Ik maak em bij post 280 altijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dan kan ik hem gelijk klaarmaken.
En goed nadenken over een OP
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik maak em bij post 280 altijdgarant dat je de snelste bent.
Vliegen is niets engs aan ofzo, ik ben al 2x naar Spanje geweest met het vliegtuig. Het opstijgen is het leukst, als die motoren ineens op volle kracht beginnen te draaien en je in je stoel gedrukt wordt door het optrekken van het vliegtuigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik gewoon heen. en ik heb ook nog nooit gevlogen
Inderdaad. Maarja, ik zal kijken wat ik kan betekenenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
Die OP-banner mag ook wel een keer vervangen worden...
Yup je moet d'r link aanpassenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:43 schreef Messenga het volgende:
Dat kruisje in de op is Imberr ofniet ?
Ik ben bangquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
Shit, door het slotje op het vorige topic heen gepost
Nog maar een keer dan:
[..]
Vliegen is niets engs aan ofzo, ik ben al 2x naar Spanje geweest met het vliegtuig. Het opstijgen is het leukst, als die motoren ineens op volle kracht beginnen te draaien en je in je stoel gedrukt wordt door het optrekken van het vliegtuig![]()
quote:
Het opstijgen is idd het leukst, voor de rest is het vrij saaiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vliegen is niets engs aan ofzo, ik ben al 2x naar Spanje geweest met het vliegtuig. Het opstijgen is het leukst, als die motoren ineens op volle kracht beginnen te draaien en je in je stoel gedrukt wordt door het optrekken van het vliegtuig![]()
Ey, doe ff chill.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welke mongool heeft mijn avatar weggehaalt?
Klink toch even wat beter hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wie heeft mijn avatar weggehaalt?
Its no funquote:
Relax en voeg em gewoon zelf weer toe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Donequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup je moet d'r link aanpassen
http://www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/girlsrule.JPG
Jij kunt allesquote:
quote:
Niet waar, en dat weet jij. Alhoewel, HTML begin ik steeds meer te begrijpenquote:
Dunno.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jij ook alquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef Renesite het volgende:
Ik ben maandag ochtend vrijjhijjj
Ik maandag ochtend en middag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef Renesite het volgende:
Ik ben maandag ochtend vrijjhijjj
Heb je dat avatar php script nog nodig? Ik heb em gemodificeerd, de teller staat er nu niet meer in en hij gebruikt jpeg's i.p.v. png's.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook in de WIKI?
[..]
Niet waar, en dat weet jij. Alhoewel, HTML begin ik steeds meer te begrijpen
Ik wil hem wel, maar ik moet nog steeds naar kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je dat avatar php script nog nodig? Ik heb em gemodificeerd, de teller staat er nu niet meer in en hij gebruikt jpeg's i.p.v. png's.
Als je nou weer gaat lopen zeiken over zoiets onbenulligs kom ik naar je huis toe en dan sla ik je!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
jawel, maar ik had geen zin om op me kamer te gaan zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je geen eigen computer![]()
Lekker laatquote:
Ik ook welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Ik moet maandag gewoon naar school.
Ik zal aan je denkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Ik moet maandag gewoon naar school.
Je mag mij ook wel slaan hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Als je nou weer gaat lopen zeiken over zoiets onbenulligs kom ik naar je huis toe en dan sla ik je!!!![]()
![]()
![]()
Go imberr GO GOquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Als je nou weer gaat lopen zeiken over zoiets onbenulligs kom ik naar je huis toe en dan sla ik je!!!![]()
![]()
![]()
Uit vorige topic:
[..]
jawel, maar ik had geen zin om op me kamer te gaan zitten.
Zwiepuh met een zweepkuhquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel slaan hoor![]()
Gelukkig welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:53 schreef Renesite het volgende:
Maar niet zeuren mensen, we hebben de 25 uur durende zondag nog!
Alsof dat veel isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:53 schreef Renesite het volgende:
Maar niet zeuren mensen, we hebben de 25 uur durende zondag nog!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
'T leven is hard voor een scholier als ik hoor!![]()
quote:
Nananaquote:
Maar ik ben vrijdag vrijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
Ik tot 3 uur.
Vind ik wel jaquote:
Ja, inderdaad ;')quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
Renesite, 4 achter elkaarals mod zijnde moet je wel t goede voorbeeld geven
![]()
gaat snel hier trouwens
Houd nou maar eens opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
![]()
gaat snel hier trouwens
Ik ben geen één dag vrij.quote:
Eventueel pas ik em zo voor je aan en pleur ik em ook op me server voor je. Je hoeft me alleen maar de avatars toe te sturen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar ik moet nog steeds naar kijken
Weet ik veel, dat moet je ijsmeis vragen. Van haar mocht t niet meer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Houd nou maar eens op
Maakt dat uit
had ik al gezegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe laat moet je dan beginnen ?
Lekker tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
![]()
gaat snel hier trouwens
Owquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat moet je ijsmeis vragen. Van haar mocht t niet meer.![]()
quote:
Doe maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow
Nou, dan ga ik weer rustig doen
Oi, tijd voor bier nu hoorquote:
Ik begin nu ook verkouden te worden, gadverdammequote:
Neussprayquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik begin nu ook verkouden te worden, gadverdamme
Duhquote:
Jeukpoederquote:
Ik kan niet eens op je reageren of je hebt al twee nieuwe postsquote:
alweerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Wat doe je morgen ook al weer?
[..]
Ik kan hem ook niet bijhouden
Bierquote:
Nog 2 hoorquote:
Mijn internet werkt eventjes mee, ik ben heppiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op je reageren of je hebt al twee nieuwe posts!
In wat voor 'n buurt woon je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
Ik mag van me moeder me geluidsinstallatie van 1200 watt niet openknallen, wat saai
Befquote:
Mn pa net : een tintje zachter...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
Ik mag van me moeder me geluidsinstallatie van 1200 watt niet openknallen, wat saai
Een buurt waarbij de buren pal aan me zittenquote:
Ik wou er NIET over beginnenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
Godver, Renesite, heb ik je nog niet ingehaald
Nee, dan hebben alleen je ouders er nog last van.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een buurt waarbij de buren pal aan me zitten![]()
Maar binnenkort gaan we verhuizen en hebben we een vrijstaand huis, dan moet het geen probleem meer zijn![]()
Naar een nieuwbouw wijk, weettikquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een buurt waarbij de buren pal aan me zitten![]()
Maar binnenkort gaan we verhuizen en hebben we een vrijstaand huis, dan moet het geen probleem meer zijn![]()
Isse al goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry, ik was het gewoon vergeten
Ik heb zo'n oude stereo op mn PC aangesloten, hebben mn ouders gekocht tijdens hun trouwens ( is 28 jaar geledenquote:
NYquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zouden jullie doen. In Munster of New York wonen?
We waren er allebei tegen aan het postenquote:
Las vegas.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zouden jullie doen. In Munster of New York wonen?voor Renesite
Hallo, dat maakt niks meer uit voor de dagstatsquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Snel posten dan mar./.
Munster is zo doodsquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zouden jullie doen. In Munster of New York wonen?voor Renesite
K post nu alleen maar omdat Gaia down isquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hallo, dat maakt niks meer uit voor de dagstats.
Nietusquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
We waren er allebei tegen aan het posten!
Wit brood dan wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Brood daar zit wat in!
Ik heb een of ander Philips setjequote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb zo'n oude stereo op mn PC aangesloten, hebben mn ouders gekocht tijdens hun trouwens ( is 28 jaar geleden) Geluid dat die maakt
200 Watt en een versterker van 400 watt![]()
Bruin brood is toch gezonder?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wit brood dan wel.Geen bruin brood, das niet lekker.
![]()
Hmmm, Berlijn ook,dat heb ik t liefstquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja ok. maar daar heb je een nederlandse wijk. Echt stoer.
Ja gebraden varkenshaar .quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wit brood dan wel.Geen bruin brood, das niet lekker.
![]()
In Beek is er een amerikaanse wijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja ok. maar daar heb je een nederlandse wijk. Echt stoer.
Ja, maar niet lekkerder.quote:
Munster is dichterbijquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, Berlijn ook,dat heb ik t liefst
Oi!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Pioneer stereo, Sony boxen
Aangesloten op mn tv en PC, relaxt DVD's kijken enzo
ff Smsen
Is echt relaxtquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oi!
Dat moet ik nog eventjes uitzoeken!
Kan idd ook op mijn tv
halloweenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
In Beek is er een amerikaanse wijkDie doen echt dingen met Halloween enzo. 'Trick or treat'
![]()
![]()
Ok. dat is waar.quote:[..]
Ja, maar niet lekkerder.![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:06 schreef Messenga het volgende:
Krijg je weer zo'n Smsje : Jeuj! psv gewonnen!
![]()
eerst ff tijd zoeken om eens vaker dvdtjes te kijkenquote:
Gaiaquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
K post nu alleen maar omdat Gaia down is![]()
maarja, ik wil wel in NY wonen. Nu mijn ouders nog.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal aan mijn anus oxcideren
WTFquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
maarja, ik wil wel in NY wonen. Nu mijn ouders nog.
Ga in je eentje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
maarja, ik wil wel in NY wonen. Nu mijn ouders nog.
0-1 i.d.dquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zegt een vriendin van me.. en die wil dat ik nog kom om 2 uur![]()
Hoezo expliciet om 2 uurquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zegt een vriendin van me.. en die wil dat ik nog kom om 2 uur![]()
Oke dat weet ik. maar ze willen daar wonen, en ik ben gek op NYquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF
Ga zonder je ouders.
ja sorry hoor, je bent gewoon volwassen
Nog nooit geweestquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oke dat weet ik. maar ze willen daar wonen, en ik ben gek op NY
I Know What You Did Last Summerquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef Imberr het volgende:
In van die amerikaanse films als daar halloween is, zie je altijd van die meisjes van n jaar of 7 in een elfenpakje die dan met zo'n schattig stemmetje 'trick or treat' roepen.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat dr ouders dan slapenvind ze exciting.
Film kijken!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat dr ouders dan slapenvind ze exciting.
Film kijken - Preuts? What?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nou zijn die ouders ook best wel preuts enzo, dus maakt me niet uit
Mijn reetquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
oh trouwens jongens, doe es ff almaal hier een plaatje posten.![]()
![]()
preutse ouders zijn stom.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nou zijn die ouders ook best wel preuts enzo, dus maakt me niet uit
als jij je tieten laat zien in dat andere topic.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
als jij je tieten laat zien in dat andere topic.
Wat voor gerommelquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar die houden niet zo van gerommel enzo
Nee, maar ik ben niet sexy joh, ik ben modje, ik kom nooit buitenquote:
Daar begin ik niet aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben niet sexy joh, ik ben modje, ik kom nooit buiten![]()
kom kom, niet zo verlegen.quote:
Cocacolaquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Op dit moment heb ik dit
[afbeelding]
Dat hertog-jan doet t emquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Op dit moment heb ik dit
[afbeelding]
langquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef Messenga het volgende:
He maar Imberr...
Deze staat al wel lang stil, moet jij er niet wat aan doen?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat willen jullie nog erbij hebben? Gewoon melden
Ok. maar ik zoek een anderequote:
Ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:29 schreef Svensational het volgende:
Scooter, heb er nooit één gehad...
hooooiquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Op dit moment heb ik dit
[afbeelding]
zelfde; met zelfde redenenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:29 schreef Svensational het volgende:
Scooter, heb er nooit één gehad...
egniquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
wel 8 hele minuten! Hoe kùn je?!
![]()
je hebt er weer 3 trouwens
Mijn snacks zijn nog niet klaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
wel 8 hele minuten! Hoe kùn je?!
![]()
je hebt er weer 3 trouwens
Oke.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
Ik had er geen behoefte aan, voor m'n rijbewijs hoefde ik niet eens te sparen, daar had ik gewoon genoeg geld voor..
Nog niet afquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:34 schreef spenky het volgende:
[..]
nieuw plaatje voor de OP ? Ben nu alle nicks aan het verzamelen
owhkeej die ban bobNL hebben we ook weer gezienquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oke.Maarja, iedereen is anders!
[..]
Nog niet af
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh stfu![]()
Wie heeft zin om me ff te komen masseren? Me nek, rug + schouders doen pijhijn![]()
Voor wat hoort wat, [V] Sexy & Gewaagdquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh stfu![]()
Wie heeft zin om me ff te komen masseren? Me nek, rug + schouders doen pijhijn![]()
hoiquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh stfu![]()
Nog net 1e rijquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie ben ik nog vergeten?
[afbeelding]
alfabetischquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie ben ik nog vergeten?
[afbeelding]
mij niet iigquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie ben ik nog vergeten?
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik kan je zo als laatste toevoegen
kan je niet aan de linkerkant een bierglas neerzetten en boven een flesje dwart die dan het bier in dat glas schenkt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie ben ik nog vergeten?
[afbeelding]
Nee te moeilijk :quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef spenky het volgende:
[..]
kan je niet aan de linkerkant een bierglas neerzetten en boven een flesje dwart die dan het bier in dat glas schenkt?
Nou, daar ga ik niet over, maar vind het nogal stom staanquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef _moder8or_ het volgende:
@Sven: Het kan weg als je dat liever wilt!
Kortom: hij is wegquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, daar ga ik niet over, maar vind het nogal stom staan!
Dunnoquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:43 schreef JPM01 het volgende:
goeienacht.., waarom proberen mensen mij te koppelen![]()
*checkt fotoboek*quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:43 schreef JPM01 het volgende:
goeienacht.., waarom proberen mensen mij te koppelen![]()
misschien daarom ofzoquote:relatie: nein
ja, maar ik hou niet zo van gekoppeld worden en zeker niet van een dame van bijna 40quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
[..]
misschien daarom ofzo![]()
ik post hier bijna nooit?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je post hier bijna nooit
Alles goed met saaw?![]()
![]()
Sarcasme enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ik post hier bijna nooit?![]()
![]()
![]()
ja alles primakom net uit een heel leuk feestje rollen en ga nu met wat vrienden chillen en films kijken en achterlijk doen
ofzo
het wachten is op de frituur
Wat! Proberen ze je met Yvonne te koppelenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:49 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja, maar ik hou niet zo van gekoppeld worden en zeker niet van een dame van bijna 40![]()
Je post hier phat vaak!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ik post hier bijna nooit?![]()
![]()
![]()
ja alles primakom net uit een heel leuk feestje rollen en ga nu met wat vrienden chillen en films kijken en achterlijk doen
ofzo
het wachten is op de frituur
Wou net zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Renesite het volgende:
TONKS?
Ja, die is hier toch niet zo vaak? Of wel
Wel tof, maar dat zwart vind ik een beetje te veel overheersen. Ik denk dat je beter de kleuren van Fok kunt gebruiken en die dan ietsje donkerder maken. Voor de rest is het een heel leuk logoquote:
als die in de sluus woont en bij de blizzard komt dan wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat! Proberen ze je met Yvonne te koppelen![]()
Nu wordt het moeilijk. Moet ik het pixel bij pixel gaan veranderen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel tof, maar dat zwart vind ik een beetje te veel overheersen. Ik denk dat je beter de kleuren van Fok kunt gebruiken en die dan ietsje donkerder maken. Voor de rest is het een heel leuk logo![]()
je was me gewoon vergetenquote:
Moet ik hem maar verwijderen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef saaw het volgende:
[..]
je was me gewoon vergeten![]()
maargoed je bent nog wel lief hoor![]()
en tonks komt hier idd nie zo heel vaak maar best af en toe
Het staat er nog steedsquote:
zal ik ook wat proberen te maken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu wordt het moeilijk. Moet ik het pixel bij pixel gaan veranderen.
Maar voor jullie: Ik ga er meteen aan de slag
huh wat?quote:
Ga je gang. Mijne duurt nog evenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef saaw het volgende:
[..]
zal ik ook wat proberen te maken?
als nieuw OP plaatje neme ik aan?
ik wil ook wel wat proberenif you don't mind, anyway
Het ligt er aan hoe hij zich gedraagt aan de ene en aan de andere kant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef JPM01 het volgende:
waarom vind het ene helft van het forum _moder8or_ wel leuk en de andere helft weer niet![]()
ik ken dat gevoelquote:
Owh, dat vind ik wel lef hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:57 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel
* saaw is heel blij dat ze veilig thuis is gekomen
vanuit amsterdam naar uithoorn gefietst, terwijl de rest met de bus ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |