundige vader bentquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:02 schreef doka het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat die kinderen, als je met schoolgaand de middelbare school bedoeld, de kinderen er minder moeite mee hebben dan de partner
Vrijdag! Dat wordt de zware fysieke opdrachtquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zeggen welke dag dat wordt. Dan kan ik er rekening mee houden.
De basterds daar bij Microsoft zeg. Zomaar dingen doen op je pc zonder dat je het doorhebt. Het Trojan.timechange virusquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
euh mijn windows heeft e3m ook ineens verzet zonder dat ik het door heb gehad
je gaat wel lekker hequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik reageerde netjes op je eerste post in dit topic, trut.
Zieligdoenerij helpt je hier niet hoor.
Oh ja? Die herinner ik me niet? Wie was dat dan?? (*denkt denkt*)quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:59 schreef doka het volgende:
[..]
in bb2 ofzo was er een man die 2 huskie's had, en ze zo miste dat hij er vrijwillig uitging. en dat zijn dan alleen nog maar honden.
Daar heb ik over heen gelezen, ik wist niet dat ik zo belangrijk ben...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik reageerde netjes op je eerste post in dit topic, trut.
Zieligdoenerij helpt je hier niet hoor.
Er is heel veel eten deze week. Het enige rantsoen is dat er geen alcohol is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze meoten gewoon zorgen dat ze weer een weekopdracht halen zodat er genoeg te eten/drinken is. dan blijven ze vanzelf wel laat op
Help me onthouden dat ik dan de streams een keer niet aanzet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:04 schreef style het volgende:
[..]
Vrijdag! Dat wordt de zware fysieke opdracht![]()
Vreemd genoeg verheug ik mij op de feestelijke entree van Ratelband.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zeggen welke dag dat wordt. Dan kan ik er rekening mee houden.
Leo dacht ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja? Die herinner ik me niet? Wie was dat dan?? (*denkt denkt*)
mja, de tip die ik iedereen zou geven wiens naaste in het bb huis gaat is om absoluut uit de buurt van internet fora te blijvenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet wat die allemaal naar hun hoofd geslingerd krijgen als je een beetje uitbundige vader bent
Maar goed dat Tanja en de baby al weg zijn... anders had het een tsjakka geworden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemd genoeg verheug ik mij op de feestelijke entree van Ratelband.
Ergernis kan niet dieper gaan dan bij een welgemeend TJAKAAAAAAAA van Emille.![]()
Vergeet niet dat ze wel hele pittige vragen hebben moeten beantwoorden voor al het eten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is heel veel eten deze week. Het enige rantsoen is dat er geen alcohol is.
(vind ik dus geen rantsoen, stelletje vakantievierders)
Alcohol is een groot gemis, wat is jouw favoriete drankje?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is heel veel eten deze week. Het enige rantsoen is dat er geen alcohol is.
(vind ik dus geen rantsoen, stelletje vakantievierders)
Truste dan en succes met die kleinequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:04 schreef Snaptnix het volgende:
ga ook maar eens m'n bedje opzoeken.
Kleine heeft morgen geen erg in de wintertijd
Kan je Bill niet aanklagen? Zijn die amerikanen gek op, zomaar dingen veranderen op je pjuter. Ik bedoel, als ze dat kunnen veranderen, wat kunnen ze dan nog meer? Zou de klok in de jaccuzzi ook automatisch veranderen? Anders zitten ze er elke dag een uur naastquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De basterds daar bij Microsoft zeg. Zomaar dingen doen op je pc zonder dat je het doorhebt. Het Trojan.timechange virus
Onduidelijk... de streams staan nu op de slaapkamers. Maar ik ga er wel van uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:08 schreef Lamon het volgende:
Hangt dat ding er nou eigenlijk nog boven de wc? Ik heb het geluid van de streams al een tijdje geleden ingeruild voor winamp..
Stream 4 staat op de deur, nog niks verandertquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onduidelijk... de streams staan nu op de slaapkamers. Maar ik ga er wel van uit.
Herstel: volgens stream 4 ligt die er nog op ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onduidelijk... de streams staan nu op de slaapkamers. Maar ik ga er wel van uit.
Ik had het klasse gevonden als hij gelijk de klokken in mijn huis had verzet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De basterds daar bij Microsoft zeg. Zomaar dingen doen op je pc zonder dat je het doorhebt. Het Trojan.timechange virus
Details, altijd belangrijk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Herstel: volgens stream 4 ligt die er nog op ja.
[afbeelding]
Als je wilt dat mensen reageren, moet je niet een vraag aan 1 persoon stellen natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
avonne? wat is je favoriete drankje?
Leo?? Stoffel Leo?? Die ging er niet vrijwillig uit hoor! Had die huskies dan?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je wilt dat mensen reageren, moet je niet een vraag aan 1 persoon stellen natuurlijk
Oh shit, nou reageer ik toch.
Leo uit BB2quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Leo?? Stoffel Leo?? Die ging er niet vrijwillig uit hoor! Had die huskies dan?
(is mijn collega geweest)
is mijn stream gemanipuleerd dan oid?, ik zie het niet zow duidelijk als op jou streamquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Herstel: volgens stream 4 ligt die er nog op ja.
[afbeelding]
kersenbierquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
avonne? wat is je favoriete drankje?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef lovebear het volgende:
ik ga lekker slapen
slaap lekker allemaal en streamse![]()
![]()
Shit... je hebt mequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
is mijn stream gemanipuleerd dan oid?, ik het niet zow duidelijk als op joui stream![]()
[[url=http://www.filedump.nl/files/deur.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Shit... je hebt meWas ook de cap van de eerste keer. Maar zoveel is er niet veranderd.
geen idee hoe hij heette, maar het was een beetje een yup die sowieso niet echt in het format paste, en 2 huskie's had.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Leo?? Stoffel Leo?? Die ging er niet vrijwillig uit hoor! Had die huskies dan?
(is mijn collega geweest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |