Ik dacht dat ze allebei hetzelfde merk auto hadden maar alleen een andere kleur...quote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Bigs het volgende:
Volgens mij is die van Alex een Ford Falcon, van Nick weet ik het niet.. weet alleen dat ie rood is

Mja zou goed kunnen hoor.. maar op de een of andere manier zie ik even alleen die van Alex voor mequote:Op zondag 2 april 2006 00:50 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allebei hetzelfde merk auto hadden maar alleen een andere kleur...![]()
![]()
![]()

klopt idd, best wel mooie auto opzich.quote:Op zondag 2 april 2006 00:50 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allebei hetzelfde merk auto hadden maar alleen een andere kleur...![]()
![]()
![]()

Mooie mannen ook.quote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kijk regelmatig. Zitten een paar mooie vrouwen tussen wel![]()

Downloadenquote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef rachellekke het volgende:
Zijn er ook downloads van mcleods seizoen 3? Ik had er een gevonden alleen die gaf geen geluid..... Waar kan ik die dan vinden?

Die 2 van die blonde en die brunettequote:Op zondag 2 april 2006 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie mannen ook.
Welke vind jij nou zo aantrekkelijk.

hehe ja dat was inderdaad nogal kortquote:

Jij zag de scherven al rondvliegen, laat ik het nog niet hebben over het schelden en petsen .quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hehe ja dat was inderdaad nogal kort![]()
Moet wel zeggen dat die Italiaan nog redelijk sympatiek was, ik had toch een ander beeld van italianen

quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zag de scherven al rondvliegen, laat ik het nog niet hebben over het schelden en petsen .![]()

Oh haha op die manier. Ik had altijd het idee dat Italianen veel minder vasthoudend enzo zouden zijn.quote:

Als men echt van iemand houd, vergeeft men veel. Ook italianen blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oh haha op die manier. Ik had altijd het idee dat Italianen veel minder vasthoudend enzo zouden zijn.
Toen Jodi met die Declan/Craig, ik dacht echt dat die Alberto toen wel weg ging, opzoek naar een nieuw 'vrouwtje'. Viel me mee, hij wou echt wel met Jodi![]()
Is er al iets meer bekend over de nieuwe seizoenen die Net5 gaat uitzenden?

Ja inderdaad dat is toch wel even schrikken voor hemquote:Op donderdag 6 april 2006 18:20 schreef Bigs het volgende:
Zo da's ff hard voor Alex..

Heb een keer echt opgelet,quote:Op zondag 2 april 2006 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie mannen ook.
Welke vind jij nou zo aantrekkelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |