Het is in ieder geval Rebecca Lavelle. En onder "McLeods Daughters Theme Song" is ie ook wel te vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef Bjoro het volgende:
ff wat anders....misschien is de vraag al voorbij gekomen....maar weet iemand hoe de titelsong heet en van wie het is ?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef Agrippina het volgende:
Toen Nick het vandaag had over testamenten maken, moest ik terugdenken aan toen Claire wilde regelen wie er voor Charlotte zou zorgen als zij er niet meer zou zijn. Alsof we het inderdaad gaan meemaken dat Nick doodgaat. En eerlijk gezegd zou ik dat nog prima vinden ook. Ik vind hem sowieso het minst sympathiek van allemaal en dan die bemoeizucht met Drovers en het huis. Wegwezen die vent.
Laat Tess maar met Dave trouwen. Die is jummie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:30 schreef Troeta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff een nadenkertje over de naam Mcleod's Daughters;quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:50 schreef Susie het volgende:
Ik kijk het ook erg vaak, zelfs mijn vriend kijkt mee! (meestal een uniek iets, omdat het toch een beetje een vrouwending is toch?)
Ik was erg geschrokken toen Claire dood ging, snap het ook niet goed, want de serie heet McLeod's daughters.... komt er nog ergens een zus bij? Vind ik dus wel een beetje jammer, verder een superserie!!
Dan mag je 'm a.s. dinsdag niet vergeten, want dan beginnen ze weer met deel 1.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef snitser het volgende:
We hebben de 1ste aflevering gemist en daarna nog 1 door onze dochter die de video uit deed.grr
MissHobje, weet je waar die te vinden zijn dan? Ik ben er al maanden naar op zoek en heb nog maar enkele afleveringen kunnen downloaden, helaas. Dus mail me a.u.b. als je iets weet: sparrowlady@zonnet.nl.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:04 schreef MissHobje het volgende:
Mooi seizoen 5 dan maar even downen.. want geen idee of ze dit gaan uitzenden
Wow, volgens mij heb jij met deze post het recordaantal spelfouten in 1 post op je naam geschreven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:11 schreef bxie het volgende:
ik vind het geen leuke serie want ik vind australisch echt geen mooie taal, ik heb er zelfs last van als mn tv op de achtergond aanstaat tot dat er het voor mij "normale " net 5 komt...was ook heel boos toen deze serie ineens dr'op kwam
en ja sex in the city en charmed zijn WEL mijn dingen maar die ken ik nu ook wel :S:S
ik vind dat ze wat meer en wat vaker progs moeten kopen ipv zo gierog elke keer hetzelfde t eherhalen...wedde..komen ze straks weer met fullhouse aanzetten....
married with children/the fresch prince/the nanny
fresch prince wordt al sinds in ik nederland ben komen wonen (1990 ) herhaalt aaarghh.
offtopic dus ik ga maar
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[quote]
sinds in ik nederland ben komen wonen (1990 )
zou dat ermee te maken kunnen hebben, denk jequote:Wow, volgens mij heb jij met deze post het recordaantal spelfouten in 1 post op je naam geschreven.
Blij dat ik niet boos word iedere keer als er iets op de buis is wat ik niet leuk vind....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:11 schreef bxie het volgende:
...was ook heel boos toen deze serie ineens dr'op kwam
Ik heb van de week toch teveel afleveringen gemist...wie is Yasmine? Alweer verdwenen dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef foetre het volgende:
Trouwens kut teef van een Yasmine laat ze alex zitten.
Ik vindt dat ie gewoon met Stevie moet nemen perfect stelletje
Dit vind ik dus echt wel vet kut,quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Agrippina het volgende:
Dan mag je 'm a.s. dinsdag niet vergeten, want dan beginnen ze weer met deel 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |