Ik kijk meestal zonder geluid he, dan merk je dat soort dingen veel minderquote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind Tess een te grote bemoeienal.![]()
Claire is leuk, zo recht op de man af.

quote:Wanneer komen de nieuwe afleveringen van 'McLeods Daughters'?
Wij hebben pas in 2007 de rechten om seizoen 6 van McLeods Daughters uit te zenden. Daarom is er besloten om seizoen 5 uit te stellen. Voorlopig zijn er dus alleen herhalingen van de serie te zien.

Ach ja die herhalingen zit ook wel gewoon uit. Weet nu ook eindelijk hoe het nou zit met de familie Ryan met Alex. Snapte er namelijk nooit iets vanquote:Op maandag 10 april 2006 15:12 schreef Bigs het volgende:
Idd.. laat ze maar rustig alles tot seizoen 5 nog een keer herhalen en dan pas verdergaanIk ben inmiddels ook een torrent van seizoen 1 tegen gekomen, dus ik kan nog even vooruit.

Ja, da's waar. Maar Net 5 kennende zullen we na eerst alle herhaligen, wel weer opnieuw beginnen met het herhalen van seizoen 1 om dan midden in die herhalingen ineens over te schakelen naar de nieuwe afleveringen. En die weer te onderbreken voor herhalingen van andere seizoenen. Hoe je ook went of keert, Net 5 is hier gewoon niet zo heel goed in (Kijk maar naar ER en Charmed).quote:Op maandag 10 april 2006 10:24 schreef pdiscs het volgende:
Behalve voor mensen zoals ik die de "herhalingen" voor het eerst zien...

Ik niet echtquote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een kreng zeg, die vriendin.
vond het stiekem toch wel lachen.![]()
![]()

Daar heb je weer helemaal gelijk in!quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar Net 5 kennende zullen we na eerst alle herhaligen, wel weer opnieuw beginnen met het herhalen van seizoen 1 om dan midden in die herhalingen ineens over te schakelen naar de nieuwe afleveringen. En die weer te onderbreken voor herhalingen van andere seizoenen. Hoe je ook went of keert, Net 5 is hier gewoon niet zo heel goed in (Kijk maar naar ER en Charmed).

McLeod's daughtersquote:Op woensdag 12 april 2006 18:37 schreef PM-girl het volgende:
Leuke serie, sinds een paar dagen kijk ik! Ik kan nog niet alles even goed volgen, maar dat komt wel denk ik. Is er misschien een leuke site waarop info te vinden is over de serie, wie is wie enzo?
(of iemand die het hier wil uitleggen?)

alweer ? Ik dacht dat ze dood wasquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:37 schreef RedFever007 het volgende:
Claire heeft gisteren de baby gekregen voor de mensen die het niet gezien hebben.

quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alweer ? Ik dacht dat ze dood was![]()
jaja herhalingen i know

wat niet ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Bigs het volgende:
[..]
Niet echt aardig voor mensen die de afleveringen die nu komen nog niet kennen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |