Alles wat geweldig lijkt, valt heel vaak tegen als je het eenmaal hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn
Spreuken
Het oog wordt niet verzadigd van wat het ziet, en het oor niet bevredigd van wat het hoort
![]()
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hemaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wat geweldig lijkt, valt heel vaak tegen als je het eenmaal hebt
En speciaal voor de streamers die hun sociale leven laten versloffen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wat geweldig lijkt, valt heel vaak tegen als je het eenmaal hebt
Spijt is verspilde energie.quote:[/url] schreef scanman01 het volgende:[/b]
Misschien een wat rare vraag, maar hebben jullie aan het eind van de dag ook vaak spijt dat je weer uren lang naar niets heb zitten kijken?
euh...vrij verstandig, neuk een appel ..?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En speciaal voor de streamers die hun sociale leven laten versloffen....
Als je blik vertroebeld is, heb je geen oog meer voor de dingen die er werkelijk toe doen....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Misschien een wat rare vraag, maar hebben jullie aan het eind van de dag ook vaak spijt dat je weer uren lang naar niets heb zitten kijken?
Stenen gooien is zoooo 2 ACquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dan heb ik er nog een, Jappie: Hij die zelf nooit newbie is geweest, werpe de eerste steen"![]()
De appel valt niet diep in de put.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hema
Als er 1 schaap over de dam is gaat de rest naar de kroegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De appel valt niet diep in de put.
Dus toch...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
NOOIT, ik sta achter alles wat ik doe neem
![]()
Hij die zelf nooit newbie is geweest, kan nooit de eerste steen werpen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dan heb ik er nog een, Jappie: Hij die zelf nooit newbie is geweest, werpe de eerste steen"![]()
Oh leuk!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
SPEWEY.... TANJA IS TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hikken en keihard lachen is geen goede combinatiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
SPEWEY.... TANJA IS TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
En de Here zeide tot zijn schare
drinken we bier of oude klare
oude klare riep de schare
laten we het bier maar tot morgen bewaren.
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef riri het volgende:
Gossie,om half 12 nog als een bezetene gaan fietsen,wat een monomaan gedrag,heeft blijkbaar niets gezelligers te doen
ik hoop dat BB nu door de luidspreker schalt...menno, jij wil zo graag fietsen? nou blijf maar lekker dan de hele nacht tot 7 uur aan één stuk door fietsen
![]()
Dus niet genoeg geschrokken om de hik kwijt te raken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hikken en keihard lachen is geen goede combinatie![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan mijn sportbillytijd ...dan kon ik ook om 3 uur snachts zo maar zin krijgen om ff een uurtje te gaan rennen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
grrrrrrrr wat een kwal is die Menno toch
![]()
menno is gewoon goed ebzigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg dan altijd weer pijn in m'n hol, als ik daar aan terugdenk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Oh leuk!!![]()
Effen aan mijn zondagschool periode terug denken.![]()
Ralph had ook doorgefietstquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
menno is gewoon goed ebzig![]()
hij snapt het belang van de weekopdrachten en zet zich er 100% voor in, niet zoals de rest die misschien een half uurjte par dag fietst
wel nee een sportieve vent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
En wij willen graag bewoners zien die zich enorm goed inzetten voor een weekopdracht enverder nergens meer oog of oor voor hebben??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
menno is gewoon goed ebzig![]()
hij snapt het belang van de weekopdrachten en zet zich er 100% voor in, niet zoals de rest die misschien een half uurjte par dag fietst
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beter een zus als hoer, dan Rob als broer!
fucking schijnheilige priests ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd weer pijn in m'n hol, als ik daar aan terugdenk.![]()
Weer zo'n confronterende opmerking.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Oh help, nog vijf keer posten en ik zit aan de 1000![]()
Er is iets grondig mis met mij
Met een beetje mazzel gaat Menno ook hallucineren.quote:
Wat moet jij dan wel niet van Scanman denken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Oh help, nog vijf keer posten en ik zit aan de 1000![]()
Er is iets grondig mis met mij
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer zo'n confronterende opmerking.
KAPPUH!!!!!!!!!!!
wij willen bewoners met genoeg zuipen en feestjes, en dan krijgen ze alleen als ze weekopdrachten winnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wij willen graag bewoners zien die zich enorm goed inzetten voor een weekopdracht enverder nergens meer oog of oor voor hebben??
Nou idd zeg.... Ik was mezelf al aan het schamen met m'n gemiddelde van 9 posts per dag... En toen keek ik bij Scan.... 33quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moet jij dan wel niet van Scanman denken.![]()
Ja zondagschoolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Oh leuk!!![]()
Effen aan mijn zondagschool periode terug denken.![]()
En de Here zeide tot zijn schare
drinken we bier of oude klare
oude klare riep de schare
laten we het bier maar tot morgen bewaren.
![]()
Ze mogen inderdaad een voorbeeld aan menno nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wij willen graag bewoners zien die zich enorm goed inzetten voor een weekopdracht enverder nergens meer oog of oor voor hebben??
ze moeten trainen voor een test voor vrijdagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef ruby het volgende:
Wat is nou eigenlijk de bedoeling met deze weekopdracht? Ik heb dat niet zo gevolgd.
Ten tijde van welke BB editie dan ook gaat mijn leven even in de pauze stand.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou idd zeg.... Ik was mezelf al aan het schamen met m'n gemiddelde van 9 posts per dag... En toen keek ik bij Scan.... 33
Ik moet bekennen dat ik stiekem toch naar zijn spierballen kijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:47 schreef newsman het volgende:
Fijn kan je de hele tijd naar Menno kijken, hoe die op zijn fietsje zit.
Ja, maar jij ben dan ook altijd het meegaande type geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd weer pijn in m'n hol, als ik daar aan terugdenk.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan mijn sportbillytijd ...dan kon ik ook om 3 uur snachts zo maar zin krijgen om ff een uurtje te gaan rennen.![]()
kon je verwachten is een manquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik stiekem toch naar zijn spierballen kijk![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie liever een blote meid op een fiets zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
verder lullenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Menno op 4 streams... Damn, wat doen we hier nog
Nee serieus...ik denk dat die jongen dolgelukkig is dat ie eindelijk zijn energie weer eens kwijt kan...hij heeft sportacademie gedaan toch ? Ik denk dat ie thuis minimaal 3 uur per dag aan sport besteedt.quote:
En dat geeft helemaal niets.... Een spijkerharde bips waar je je nagels in kunt zetten vind ik altijd wel prima.... En om dat te voelen hoeft het licht niet eens aan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:49 schreef ruby het volgende:
Ja, Menno is wel mooi gespierd idd. Maar ja, daar houdt het ook mee op.
Nou idd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:49 schreef ruby het volgende:
Ja, Menno is wel mooi gespierd idd. Maar ja, daar houdt het ook mee op.
Menno is gestoord lijkt mij....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Strebertje
Dat idee heb ik ook....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee serieus...ik denk dat die jongen dolgelukkig is dat ie eindelijk zijn energie weer eens kwijt kan...hij heeft sportacademie gedaan toch ? Ik denk dat ie thuis minimaal 3 uur per dag aan sport besteedt.
Misschien wil flugeltje nog wat vertellen over haar tarzan collectie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
verder lullen
Beetje hitsig, Flugel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat geeft helemaal niets.... Een spijkerharde bips waar je je nagels in kunt zetten vind ik altijd wel prima.... En om dat te voelen hoeft het licht niet eens aan...![]()
Ik denk dat Rob hem nu verloekt in zijn bed....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Strebertje
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wil flugeltje nog wat vertellen over het tarzan collectie.
Ik heb zelf 3 tarzan's. Die met Johnny Weissmuller vind ik toch de leukste.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wil flugeltje nog wat vertellen over het tarzan collectie.
Ik heb zelf 3 tarzan's. Die met Johnny Weissmuller vind ik toch de leukste.
ach, niets wat een date met Tarzan niet kan verhelpen.quote:
denk dat rob nog wel een spijkerharde kuit voor je ind e aanbieding hebt....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat geeft helemaal niets.... Een spijkerharde bips waar je je nagels in kunt zetten vind ik altijd wel prima.... En om dat te voelen hoeft het licht niet eens aan...![]()
Zoiets ja......ik bedoel als er toch wel een ding in dat huis is waar je compleet gestoord van wordt is het het continu maar hangen...niets doen...gewoon je tijd zitten verdoen...dat is voor niet sportieve mensen al een opgave; laat staan voor een sporter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook....
Sommige mensen zijn toch verslaafd aan een bepaald stofje dat er bij het sporten vrijkomt? Ik kan mezelf dan voorstellen dat hij nu als een junk die stof weer aan het binnenhalen is....
Jaaaaaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben je vanaf nu officieel een FREAK
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat rob nog wel een spijkerharde kuit voor je ind e aanbieding hebt....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan las jij wat IK ook lasquote:
Klopt! Gooi mijn vriend in dat huis zonder de mogelijkheid om elke dag zijn 15 km te lopen en hij is in staat om een moord te plegen (en hij doet normaal geen vlieg kwaad) of erger, hij wordt nog drukker dan Joost.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook....
Sommige mensen zijn toch verslaafd aan een bepaald stofje dat er bij het sporten vrijkomt? Ik kan mezelf dan voorstellen dat hij nu als een junk die stof weer aan het binnenhalen is....
Heb je het bevertje altijd aan de bovenkant of aan de onderkant?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ach, niets wat een date met Tarzan niet kan verhelpen.
Is dat een bevertje? Ik dacht een aapjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het bevertje altijd aan de bovenkant of aan de onderkant?
... Laat ook maar. Geen idee waar die vraag vandaan kwam
Wat moet je daar nou weer mee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dan een poosje terug mekkeren dat IK vulgair ben?quote:
klinkt een beetje als een houte beenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Damn, poetsgeluiden.
sorryquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dan een poosje terug mekkeren dat IK vulgair ben?![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dan een poosje terug mekkeren dat IK vulgair ben?![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
ik zit stiekum te hopen dat het zadel van Menno ineens keihard naar beneden schiet
![]()
![]()
Op welk nummer woonde je ook al weer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ach, niets wat een date met Tarzan niet kan verhelpen.
heeft ie mazzel dat t niet vriestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Menno, er hangen druppels aan je neus.
Gestoorde gek
63quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:58 schreef demins het volgende:
[..]
Op welk nummer woonde je ook al weer?
Zonder drank, muziek en een computer wel ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoiets ja......ik bedoel als er toch wel een ding in dat huis is waar je compleet gestoord van wordt is het het continu maar hangen...niets doen...gewoon je tijd zitten verdoen...dat is voor niet sportieve mensen al een opgave; laat staan voor een sporter.
menno gaat tenminste door, ookal is hij een beetje moequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Menno, er hangen druppels aan je neus.
Gestoorde gek
Ik ben zo eil dat ik de letter G niet meer uit mijn muil kan krijgen dus ik heb een goed excuus!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Idd, jij bent vulgair... Ik ben gewoon hitsig, das heel wat anders...
![]()
nee bedanktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef newsman het volgende:
Wil hier iemand nog een biertje?????
Heb je nou ook al een bierkelder?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef newsman het volgende:
Aaaaaaaaaaai !quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef newsman het volgende:
haha idd, "ooohh hij ging nog 2 uur doorfietsen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:00 schreef ruby het volgende:
Nou, dat wordt morgen natuurlijk weer flink roddelen over Menno.
Tuurlijk wist je dat nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je nou ook al een bierkelder?!
Waarschijnlijk zijn ze daar nu al druk mee bezig in de slaapkamers.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:00 schreef ruby het volgende:
Nou, dat wordt morgen natuurlijk weer flink roddelen over Menno.
Help... Tanja flashbackquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je nou ook al een bierkelder?!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef newsman het volgende:
Nee bedankt, ik heb nog een beetje rosé en wat anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef newsman het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is het ook weer niet zó leuk, maar ik ben dronken en geil.![]()
Dus wat is het verschil met de rest van de week?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is het ook weer niet zó leuk, maar ik ben dronken en geil.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus wat is het verschil met de rest van de week?![]()
Was je visite zo opwindend?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Voor Menno: Fanatisme is des duivels oorkussen.
Welnee, hij is gewoon fanatiek. En waarschijnlijik alle verloren sporturen aan het inhalen.quote:
Dronken!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus wat is het verschil met de rest van de week?![]()
Meldt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef flugeltje het volgende:
Zijn er trouwens ook nog mensen in het topic die níet enigzins sexueel geprikkeld zijn vanavond?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:06 schreef Day het volgende:
[..]
Welnee, hij is gewoon fanatiek. En waarschijnlijik alle verloren sporturen aan het inhalen.
Herken mijn vriend heel erg hierin.
Off-topic: aangezien er hier alleen maar geile en (bijna) dronken mensen zitten, ga ik even een dvd-tje kijken. Misschien tot laters
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef flugeltje het volgende:
Zijn er trouwens ook nog mensen in het topic die níet enigzins sexueel geprikkeld zijn vanavond?
Chan wie gadverdamme, das een scheldwoord.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:06 schreef ruby het volgende:
Chantal: neej, we gaan knallen.
Nou, ik merk het.
Okay, en toen was het meteen he-le-maal overquote:
Dat was waarschijnlijk het meest zinnige wat ik vandaag gezegd hebquote:
Nou, dan schenk ik ook nog maar wat in.quote:
Ik hoor hier op het forum steeds dat gemiep van de jeugd van tegenwoordig en vroeger had je kerels en blablayekkerdeyek, nu zien we hier een jonge knul die ten eerste alles geeft voor eer en glorie en een jongen die niet te beroert is om kei en keihard te werken voor zijn centen...quote:
hoezo? styx is best een goede band heur!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, en toen was het meteen he-le-maal over![]()
valt meequote:Op zondag 30 oktober 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk het meest zinnige wat ik vandaag gezegd heb
kep een hoop feestjes meegemaakt maar deze is wel het kutste van allemaal ...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef regenworm het volgende:
Jezus, wat een hoerenfeest op deze zaterdagavond
Een LEKKERE jonge knul die alles geeft voor eer en glorie etc.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoor hier op het forum steeds dat gemiep van de jeugd van tegenwoordig en vroeger had je kerels en blablayekkerdeyek, nu zien we hier een jonge knul die ten eerste alles geeft voor eer en glorie en een jongen die niet te beroert is om kei en keihard te werken voor zijn centen...
Wat willen jullie nou ?
Wat doet u in het dagelijkse leven en wie is uw klant.....?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? styx is best een goede band heur!
nummertje 63 he? ik ben namelijk helemaal wild van Abba en moet 3 dagen ind e week bij een klant in tilburg zijn![]()
Wat doet zo iemand dan in het BB huis?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoiets ja......ik bedoel als er toch wel een ding in dat huis is waar je compleet gestoord van wordt is het het continu maar hangen...niets doen...gewoon je tijd zitten verdoen...dat is voor niet sportieve mensen al een opgave; laat staan voor een sporter.
Ik houd dus heel erg van dit soort artistieke foto'squote:Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
De cameraman is van pure ellende ook het huis uit gevlucht.
[afbeelding]
Zulke uitslovers heb ik nooit kunnen waarderen. Vroeger niet en nu nog steeds niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoor hier op het forum steeds dat gemiep van de jeugd van tegenwoordig en vroeger had je kerels en blablayekkerdeyek, nu zien we hier een jonge knul die ten eerste alles geeft voor eer en glorie en een jongen die niet te beroert is om kei en keihard te werken voor zijn centen...
Wat willen jullie nou ?
Goed, dan hou ik het wel bij!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kandidaat zijn? Kun je ze nog dommer stellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef riri het volgende:
[..]
Wat doet zo iemand dan in het BB huis?
Ik ben schandknaak voor tilburgse vrouwen onder de 40quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat doet u in het dagelijkse leven en wie is uw klant.....?
Flugel werkt namelijk ook nog eens in Tilburg....![]()
De fiets was al de hele tijd bezet, Menno kon dus niet eerder dan nu....quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zulke uitslovers heb ik nooit kunnen waarderen. Vroeger niet en nu nog steeds niet.
er zijn geen domme vragenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kandidaat zijn? Kun je ze nog dommer stellen
Snap ik ook niet zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
Wat willen jullie nou ?
Okee. Nog eentje dan maar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik houd dus heel erg van dit soort artistieke foto's![]()
De markt verpesten heet dat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben schandknaak voor tilburgse vrouwen onder de 40![]()
Hij heeft iets weg van Tom Cruise. Alleen is die nog veeeeel enger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
En hij blijft ook maar fanatiek gaan he
[afbeelding]
Als jouw klant 'glashelder' is kunnen we wel een keer samen lunchenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
zet m'n klanten niet op hetzelfde forum neer als waar ik vertel dat ik geil en eventueel dronken zou zijn. kep wel msn
Ik vond de vergelijking met Lance Armstrong net wel een goede.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft iets weg van Tom Cruise. Alleen is die nog veeeeel enger.
Dank je, echt prachtig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Nog eentje dan maar.
[afbeelding]
idd, Menno heeft zich de hele dag voor de groep ingezet en ze voorrang gegeven omdat hij qua sporten al heel goed voor zichzelf kan zorgen. En nu de bewoners niet meer fietsen en hij eten voor ze gemaakt heeft kan hij dan eindelijk zelf een keer gaan trainen. Ik begrijp niet waarom iedereen steeds op 'm zit te zeiken .....net of het zo fantastisch is hoe lieke op een bal tegen haar knie reageerd, heb zukke aanstellers nooit kunnen waarderen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De fiets was al de hele tijd bezet, Menno kon dus niet eerder dan nu....
Tja, als je bewust wacht tot alle anderen geweest zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De fiets was al de hele tijd bezet, Menno kon dus niet eerder dan nu....
Ik kom nooit i n Tilburg!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat doet u in het dagelijkse leven en wie is uw klant.....?
Flugel werkt namelijk ook nog eens in Tilburg....![]()
+10 scherpquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
er zijn geen domme vragen
alleen domme antwoorden![]()
Nou de euro verziekt anders ook behoorlijk de naam van m'n beroepquote:
Ik geloof 2 uur.... Hij zei zoiets daarstraks...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:17 schreef Marrije het volgende:
Menno gaat voor 60 minuten?
2 uur.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:17 schreef Marrije het volgende:
Menno gaat voor 60 minuten?
Ik zal dit keer niets zeggen over de diagnose van de fysiotherapeut enzo...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
net of het zo fantastisch is hoe lieke op een bal tegen haar knie reageerd, heb zukke aanstellers nooit kunnen waarderen!
denk niet dat dat 'm is, maar we kunnen altijd lunchen, tilburg is zo groot niet, vaag dorp ...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jouw klant 'glashelder' is kunnen we wel een keer samen lunchen
Ik heb dat ook, kan niet precies omschrijven waardoor dat komt. Maar ik hou totaal niet van dit soort fanatisme. Misschien omdat het iets zegt over hoe iemand verder qua karakter is of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zulke uitslovers heb ik nooit kunnen waarderen. Vroeger niet en nu nog steeds niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof 2 uur.... Hij zei zoiets daarstraks...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
Ik wacht op het moment dat Joost binnenkomt en zegt:
He Pik... ga slapen joh...
de gemiddelde fysio in nederland doet altijd een te erge diagnose om hun baantje in stand te houden. Echt ga maar naar de fysio met een splinter in je teen en je zit zo 10 weken gekke oefeningen te doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal dit keer niets zeggen over de diagnose van de fysiotherapeut enzo...
Oh shit, nou heb ik het toch gezegd
Wat niet is kan nog komen. Chantal gaat nog vreselijk van bil met die lover die straks het huis in komt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Jammer dat er toch niet is geneukt in deze BB..
Je moet ook niet kijken gekkie...gewoon beeld naar de achtergrond...luisteren op volume 5 fluisterniveau....denken aan zo'n semiautomatische dildofiets...en dan als icing on the cake...chantal die het aan het uitvoeren isquote:
Het is geen dorp....quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk niet dat dat 'm is, maar we kunnen altijd lunchen, tilburg is zo groot niet, vaag dorp ...
Jeetje, dat is net als een gedetineerde die bezoek krijgt. Wat zal die kraai te horen zijn. Wra wra wra wra wraquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Chantal gaat nog vreselijk van bil met die lover die straks het huis in komt.
waar we absoluut NIET op zitten te wachten, maar goed...
Helemaal mee eens. En in het BB huis vallen zulke types altijd heel snel door de man gelukkig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, kan niet precies omschrijven waardoor dat komt. Maar ik hou totaal niet van dit soort fanatisme. Misschien omdat het iets zegt over hoe iemand verder qua karakter is of zo.
Bij Menno gaat dat iig óók op: hij is een strebertje, doet zum kotsen gewichtig als hij eens een envelop van Big Brother mag voorlezen, hij is nogal 1-dimensionaal en saai.
De wereld heeft ook types als Menno nodig hoor, maar zet ze in godsnaam aan de lopende band of zo, laat ze geen maatschappelijke beslissingen nemen (om maar iets te noemen), want dan krijg je een totalitaire, hiërarchische kille samenleving.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:19 schreef Lkw het volgende:
Maar wellicht draaf ik nu door in mijn overpeinzingen, de jongen is tenslotte slechts aan het fietsen op een hometrainertje![]()
welnee, daar heeft ze het lef niet voor. Ze is zich veel te bewust van alle camera's (dit geldt trouwens voor alle bewoners).quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Chantal gaat nog vreselijk van bil met die lover die straks het huis in komt.
Hmmm.. die vond ik artistiek gezien toch net even wat minderquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ook deze gaat in de archieven.
Als ik het soms zo zie... worden Rob en Chantal ook aardig close... als dat zo aanhoud hoeft die lover niet meer het huis ingegooid te worden. Dan is met 51% al de lover bekendquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!!!! Niet ook tussen de absurd aanwezige plasmatv's overal en de beeeeeeeldigequote:Op zondag 30 oktober 2005 00:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is geen dorp....
En als de term 'glashelder' geen belletje deed rinkelen werk je idd niet bij mij op het bedrijf....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:22 schreef Dynabite het volgende:
[..]
welnee, daar heeft ze het lef niet voor. Ze is zich veel te bewust van alle camara's (dit geldt trouwens voor alle bewoners).
de enige leuke momenten waren op die avonden idd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:22 schreef ruby het volgende:
Hallo BB, maak de bewoners wakker en giet hen vol met sterke drank.
Lekker muziekje erbij en we kunnen feesten!!!!
Ach hij is vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm.. die vond ik artistiek gezien toch net even wat minder
Proost.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:22 schreef newsman het volgende:
Ik ga maar weer is en ik ga lekker genieten van me drank![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:22 schreef ruby het volgende:
Hallo BB, maak de bewoners wakker en giet hen vol met sterke drank.
Lekker muziekje erbij en we kunnen feesten!!!! laat ze trainen!
Wij zijn sowisoe tweede garnituur, Scan. Tegen trevanian kan niemand op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm.. die vond ik artistiek gezien toch net even wat minder
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:22 schreef newsman het volgende:
de loge kan niet voor de prijs dus is gen bedrijgingquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vraag me af of BB nog een logé erin zet. Deze groep accepteert geen nieuwkomers meer.
Yeps, daar dus.... En ik werk er heel erg graag, smaken verschillen natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!!!! Niet ook tussen de absurd aanwezige plasmatv's overal en de beeeeeeeldigekunstwerken
![]()
Ben ik blij dat ik daar weg ben.
Mis alleen de kantine
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:22 schreef newsman het volgende:
Van wie ben jij eigenlijk een kloon Wickedangel? Of heb je speciaal voor BB hier een profiel aangemaakt?quote:
Haha, die was mooi iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
jammer, ingrid gaf sjankwal bijna een hartaanval![]()
Maar dat gaan ze natuurlijk weer niet vertellen en dan krijgen we weer een hele week roddel en achterklapquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
de loge kan niet voor de prijs dus is gen bedrijging
De vorige was al van mij, dus ik houd me even gedeisdquote:
roddelen is leuk kunnen we weer zeuren en genietenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze natuurlijk weer niet vertellen en dan krijgen we weer een hele week roddel en achterklap![]()
Tja, daar hebben we ons maar bij neer te leggen. Doe je niets aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij zijn sowisoe tweede garnituur, Scan. Tegen trevanian kan niemand op.![]()
Ik ben een kloon van mijn oudersquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:25 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon Wickedangel? Of heb je speciaal voor BB hier een profiel aangemaakt?
Zat er op zich wel graag hoor. Heb een perfecte tijd gehad daar. Heerlijk zo flexibel allemaal. Maarja projecttijd zat erop. Was zwanger en wilde graag al partime gaan werken, was in die functie niet mogelijk. Dus maar naar ander project overgestapt. (wederomin Tilburg... wat ik daar in godsnaam mee heb. Kom altijd in Tilburg terecht)quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yeps, daar dus.... En ik werk er heel erg graag, smaken verschillen natuurlijk.
welke afdeling zat je?
Just curious aangezien ik je niet kende en je alleen hier post.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van mijn oudersWat is dat voor een achterdocht?
![]()
Tilburg is gewoon goed.... En het bedrijf waar ik werk helemaal...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zat er op zich wel graag hoor. Heb een perfecte tijd gehad daar. Heerlijk zo flexibel allemaal. Maarja projecttijd zat erop. Was zwanger en wilde graag al partime gaan werken, was in die functie niet mogelijk. Dus maar naar ander project overgestapt. (wederomin Tilburg... wat ik daar in godsnaam mee heb. Kom altijd in Tilburg terecht)
Zat bij PMG (onderdeel van ICT sinds vorig jaar).
Neh...is gewoon cooling downquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tilburg is gewoon goed.... En het bedrijf waar ik werk helemaal...![]()
Ontopic:
Het lijkt wel of Menno niet meer kán stoppen.... Heeft volgens mij niets meer met streberigheid te maken, maar met een junk die na een tijdje afgekickt geweest te zijn weer een shot krijgt.
Zijn er nog andere forums dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Just curious aangezien ik je niet kende en je alleen hier post.![]()
"quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tilburg is gewoon goed.... En het bedrijf waar ik werk helemaal...![]()
Of er staat al een ambulance voor het bb huis voor de zekerheid.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:31 schreef ruby het volgende:
Hummie zit waarschijnlijk te soppen van de zwetende Menno.
trustequote:
't valt me op dat dit een meiden-forumpje geworden is, waar veel nieuwe aanwas zit. Maar aangenaam hoor, ben je de dame in de avatar?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn er nog andere forums dan?![]()
Ken jou ook niet, maar aangenaam hoor
Ik had al gezegd niet meer mee te doen. Veel te veel favorieten zijn er al uitquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:32 schreef Falco het volgende:
He Scanman, ik wacht nog op je stemlijstje
[Tournament] Wie is de leukste BigBrother Bewoner? - Ronde 3
gaat ze niet lukken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:33 schreef flugeltje het volgende:
Kijk, dit word dus lachen....
Nu gaan ze met z'n allen die muis vangen
Tuuuuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:34 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
't valt me op dat dit een meiden-forumpje geworden is, waar veel nieuwe aanwas zit. Maar aangenaam hoor, ben je de dame in de avatar?![]()
Jij dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:34 schreef KonnieKipke het volgende:
Maar aangenaam hoor, ben je de dame in de avatar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |