Nee Nederlands.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:01 schreef Erik_Westerveld het volgende:
camplo, ben jij een italiaan?

oei oei oei, wat ruikt mijn digitale neus? Een mens die sex 'vies' vind??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gatverdamme, ik wil Camplo dus echt niet kennen hč
De viezerik...

Tot zover kan ik doorgaan, maar dat gebeurt niet. Om je girl te pleasen is het echter wel leuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:04 schreef Northside het volgende:
Sex is niet meer fijn als je eindeloos kan doorstoten zonder te komen...

italiaanse sexquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef Camplo het volgende:
Wat is de relevantie van die vragen?

ze moet gewoon eens goed gepakt worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:07 schreef Salsagirl het volgende:
maar camplo ..nu heb je geen antwoord ..van of er meer dat kunnen of hebben? wilde je toch weten..
maar die ylona-scuderia houd denk ik niet van sex..ze weet niet wat ze mist![]()

Dat is meestal zo, mensen die zeggen niet van seks te houden, hebben gewoon nog nooit echt goed geneukt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:14 schreef Salsagirl het volgende:
Christine ... ben het met je eens..![]()
dan lust ze er wel pap van![]()

Daarom wilde ze jou niet.. bang dat ze het lekker zou gaan vinden of..aaaaaaaaah denk ze een keer kan ik maybe net hebben maar 4 xquote:

Italië is een katholiek landquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:09 schreef Camplo het volgende:
@ Salsagirl, mja was er benieuwd naar =0
@ Alexxxx onder de oksel klaarkomen? En dat sex noemen hehehe

Nee, ik heb gewoon een neus voor viezerikken, verder niks...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:05 schreef thefunny het volgende:
[..]
oei oei oei, wat ruikt mijn digitale neus? Een mens die sex 'vies' vind??

Dan kan ik 't noteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef Camplo het volgende:
Wat is de relevantie van die vragen?

Aldus miss clean 2005. Sorry als het topic tegen je gereformeerde borst stootquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een neus voor viezerikken, verder niks...

Niet te geloven, kom je ook ruiken aan m'n dampende hoemperd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]

Je vind Sex vies vandaar viezerik? mwoah is maar waar je van houd..of niet houd natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]

Heerlijk toch? Daarna propt ie er een dildo in en mevrouw is ook weer tevredenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:54 schreef purplerose het volgende:
weer een pimp topic
*zie mij es vaak in een uur kunnen neuken*
Heb liever een beurt die 3 uur duurt en me echt bevredigd ipv die korte beurtjes waar de vrouw meestal net opgewarmd is terwijl jij op het punt staat klaar tekomen

Jij zegt dat je 4 keer in een uur kan neuken, dat wil zeggen dat de beurten nooit langer dan 15 min kunnen duren, technisch gezien enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:01 schreef Camplo het volgende:
Pimp topic zou ik wel anders geopend hebben. Ben jij maar lekker tevreden met je 3 uur durende beurt. Er staat nergens dat het elke keer kort duurt dus leer conclusies trekken?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |