quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, hoer dan op!
Zou APK zeggen
Ik bedoelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow ja...ik zie der nu.....
Hee wicked ? ...flikker es ff op met die Margriet/Libelle topictitels van je.![]()
Vroegah...vroegah had je hier nog zo'n blauwe rondlopen...bijgenaamd "kzieniks" die voor een paar biertjes newbies zoals jij zonder pardon van het forum afflikkerde...quote:
Tegenwoordig hebben die newbies hem al een hele krat geschonken vóór een oldbie ook maar de kans krijgt die paar louzy pilsjes aan te biedenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vroegah...vroegah had je hier nog zo'n blauwe rondlopen...bijgenaamd "kzieniks" die voor een paar biertjes newbies zoals jij zonder pardon van het forum afflikkerde...
Je posts zijn leuk Gertquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vroegah...vroegah had je hier nog zo'n blauwe rondlopen...bijgenaamd "kzieniks" die voor een paar biertjes newbies zoals jij zonder pardon van het forum afflikkerde...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent om te sporten dan ben je gauw moe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
man wat een stelletje slappe sukkels daar zeg. Die gaan ECHT vroeg naar bed, ongelofelijk
![]()
En morgen kunnen ze er geen een van alleen meer uitkomen omdat alles verkrampt is...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent om te sporten dan ben je gauw moe.
Dus gaan ze vroeg slapen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent om te sporten dan ben je gauw moe.
Dus gaan ze vroeg slapen
ze zijn gewoon luiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:41 schreef cuall het volgende:
[..]
zijn toch GVD jonge mensen, hou toch op. Door zo'n beetje sporten lig je toch niet gelijk voor apegapen
![]()
Oh ja! Een uur langer Fokken!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:42 schreef clauwheee het volgende:
Nu al slapen? Vertel die mensen ff dat ze een uur langer kunnen pitten vannacht!
Heb nieuws voor je: dat doe ik alquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doet ff normaal....zometeen gaat ze zich nog thuisvoelen ook hier
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb nieuws voor je: dat doe ik al![]()
niet alle jeugdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
[..]
die jeugd van tegenwoordig
stelletje watjes
![]()
Jammer hoor dit....eeerrruuugg jammer...ik had gehoopt dat je de eer aan jezelf zou houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb nieuws voor je: dat doe ik al![]()
Was even bang dat ze ergens heen wilde, en daar is ze nog nooit geweest!!!quote:
doett ze toch voel jij je niet thuis danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jammer hoor dit....eeerrruuugg jammer...ik had gehoopt dat je de eer aan jezelf zou houden![]()
dat zijn er dan 2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Rob en Roel zijn de mislukkingen aan het tellen.
Wicka kan er wel mee door,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doet ff normaal....zometeen gaat ze zich nog thuisvoelen ook hier
nee hoor maak je maar geen zorgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Was even bang dat ze ergens heen wilde, en daar is ze nog nooit geweest!!!![]()
lieske met een oma tent aan?quote:
Vast ongesteld.... Dan komen de tenten weer uit de kast....quote:
Ze zullen er stuk moeilijke uitkomen dan dat ze hun bed zijn in gegaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En morgen kunnen ze er geen een van alleen meer uitkomen omdat alles verkrampt is...
ja idd, big brother zal meoten ingrijpenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
kan Joost zich niet omkleden ik wor echt onpasselijk van die jongen!
I'm a poor lonesome cowboy and a long way from home...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
doett ze toch voel jij je niet thuis dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |