beter hadden ze chantal <random scheldwoord> geroepenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef Arcee het volgende:
Mensen schreeuwen "Big Brother!" bij 't hek. Origineel.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh, slome Jacob heeft een site met 'grappige' plaatjes gevonden.
Ja, helaas, ja....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Misschien een wat rare vraag, maar hebben jullie aan het eind van de dag ook vaak spijt dat je weer uren lang naar niets heb zitten kijken?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik zie liever Roel in z'n badjas dan Joost in z'n Nathaliepakje
Helaas heb ik nog maar een halve glas over. Jammer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
gewoon die hele fles achterover slaan![]()
![]()
vandaag was het tot 22:20 leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar dit forum maakt weer veel goed.
Ik vond het weer helemaal niets vandaag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
soms wel en soms niet ligt er aan of er iets leuks is gebeurd.
De dag was wel leuk maar de avond is weer erg saai
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Prediker "onderzoekt alles en behoudt 'alleen' het goede"![]()
Nu we toch bezig zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Misschien een wat rare vraag, maar hebben jullie aan het eind van de dag ook vaak spijt dat je weer uren lang naar niets heb zitten kijken?
Scan, daar hebben ze drank vooruit gevondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Echt een toppertje, geen gelul gewoon werken en knokken voor zijn geld!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Menno gaat weer voor de hoofdprijs![]()
das jamemr iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog maar een halve glas over. Jammer.![]()
Riri, hoe kan het nou toch dat de enige keren dat ik jou zie posten het iets negatiefs over Menno is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef riri het volgende:
Gossie,om half 12 nog als een bezetene gaan fietsen,wat een monomaan gedrag,heeft blijkbaar niets gezelligers te doen
ik hoop dat BB nu door de luidspreker schalt...menno, jij wil zo graag fietsen? nou blijf maar lekker dan de hele nacht tot 7 uur aan één stuk door fietsen
![]()
En Menno heeft itt de rest van het vullis wel genoeg discipline in zijn donder om dat dan ook te volbrengen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef riri het volgende:
Gossie,om half 12 nog als een bezetene gaan fietsen,wat een monomaan gedrag,heeft blijkbaar niets gezelligers te doen
ik hoop dat BB nu door de luidspreker schalt...menno, jij wil zo graag fietsen? nou blijf maar lekker dan de hele nacht tot 7 uur aan één stuk door fietsen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |