zo duur zijn ze niet, dus dan koop ik net zo lief een nieuwe die gegarandeerd krasvrij isquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Rottdog het volgende:
Ik ben op zoek naar 'woezel en pip' om voor te lezen. (maar aangezien 't niet overal verkocht wordt zal ik 't wel op internet bestellen). Dat is het boekje/cd van Guusje Nederhorst. De cd is Saskia helemaal wild van op het kdv, ze wil 'm steeds opnieuw horen en 't boekje dat erbij zit lijkt me hartstikke leuk om voor te lezen.
Zag er van de week 1 staan op marktplaats.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jolieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was een nieuwe http://www.marktplaats.nl(...)dschriften/c201.htmlquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
zo duur zijn ze niet, dus dan koop ik net zo lief een nieuwe die gegarandeerd krasvrij isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies wat ik dacht, dus ik zag 't boek wel overal liggen maar 't is nou niet 't eerste dat ik zou kopen. maar als het echt zo leuk is wil ik 't natuurlijk ook wel eens lezen/zien!quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:46 schreef livelink het volgende:
Ik had nog nooit van Pip en Woezel gehoord. Wel wist ik dat Guusje Nederhorst een kinderboek had geschreven, maar dat doen tegenwoordig zo veel 'bekende' mensen. Gisteren hoorde ik dat Barry Hay ook al een kinderboek had geschreven. Vroeger gingen ze allemaal schilderen en nu gaan ze kinderboeken schrijven.
Tot zover mijn vooroordelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is al sinds zijn geboorte eens in de zoveel tijd raak. Toen hij nog maar een paar weken oud was heeft hij het een keer gepresteerd om van 23.00 tot 05.00 onafgebroken te schreeuwen. Het is gelukkig niet altijd zo, maar zo eens in de maand is het wel een paar nachten achter elkaar raak.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:57 schreef bixister het volgende:
oh en livelink, jeetje een paar uur krijsen is wel erg lang. zeker 's nachts. arme job, en arme jullie. hopelijk is 't snel voorbij!
Misschien een vreemd idee, leren lezen, is natuurlijk een heel andere invalshoek, maar misschien werkt het ook? Meer info: http://www.stichtingscope.nl/lezen.htmquote:De cd-rom is door de SDS ontwikkeld in samenwerking met onder meer de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Op de cd-rom worden praktische tips gegeven om kinderen die moeilijk leren praten, zoals verstandelijk gehandicapten, al voordat ze naar school gaan te leren lezen. "Door taal niet alleen hoorbaar maar ook zichtbaar aan te bieden gaat op den duur ook het praten beter", liet een woordvoerder van de stichting weten.
Volgens de SDS heeft allerlei onderzoek aangetoond dat de methode bij kinderen met het syndroom van Down al vanaf een jaar of drie goed werkt. " Dat allereerste stukje leesvaardigheid kan dan worden gebruikt om de productie van spraak te vergroten, de zinsbouw te oefenen en de uitspraak te verbeteren."
Nu ik het filmpje gezien heb snap ik je zorgen Jessie. Ik kon me niet zoveel voorstellen bij "donald duck" geluiden, maar nu snap ik wat je bedoeldquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:27 schreef jessie het volgende:
Ik weet dat er een appart flimpjes topic is, maar ik zet hem toch even hier. Op dit filmpje (net gemaakt) is heel goed te horen hoe Jans praat. Vandaar dat ik het meestal over een donald duck geluidje heb. Ze maakt er ook altijd veel gebaren bij. Mijn inziens om haar taal kracht bij te zetten. Snappen jullie mijn zorgen?
afbeelding]http://home.tiscali.nl/~casteleijn/kletskous.avi]afbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop