Alles wat geweldig lijkt, valt heel vaak tegen als je het eenmaal hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn
Spreuken
Het oog wordt niet verzadigd van wat het ziet, en het oor niet bevredigd van wat het hoort
![]()
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hemaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wat geweldig lijkt, valt heel vaak tegen als je het eenmaal hebt
En speciaal voor de streamers die hun sociale leven laten versloffen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wat geweldig lijkt, valt heel vaak tegen als je het eenmaal hebt
Spijt is verspilde energie.quote:[/url] schreef scanman01 het volgende:[/b]
Misschien een wat rare vraag, maar hebben jullie aan het eind van de dag ook vaak spijt dat je weer uren lang naar niets heb zitten kijken?
euh...vrij verstandig, neuk een appel ..?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En speciaal voor de streamers die hun sociale leven laten versloffen....
Als je blik vertroebeld is, heb je geen oog meer voor de dingen die er werkelijk toe doen....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Misschien een wat rare vraag, maar hebben jullie aan het eind van de dag ook vaak spijt dat je weer uren lang naar niets heb zitten kijken?
Stenen gooien is zoooo 2 ACquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dan heb ik er nog een, Jappie: Hij die zelf nooit newbie is geweest, werpe de eerste steen"![]()
De appel valt niet diep in de put.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hema
Als er 1 schaap over de dam is gaat de rest naar de kroegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De appel valt niet diep in de put.
Dus toch...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
NOOIT, ik sta achter alles wat ik doe neem
![]()
Hij die zelf nooit newbie is geweest, kan nooit de eerste steen werpen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dan heb ik er nog een, Jappie: Hij die zelf nooit newbie is geweest, werpe de eerste steen"![]()
Oh leuk!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
SPEWEY.... TANJA IS TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |