thanks, dat programmatje kende ik nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef doka het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/126 misschien?
Ik hoop dat je ook langzaam bent met jouw terugkeer in deze topicreeks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga langzaam out, slaap lekker allemaal...
is een handig progjequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
thanks, dat programmatje kende ik nog niet![]()
Neuh, een of andere zeikmoeder die nooit aan BB mee zou doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:28 schreef Gert het volgende:
Ik heb zeker heel wat gemist, aan spannends in het huis.![]()
De grote BB muizenjachtquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:28 schreef Gert het volgende:
Hè hè, mijn gasten zijn weg.
Hahahah, dat zijn de beste feestjes, omdat ik het al jaren drink zorgt iedereen er inmiddels voor dat ze het in huis hebben als ik kom. Heb er nu ook al wat naar binnen gewerkt, lekker hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er ook al weer aardig wat naar binnen gewerkt. Heerlijk.
Heb vrijdag een feestje gehad waar het allemaal gratis was. Dan is het nog lekkerder
Een grap die nu al 2 uur bezig is, en nog leuk moet gaan worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:28 schreef Gert het volgende:
Hè hè, mijn gasten zijn weg.
en welke rol speelt je vriendin? werkt ze bij bb?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:32 schreef Arliator het volgende:
Volgens mij vriendin gaan ze vrijdag het aantal werkende zaadcellen tellen bij de mannelijke bewoners. Dit omdat het schijnt dat je van veel fietsen de activiteit van je zaad afneemt. Zou wel heel persoonlijk worden
Dat zou goed zijn, arme Menno.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:32 schreef Arliator het volgende:
Volgens mij vriendin gaan ze vrijdag het aantal werkende zaadcellen tellen bij de mannelijke bewoners. Dit omdat het schijnt dat je van veel fietsen de activiteit van je zaad afneemt. Zou wel heel persoonlijk worden
Gaat het nog leuk wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een grap die nu al 2 uur bezig is, en nog leuk moet gaan worden.
Ze heeft een anonieme adviserende rol bij BBquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:33 schreef doka het volgende:
[..]
en welke rol speelt je vriendin? werkt ze bij bb?
Welke zelfingenomen snol beweerde dat dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, een of andere zeikmoeder die nooit aan BB mee zou doen.
Zeker een jolig spelletje van de enorm grappige Joost?quote:
oe. hou ons op de hoogte van alle roddels.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze heeft een anonieme adviserende rol bij BB
Dit is net als een uitgebreid voorspel, lang wachten en een kort hoogtepuntquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat het nog leuk worden
Oh wacht zeker een mindfuck?
iedereen heeft zo zijn eigen talentquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij ook weer aan het drinken, APK?![]()
Heb je het gemist? Het hele huis was in rep en roer omdat er een muis on the loose was in het huis. Chantal stond op de bank en gilde het uit. De andere bewoners kropen over de grond om het beestje te vangen. Heeft al met al wel een half uurtje geduurd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker een jolig spelletje van de enorm grappige Joost?
en dat is de weekopdrachtquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:32 schreef Arliator het volgende:
Deze.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:35 schreef Gert het volgende:
Welke zelfingenomen snol beweerde dat dan?
Nauwelijks.quote:Ben jij ook weer aan het drinken, APK?![]()
Neuh, Joost stond te trillen als een rietje, boven op de tafel samen met Chantalquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker een jolig spelletje van de enorm grappige Joost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |