toch weer ingezet dacht dat je niet zou inzettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:52 schreef msteggink het volgende:
zo NHL bracht weer beetje geld op voor me
nou ik had ook een combo geplaats voor 70 euro 2 euro inzet had er 2 foutquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:01 schreef msteggink het volgende:
5.48Nashville zou ook moeten winnen
Detriots heeft alleen maar van Vancouver verloren dus ze zijn een goede inzet
Bijna zekere winst.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:43 schreef burberry het volgende:
kan iemand mij vertellen wat BANKERS inhoud ?
ik zie sparta niet winnen van nec maar het is idd heel verleidelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:52 schreef H.Flick het volgende:
Vandaag Utrecht, Feyenoord (-1) en Sparta. Als Utrecht en Feyenoord winnen win ik 63 euro met een grote combo waar ik 1 euro op ingezet heb. En een odd van 4.00 voor Sparta vond ik te mooi om te laten liggen.
Ik voel em ook goed zitten jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 05:06 schreef lucardo079 het volgende:
[..]
Dank u... het was ook in de kroeg een keurige avond.
Ik ben al stiekem even aant kijken voor morgen. Maar misschien kan ik dat beter doen op nuchtere maag.![]()
Voor morgen pak ik Feyenoord en FC Utrecht...
Niet dus. Schynder heeft blijkbaar totaal geen last meer van haar blessure van gisteren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:39 schreef Butra het volgende:
Petrova gaat haar 1e finale winnen vandaag:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |