oh dat heb ik dus gemistquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft de pest aan maandverband, dus gebruikt enkel tampons, zei ze al een paar keer
Hoho hoho....je kunt ook overdrijven Gert...Cuall heeft al een naam genoemd...tis jouw beurt om uit de kast te komen.quote:
Daar heb je lippenbalsem voor!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, dat is schraalheid, dat is heel wat anders
Ik ga geen labello op m'n foef smerenquote:
Ga je het nou opnemen voor dat valse lijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho hoho....je kunt ook overdrijven Gert...Cuall heeft al een naam genoemd...tis jouw beurt om uit de kast te komen.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga geen labello op m'n foef smeren![]()
Foef!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat is er mis met Labello????quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
moe je hulpstukjes voor gebruiken soort ezelbrug om te onthoudenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
[..]
ben niet zo best (meer) in namen onthouden, dat krijg je op mijn leeftijd
![]()
Wat denk je nu zelf Gert ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je het nou opnemen voor dat valse lijk?![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je het nou opnemen voor dat valse lijk?![]()
Helemaal niks, maar om het nu over m'n doos uit te smeren.....quote:
Misschien hebben ze haar maat niet, het blijft een losbollige studente en je weet nooit hoe er is huisgehoudenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:53 schreef Ferdii het volgende:
lijkt me niet dat een jonge vrouw als lieske geen tampons gebruikt
maar ik kan me vergissen natuurlijk
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
moe je hulpstukjes voor gebruiken soort ezelbrug om te onthouden
al die wijfuh zijn hetzelfdequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar om het nu over m'n doos uit te smeren.....
Of ik moet natuurlijk die van mannetje pakken, dan heb ik er later geen last meer van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |