Mijn uurtje is ook al verleuterd hier..quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:31 schreef Leah het volgende:
Ah, maar je hebt wel een uurtje langer. dat ik nou al fijn weer zit te verleuteren hier
.
Baby sliep vandaag tot half negen! Zul je zien dat dat morgen natuurlijk niet op gaat.
maar ik zie dat dat dit jaar niet meer gaat lukken.. Vandaag is de laatste dagquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:09 schreef E.T. het volgende:
En sprookjeswonderland!!! Wil ik ook nog steeds heen
of de pech dat het onwijs druk isquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef Belana het volgende:
sjees ET, dat wist ik niet eens dat het de laatste dag washebben wij ff geluk!!!
Ik heb het wel gezien Coolbabe, maar weet niet waar ze wonen. Ze heten in ieder geval Vreugdenhil.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:28 schreef coolbabe het volgende:
Heeft iemand hier toevallig gisteren EHBO gezien en weet waar dat gezin woonde? Ze komen me zó bekend voor maar ik weet niet waarvan
En dat is een Westlandse naam, wat zou betekenen dat ze echt in de buurt wonenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:46 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien Coolbabe, maar weet niet waar ze wonen. Ze heten in ieder geval Vreugdenhil.
dat ga ik morgen proberenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:39 schreef moussy het volgende:
Ik heb de bekleding van mijn toetoe trouwens schoongemaakt met een sopje ajax
geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef Sugar het volgende:
Hee, zo'n enorme jaren 60 booglamp (u weet wat ik bedoel?), hoeveel geld is zo'n ding ongeveer waard? Iemand daar een idee van? Ik heb er een gezien hier in de buurt en ben benieuwd wat jullie zouden betalen ervoor. Op marktplaats zie ik er één staan en daar werd behoorlijk op geboden...
Over sexquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:02 schreef jessie het volgende:
Was dat een stage opdracht luchtbel? En waar ging het kringgesprek over? Aagje is
toen mijn toemalige partner en ik in ons vorige huis trokken, hingen echt overal van dat soort lampen. maar dan zonder zo'n boog. en aangezien ik ze echt afschuwelijk vond heb ik ze allemaal met een stok van het plafond geslagenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef Sugar het volgende:
Hee, zo'n enorme jaren 60 booglamp (u weet wat ik bedoel?), hoeveel geld is zo'n ding ongeveer waard? Iemand daar een idee van? Ik heb er een gezien hier in de buurt en ben benieuwd wat jullie zouden betalen ervoor. Op marktplaats zie ik er één staan en daar werd behoorlijk op geboden...
die hadden wij ook ja! een zwarte. Verder inderdaad ook keuken met oranje muren en oranje zeil, oranje gordijnen en oranje accessoires (weegschaal, keukenrolhouder, enz.)Ze waren toch wel vrij modern, want de tegels en de keukenkastjes waren wit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:38 schreef lady-wrb het volgende:
wat ik wel heel leuk vond, was zo'n skai-beklede poef, met deksel, waar je dan je naaiwerk in kon doen. dr zat ook nog zo'n plastic ding in met vakjes die er er uit kon halen.
Je wilt toch niet zeggen dat ik mijn behang er weer af moet halen om dat bos (jaja) weer te onthullen? Ach, misschien vindt Christan dat wel leuk trouwens. Het zit in zijn toekomstige kamerquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:04 schreef lady-wrb het volgende:
zo'n poef gaat er echt nog wel weer eens komen hier
en zo'n fotowand had mijn oma ook (een kamerbreed bos)
maar die fotowanden zijn nu toch weer in?
weet je zeker dat het geen zonsondergang op een palmenstrand is?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat ik mijn behang er weer af moet halen om dat bos (jaja) weer te onthullen? Ach, misschien vindt Christan dat wel leuk trouwens. Het zit in zijn toekomstige kamer![]()
Is ie terecht? Daar zal Christan blij mee zijn. Ook al heeft ie nog 100 andere schaapjesquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:43 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, je hebt weer een reden om langs te komen
ik heb hier een verloren schaapje
Heb je dat behang nu gezien?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:47 schreef moussy het volgende:
de fotoposters zijn nu in de aanbieding bij praxisik twijfel nog...
Zijn echte schaapdeblaap?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is ie terecht? Daar zal Christan blij mee zijn. Ook al heeft ie nog 100 andere schaapjes
Neequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:42 schreef Troel het volgende:
Zijn echte schaapdeblaap?
Wij hebben hem de deur uitgedaan voor ¤ 75quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:01 schreef Sugar het volgende:
Hee bar, voor hoeveel hebben jullie hem verkocht?
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
Tuurlijk ga je terug Mous, ga lekker op de fiets, hartstikke lekker weer doet je vast goed!
hing alleen een ouwe kerel aan vastquote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef Rottdog het volgende:
Aha mysterie opgelost, het eerste toupetje van Cas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:34 schreef dutchie het volgende:
Zal ik jullie dan maar eens flink laten schrikken?
Nou?
Daar gaat ie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd !troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Stil jij!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jippie!!!!!!!!!![]()
waarom dacht ik dat al?![]()
GEFELICITEERD!!!!
Zoë heeft ook een vaginale schimmelinfectie (spruw) gehad toen ze stukkie kleiner was, ben er mee bij de dokter geweest en heb een zalfje gekregen. Hou er rekening mee dat het erg besmettelijk is.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef bixister het volgende:
rijstebuiltje gefeliciteerd! stoer zeg, in 1x!!!![]()
ik vraag 't maar even hier want 't is niet speciaal baby- of dreumes gebonden: anna heeft volgens mij een schimmelinfectie, 't is in ieder geval geen 'gewone' luieruitslag meer, zit hoger en nou ja 't ziet er ook heel anders uit en volgens mij jeukt 't ook en heeft ze er echt last van. ik heb er nu zo'n miconazol zalf opgesmeerd (is zonder recept verkrijgbaar) maar na 1,5 dag smeren lijkt er nog weinig verbetering in te zitten. heeft iemand hier nog een tip voor een andere zalf of moet ik toch maar eerst naar de huisarts met 'r? (of ben ik gewoon te ongeduldig en werkt dat zalfje misschien pas na wat langere tijd).
De action ligt er al weken mee volquote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb de eerste kerstversiering al gespot! Iemand anders ook al wat?!
Als in: bij iemand binnen?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef Luchtbel het volgende:
Nou het lijkt mij sowieso wel slim om even te overleggen, desnoods maar eens te kijken hoe het er daar uit ziet.
al láng!! Bij mijn moederquote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef Luchtbel het volgende:
Nee, want ik ben niet zo van de kerstquote:
Heftig en hardnekkig, Zoë wou ook alsmaar schuren over de vloer kind had me een partij jeukquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef bixister het volgende:
dankje rottdog. oja ik herinner me je verhaal een tijdje terug, dat was wel heftig he?en ik ben al erg voorzichtig, vaak handen wassen en geen 2x zelfde handdoek gebruiken etc. maar wat voor zalfje was dat, iets daktarinnerigs?
Zeg dat dan directquote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef Luchtbel het volgende:
Neeeeeee in iemands voortuin! Niet in de winkels, dat telt niet.
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef Rottdog het volgende:
Oja oja ik wil hier ook nog ff gillen en uit mijn dak gaan![]()
![]()
Mijn vriendje heeft vandaag gesolliciteerd het gesprek ging lekker en nu en nu werden we vanmiddag gebeld of hij morgen daar naar toe wil komen ze gaan hem nl een aanbod doen
Ben nu net een klein kind zo blij, misschien eindelijk naar bijna 2 en half jaar thuis zitten een baan![]()
fotoquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:36 schreef jessie het volgende:
Onze comp staat eindelijk beneden(stukje van t project geef de meiden een eigen kamer)
We hebben de planken waar t opkomt bedekt met plakplastic. Een onder stuk waar je je voeten op kan zetten komt met dat smarties spul wat jij had Mous! Als t af is zal ik een foto maken.
Moet nu wel op gaan letten dat ik er niet vaker achter ga zitten als de kids beneden zijn
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:49 schreef Belana het volgende:
Ik heb mijn theorie ook in 2 keer gedaan tex, maar ben wel in 1 keer geslaagd voor het rij examen, geeft dat moed?
Toen ik mijn theorie deed zat er iemand in de zaal die het voor de 34e (!!!!!) keer deed. En er zijn genoeg mensen die 2 of drie keer theorie moeten doen voordat ze het halen hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:47 schreef texelonia het volgende:
Ik ben ooit begonnen met rijlessen, had theorie gehaald, volgens de rijleraar kon ik examen al aanvragen. Toen ben ik gestopt....Voor mijn gevoel kon ik het echt nog niet, het klikte ook niet zo met de rijleraar, en door keer op keer al die opmerkingen van Micha en zn vriendjes dat vrouwen niet kunnen rijden werd ik nog onzekerder.
Laatst wilde ik weer beginnen, eerst theorie weer halen en dan een soort snelcursus. Maar had Theorie beetje onderschat, ze hebben het helemaal veranderd, etc. Zaten zelfs vragen bij die niet in het boek stonden! Naja dik gezakt dus, dus daar ging mn zelfvertrouwen weer, want wie haalt nou niet in 1 keer zijn theorie?(Vast heel veel mensen, maar dus echt niemand in mijn directe omgeving)
Dat is alweer een paar weken geleden, en nu zit ik er steeds tegen aan te hikken om weer een nieuwe afspraak voor theorie te maken. Begint een beetje faalangst-achtig te worden volgens mij
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zag er heel vreselijk tegenop om te beginnen met lessen, maar de laatste tijd is het wat minder en begin ik er ook wel een beetje zin in te krijgen. Mister_d begint over een paar weken met een tienweekse cursus, daarna zijn we in elk geval wat mobieler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |