whehe slimquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:57 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel
* saaw is heel blij dat ze veilig thuis is gekomen
vanuit amsterdam naar uithoorn gefietst, terwijl de rest met de bus ging
sorry renequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:02 schreef Renesite het volgende:
Topictitel volgende keer duidelijker denk ik zo![]()
Mijn avatar heeft vandaag geen goede dagquote:
hoezooquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:04 schreef Messenga het volgende:
C2C ff opnieuw de Wiki doennet gewijzigd..
in die van mij deed die het wel
brb.
komt omat hij door 3 mensen werd geburiktquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mijn avatar heeft vandaag geen goede dag![]()
Ik ben me trouwens aan t bedenken of ik in dat ene topic een foto zal zetten![]()
![]()
Jewellllquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben me trouwens aan t bedenken of ik in dat ene topic een foto zal zetten![]()
![]()
Welk topic?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Ik zie je icoontje wel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Die is al veel beter, vooral de achtergrond is een hele verbeteringquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe is deze dan T_T
[afbeelding]
[..]
Ik zie je icoontje wel hoor
omdat ik in amsterdam was en we met wat mensen hier [in uithoorn, bij mn vriendje thuis] gaan zitten nu en ik mn fiets niet in amsterdam wilde laten staan en trouwens ook geen geld voor de bus hadquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:02 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe slim
waarom eigk?
k ben echt te bezopen, nog nooit zo bezopen geweest
das niet goed, alsk moet kotsen
Dan hou ik dezequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die is al veel beter, vooral de achtergrond is een hele verbetering![]()
die post niet veel meer hier he.. Ik heb em ook al de hele dag niet op msn gesproken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef Svensational het volgende:
War is -Mo- eigenlijk gebleven???
ah okiquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef saaw het volgende:
[..]
omdat ik in amsterdam was en we met wat mensen hier [in uithoorn, bij mn vriendje thuis] gaan zitten nu en ik mn fiets niet in amsterdam wilde laten staan en trouwens ook geen geld voor de bus had
En die ga je op maken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:11 schreef Messenga het volgende:
LOL! ik ga melig worden voor 2 uur
Zit hier nu met een halve liter baileys
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:11 schreef Messenga het volgende:
LOL! ik ga melig worden voor 2 uur
Zit hier nu met een halve liter baileys
Slaap lekker dudequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:12 schreef JPM01 het volgende:
mensen ik val om de slaap ik ga ff een extra lang uurtje maken![]()
als je om de slaap valt hoef je niet te gaan slapequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:12 schreef JPM01 het volgende:
mensen ik val om de slaap ik ga ff een extra lang uurtje maken![]()
primaquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef C2C het volgende:
[..]
ah oki
we motte is samen uitgaan,
ik ben goed in fietse als ik bezopen ben![]()
ja, niet el_maikel vooraan zetten en ipv mO-jojo mA-jojoquote:
whehequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:12 schreef saaw het volgende:
[..]
primawaar woon je?
ik kan ook prima fietsenzelfs met iemand achterop als ik knetterstoned ben
![]()
Je 'had' em gevuld, er is dus niet zo veel meer te zien neem ik aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had een half liter glas helemaal gevuldzien ?
is btw al voor de helft op
Bedanktquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, niet el_maikel vooraan zetten en ipv mO-jojo mA-jojo![]()
maar voor de kleurtjes enzo hebk geen ideeen![]()
Hehe, dat werd tijd.quote:
Hij was toch op vakantiequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Die was er veel toen jij er niet was ofzo.![]()
Wat wil je dan nog zien voor kleuren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:16 schreef Svensational het volgende:
Kleuren mogen opzich wel wat vrolijker, maar vind 'm erg leuk.
paarsquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat wil je dan nog zien voor kleuren?
T_T kan jij het plaatje in de OP smijten?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je 'had' em gevuld, er is dus niet zo veel meer te zien neem ik aan
Domper.quote:
Dat zou het niveau van dat topic wel omhoog krikkenquote:
Ik ben me nog steeds aan t bedenken of ik dat plaatje wel zal posten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou het niveau van dat topic wel omhoog krikken!
Als je em post krijg je massage! deal ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben me nog steeds aan t bedenken of ik dat plaatje wel zal posten.Niet dattie nou echt bijzonder is ofzo maar ik doe dat normaal nooit.
![]()
![]()
amsterdamquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:13 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe
stoned ben k ik nog nooit geweest ,
dronken vaak zat, ben er nog nooit uitgezope door iemand
k woon bij amersfoort
jij dan?
Ow god, dan gaan we zeker stemmen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef saaw het volgende:
[..]
amsterdam
ik ben trouwens ook bezig met een ontwerpje voor een OP-plaatje
maa die wordt een hoop gekleurder en enthousiaster van die van modje
maar ik show hem zo wel als ie af is
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Misschien dat ik eens een paar foto's maak voor de vrouwen onder ons
Te dicht bij de cam gehouden heet datquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan nog net zien dat hij nog tot de helft gevuld is
Wel mega groot glas trouwens![]()
Dames dan hequote:
Halve liter glas uit Tsjechiequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan nog net zien dat hij nog tot de helft gevuld is
Wel mega groot glas trouwens![]()
als we nou een wedstrijd houwe, dan maak ik er een, modje er een en jij er eenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef saaw het volgende:
[..]
amsterdam
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow god, dan gaan we zeker stemmen?
Ok. We nemen gewoon de mijne?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:24 schreef saaw het volgende:
[..]nee denk het niet want mijne is niet heel serieus bedoeld maar dan heb ik ff wat te doen
Valt mee. Als er geen nieuws is, kan ik het niet posten. En ik post alleen als ik het interessant vind. Als bv. een reservespeler van Den Bosch geblesseerd is zal ik dat niet posten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Svensational. Heb jij het nou zo druk met het posten van sport-nieuws?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valt mee. Als er geen nieuws is, kan ik het niet posten. En ik post alleen als ik het interessant vind. Als bv. een reservespeler van Den Bosch geblesseerd is zal ik dat niet posten..
hehequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:26 schreef Svensational het volgende:
Van de GGD doen we meestal alleen de uitslagen, dus van Den Bosch zou er sowieso niet opkomen.
btw we motte samen een joint gaan nemequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef saaw het volgende:
[..]
amsterdam
I know, daar was ik toen nog zeer verbaasd overquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
hehe. Ik post al sinds 26 sep geen nieuws meer, ben na 4 dagen overgestapt tot het modereren
Hehe, inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
I know, daar was ik toen nog zeer verbaasd over(hebben we het nog over gehad in fobo
)
primaquote:
Stuur ook eens naar mij, kan ik beoordelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef Imberr het volgende:
Ik heb die foto net naar iemand gestuurd en die zegt dat, vergeleken met de andere foto's in dat topic, ik meer laat zien.ofzoiets.
Nou, niks mis mee tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef Imberr het volgende:
Ik heb die foto net naar iemand gestuurd en die zegt dat, vergeleken met de andere foto's in dat topic, ik meer laat zien.ofzoiets.
okey danquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef saaw het volgende:
[..]
prima
mijn probeerseltje, ff klikken plz want freewebs laat linken niet toe geloof ik
http://www.freewebs.com/saar810/puberpraat.jpg
Link doet het niet, hij linkt naar een pagina van Fokquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:33 schreef saaw het volgende:
[..]
prima
mijn probeerseltje, ff klikken plz want freewebs laat linken niet toe geloof ik
http://www.freewebs.com/saar810/puberpraat.jpg
alleen met firefoxquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Link doet het niet, hij linkt naar een pagina van Fok
kheb m ook nog met transparante BG, denk dat die mooier isquote:
mén vrouwquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:37 schreef saaw het volgende:
[..]
kheb m ook nog met transparante BG, denk dat die mooier is
omg je heb gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:41 schreef Svensational het volgende:
Het is al bijna 2 uur, ik ga ook maar eens slapen.!
ohquote:
jij ook truste danquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:41 schreef Svensational het volgende:
Het is 1 uurquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:41 schreef Svensational het volgende:
Ideaal, ieder zn eigen wilquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sex voor alleenstaanden: 2 mensen hebben sex en ik sta op een afstandje te kijken
* komt*quote:
En ik ook nog, dat zijn al 2 mensen die de kwaliteit van je werk nauwlettend in de gaten houdenquote:
Ik presteer goed onder druk hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ik ook nog, dat zijn al 2 mensen die de kwaliteit van je werk nouwlettend in de gaten houden![]()
Ik voel me in het echt snel alleenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij voelt je wel erg vaak genegeerd he![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ik ook nog, dat zijn al 2 mensen die de kwaliteit van je werk nouwlettend in de gaten houden![]()
gossiequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik voel me in het echt snel alleen
Je zit in Pub he..quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En je zag niet dat ik nauwlettend verkeerd schreef![]()
ik niet, daar heb ik mensen voorquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben je nu nog aan het frituren dan?. Mag ik van je een lekkere portie met curry
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:00 schreef saaw het volgende:
[..]
ik niet, daar heb ik mensen voor![]()
klinkt een stuk cooler dan het is, ik heb vannacht om 4 uur pannekoeken voor iedereen staan bakken
is nog patatquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Nou doe mij maar iets lekkers mop
. ik ben je echt dankbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:02 schreef saaw het volgende:
[..]
is nog patat
frikandellen en kaassoufle's komen er zo aan geloof ik
ga wel voor je moeten vechten ben ik bang, word omring door nog 6 hongerige mensenDat je zo aan mij denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
's nachts om 4 uur pannekoek bakken, nou heb ik wel eens om half 6 's nachts een pizza in de oven gedaan, maarjaquote:
Misschien wel een grote feestquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
's nachts om 4 uur pannekoek bakken, nou heb ik wel eens om half 6 's nachts een pizza in de oven gedaan, maarja
ik doe dat al jaren en heb eindelijk lotgenoten gevonden die dat ook heel normaal vindenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
's nachts om 4 uur pannekoek bakken, nou heb ik wel eens om half 6 's nachts een pizza in de oven gedaan, maarja
Kom ik eens een keer showen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:06 schreef saaw het volgende:
[..]
ik doe dat al jaren en heb eindelijk lotgenoten gevonden die dat ook heel normaal vindenheel handig
Blijft ook zo lekker in je kleren hangen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:06 schreef Messenga het volgende:
Van pannekoeken bakken krijg je ook zo'n nare geur
nee is juist lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:06 schreef Messenga het volgende:
Van pannekoeken bakken krijg je ook zo'n nare geur
Dealquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ligt aan de pannekoek danPub meeting bij jou en dan pannekoeken eten ?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef _moder8or_ het volgende:
saaw! Ik ben gek op deze foto[afbeelding]
primaquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Wij tweeen komen naar jou toe, en eten we samen met z'n drieen
quote:
quote:[..]
prima
ik ga er ook zo vandoor
je moet nooit met 7 mensen in disucssie gaan over welke film je gaat kijken
Mijne welquote:
ik wil nog die nieuwe Wallace & Gromit film zienquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]Ik keek zojuist naar arie & silvester
* Messenga heeft em op dvdquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:19 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil nog die nieuwe Wallace & Gromit film zien
Nee.. hij is er uit zichzelf mee gekapt en als ik op t icoontje klik om em weer op te starten doettie niks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mijne wel
Of is dat een verkapte manier van ; Kijk-mij-eens-geen-gesprekken-meer-open-hebben-staan-uitspraak
Die lijkt mij ook erg gaafquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:19 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil nog die nieuwe Wallace & Gromit film zien
Dat kan/mag nietquote:
Start -> uitvoeren -> MSNMSGR.exequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee.. hij is er uit zichzelf mee gekapt en als ik op t icoontje klik om em weer op te starten doettie niks.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:20 schreef saaw het volgende:
[..]![]()
serieus?
kan je hem niet voor me kopieren ofzo?
Ik heb al die bioscoop films al snel op dvd enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:20 schreef saaw het volgende:
[..]![]()
serieus?
kan je hem niet voor me kopieren ofzo?
hoe kom je eraan dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb al die bioscoop films al snel op dvd enzo
Ik brand btw noooit![]()
met watvoor progje ofzo?quote:
Gewoon dvd kwaliteitquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:23 schreef saaw het volgende:
[..]
met watvoor progje ofzo?
is het wel echt goeie kwaliteit?
* saaw is heel benieuwd want geeft kilo's geld uit aan de videotheek
en hij doet t weerquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
werkt ook niet. Ik ga de pc maar es ff rebooten.
Verder op MSN, anders wordt het niet zo leuk als een mod het zietquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:23 schreef saaw het volgende:
[..]
met watvoor progje ofzo?
is het wel echt goeie kwaliteit?
* saaw is heel benieuwd want geeft kilo's geld uit aan de videotheek
Slimquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gewoon dvd kwaliteitTorrents enzo
Mja, als je meer wil weten moet je maar msn doen ofzoanders begin ik over warez te lullen
ja is goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gewoon dvd kwaliteitTorrents enzo
Mja, als je meer wil weten moet je maar msn doen ofzoanders begin ik over warez te lullen
joh, hoe kan dat nou?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zag je trouwens niet online komen
quote:
go saawquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:29 schreef saaw het volgende:
ik ben er weg mee
weet nogsteeds niet welke film we gaan kijkenga ze ff hard toespreken nu
dagdag![]()
Dag saaw. Fijne nacht nogquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:29 schreef saaw het volgende:
ik ben er weg mee
weet nogsteeds niet welke film we gaan kijkenga ze ff hard toespreken nu
dagdag![]()
Ik kan best aardig zijnquote:
Neequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
I knowHeb ik ooit beweerd van niet dan?
![]()
Weltrusen héquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Imberr, ik ga lekker slapen
Weltrusten allemaal
We zien elkaar later vandaag wel weerquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weltrusen hé![]()
Wordt wel erg rustig nu iedereen gaat slapen![]()
En jij was toch zo'n nachtmensquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:44 schreef Imberr het volgende:
Ik ga ook slapen.. Kan ik morgen iig beetje op n normale tijd opstaan
truste allemaal enzo![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En jij was toch zo'n nachtmens![]()
Toch wel, je post nu immers zo laat nogquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef Imberr het volgende:
[..]ja, in vakanties
Nee, maar ik heb geen zin om morgen pas om 4 uur 's middags wakker te worden.
gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
Vreemde dingen gebeuren hier...
[afbeelding]
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
Vreemde dingen gebeuren hier...
[afbeelding]
ach, hier in friesland is het een uurtje vroegerquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietHet is toch echt kwart voor 4 hier
![]()
moggehquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:01 schreef brainster het volgende:Goede morgen
Ik heb gister sander lantinga van 3fm gezien
lijkt me een stink filmquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:25 schreef B_BOY het volgende:
goede morgen svensational ik ga denk ff douche en daarna herbie kijken dies wel grappig schijnt.
punt 1: der zit een lekker wijf inquote:
Hoe vindt jij de nieuwe PUB banner?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:16 schreef B_BOY het volgende:
hoi moder8or
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe vindt jij de nieuwe PUB banner?
Sorryquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:25 schreef brainster het volgende:
[..]Ik sta er niet in en ma_jojo wel
![]()
zeer fraai.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe vindt jij de nieuwe PUB banner?
ik niet ik herriner me nog een hekjequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef C2C het volgende:
[..]
ah oki
we motte is samen uitgaan,
ik ben goed in fietse als ik bezopen ben![]()
jij was best ver heen ouwequote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik niet ik herriner me nog een hekje
je bent best vroeg op trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik niet ik herriner me nog een hekje
jazekerquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
zijn er al wat meer mensen wakker hier?
ja dat had ik ook al wel doorquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:29 schreef Gizmore het volgende:
Nu zie ik pas dat het wintertijd is weer: vandaar die verwarring vannachtMaar het bleef wel vreemd als je het zo zag:
[afbeelding]
daarom heb ik er maar doorheen geslapenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:29 schreef Gizmore het volgende:
Nu zie ik pas dat het wintertijd is weer: vandaar die verwarring vannachtMaar het bleef wel vreemd als je het zo zag:
[afbeelding]
Wat vond je van de eerste?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat vond je van de eerste?ik was ook niet echt onder de indruk eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar was ook heel druk bezig met een nootjesgevecht![]()
heb me helemaal scheef gelachen om ice age [ookal ha dik die al 2 keer gezien]
an urge to help mankind overcomes me
Die is wel leuk ja!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:06 schreef saaw het volgende:
[..]
ik was ook niet echt onder de indruk eigenlijk
maar was ook heel druk bezig met een nootjesgevecht![]()
heb me helemaal scheef gelachen om ice age [ookal ha dik die al 2 keer gezien]
klopt nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:06 schreef C2C het volgende:
[..]
dat betekend dat je gistre niet genoeg gezopen heb
quote:
kanker echt waar?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:07 schreef mister_dog het volgende:
jarno je gaat feest vieren zonder mij :S
jah.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:09 schreef C2C het volgende:
matthijs voor heel november of niet?
ja dat zowiezoquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:09 schreef mister_dog het volgende:
oo jarno ik hoor net van gert dat je je verjaardag inj december houd
oki das 3 decemberquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:09 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dat zowiezo
de zaterdag na mijn verjaardag
Ik heb gister heulmaal niks gezopenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:06 schreef C2C het volgende:
[..]
dat betekend dat je gistre niet genoeg gezopen heb
Ik werd wakker, ik deed mijn gordijnen open, en toen was er overal zon!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:07 schreef saaw het volgende:
[..]
klopt niet
ik heb gister flink genoeg gedronken maar ben ontzettend vrolijk
de zon schijnt enzo
tsssquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb gister heulmaal niks gezopen![]()
[..]
Ik werd wakker, ik deed mijn gordijnen open, en toen was er overal zon!![]()
![]()
ja naja hier ook, geen kater ofzo en zonquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:07 schreef saaw het volgende:
[..]
klopt niet
ik heb gister flink genoeg gedronken maar ben ontzettend vrolijk
de zon schijnt enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |