Dankjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:31 schreef Imberr het volgende:
Messenga, ik heb je plaatje ff goed gezet in de wiki.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik word er nu langzamerhand een beetje moe van de posts!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb het druk op MSN zeg. Iedereen heeft mij 'opeens' nodig
Ja ik hou al opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb het druk op MSN zeg. Iedereen heeft mij 'opeens' nodig
[..]
Je weet wel wat ik bedoel
quote:
Das echt altijd ram irritant.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Eerst zo stil als ik weet niet wat. En opeens in 4 minuten tijd 10 vensters
quote:
Moet ik even met je praten dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das echt altijd ram irritant.
Ik heb helemaal niks te doen op msn.![]()
![]()
Ik verveel me.
![]()
![]()
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik even met je praten dan?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Krijg je n gesprek als:
jij: Hey
ik: Eej
jij: alles goed?
ik: ja hoor..met jou
jij: ja ook..
ik: kj...
-dood-
![]()
Dat was toch het standaard imberr gesprek?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Krijg je n gesprek als:
jij: Hey
ik: Eej
jij: alles goed?
ik: ja hoor..met jou
jij: ja ook..
ik: kj...
-dood-
![]()
eig wel jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was toch het standaard imberr gesprek?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was toch het standaard imberr gesprek?
Tja. En wat nuquote:
Hallooooquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:43 schreef snopprinses het volgende:
lalaaaalalaaaa..begin melig te worden..:/
Wij hebben altijd hele lange gesprekkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die gesprekken heb ik ook meestal op msn
dunno..kwam zo opeens aanzettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:44 schreef Imberr het volgende:
heey snop. waarom ben je melig aant worden?
Klopt, jij bent dan ook maar 1 van de weinigenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wij hebben altijd hele lange gesprekken
Ach wees blij zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, jij bent dan ook maar 1 van de weinigen
Doe ik ook nioet, ik heb ook een hele hoop mensen in die hast niks tegen me zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach wees blij zeg. Je moet er niet aan denken dat al die mensen een lang gesprek verw8en!
Wat ik altijd doe is ze verwijdere uit mijn lijstquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe ik ook nioet, ik heb ook een hele hoop mensen in die hast niks tegen me zeggendaar heb je veel aan
Ja maar sommige wil ik niet verwijderen uit mijn lijstquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is ze verwijdere uit mijn lijst. dan blijft het nog een beetje duidelijk
Nee, ok. Maar sommige mensen die mij toevoegen om vervolgens 'hoi' te zeggen welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar sommige wil ik niet verwijderen uit mijn lijst
Jah oke, dat wordt dan een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar sommige mensen die mij toevoegen om vervolgens 'hoi' te zeggen wel.
Of, 'huh, ben jij mod op de FPquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah oke, dat wordt dan een heel ander verhaal
Jij ja ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Of, 'huh, ben jij mod op de FP' .
Ja, *klik, weg*
Heyquote:
Ja dat ken ik maar al te goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:57 schreef snopprinses het volgende:
mên..je tong verbranden aan je thee is niet leuk
Tja dat krijg je hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is zo. maar vreselijk irritant, dat ze je daarvoor toevoegen.![]()
Hoi allemaal!
Ik geef je helemaal gelijk. Wat voor thee drink jij o.d.m?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:02 schreef snopprinses het volgende:
buh..thee is elk moment van de dag lekker
Ik drink het altijd met veel suiker. 3/4 scheppenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:04 schreef Imberr het volgende:
Thee is alleen lekker met veeeel suiker.
kaneelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk. Wat voor thee drink jij o.d.m?
Oké.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:05 schreef snopprinses het volgende:
oeh..ik drink thee maar met 1 tot 2 schepjes..ligt eraan of ik een theekopje of uit mn starbucksmok drink
uitgaan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef Palau het volgende:
kverveel me... wie weet wat te doen? (alleen deze avond aangezien ik de rest vd week lekker kan vullen met leren)
Film kijken, 'harde' muziek luisteren, uitgaan, Fok!ken (doe je al)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef Palau het volgende:
kverveel me... wie weet wat te doen? (alleen deze avond aangezien ik de rest vd week lekker kan vullen met leren)
met neppe melk niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:08 schreef Palau het volgende:
Weet je wat erg smerig is? Thee met echte melk
Morgen moek leren voor SE's dus uitgaan valt af en khad iemand beloofd te komen kijken als diegene 10km looptquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Film kijken, 'harde' muziek luisteren, uitgaan, Fok!ken (doe je al)
Thee met melk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:08 schreef Palau het volgende:
Weet je wat erg smerig is? Thee met echte melk
Nightriderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef Palau het volgende:
[..]
Morgen moek leren voor SE's dus uitgaan valt af en khad iemand beloofd te komen kijken als diegene 10km loopt.. film kijken kan ff nie omdak aan het opnemen ben en op pc kank vd humorfilmpjes kijken maar dan hebk de rest vd week niks om te kijken
![]()
(net klootvioolaflevering gekeken van nichtrijder)
kbedoel nie koffiemelk maar gewone melk volgens mij was da nog warm ook tis al tig jaar geleden maar ik proef de smaak nu nog alsk er aan denkquote:
Nee, nichtrijder das wa andersquote:
Ja. Heel veel. Anders lust ik t niet.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:02 schreef snopprinses het volgende:
buh..thee is elk moment van de dag lekker
Oh die!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:13 schreef Palau het volgende:
Hey K.U.T.T
zet ns goede muziek aan (spongebob staat dan op)
K.U.T.T: dit is vetwrede muziek
Night: Nee klootviool dit is baggermuziek ik wil eighties
en dan geeft ie op n gegeven moment bloemetjes aan twee vrouwen
Zo, kloottviolen een voor jou en een voor jou, klootviool
Niet? Ik drink da elke ochtend in de winter.. wor je lekker warm en wakker vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Alleen in de ochtend niet echt
mastermovies.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oh die!!! die was super vet!
Heb je nog een link
www.mastermovies.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oh die!!! die was super vet!
Heb je nog een link
In de ochtend: warme chocolade melkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:15 schreef Palau het volgende:
[..]
Niet? Ik drink da elke ochtend in de winter.. wor je lekker warm en wakker van
Jij drink dag in , dacht uit bierquote:
In de winter moet je 's ochtends warme chocomel drinken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:15 schreef Palau het volgende:
[..]
Niet? Ik drink da elke ochtend in de winter.. wor je lekker warm en wakker van
Spreek je later, homies for life, laterrr.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:13 schreef Palau het volgende:
Hey K.U.T.T
zet ns goede muziek aan (spongebob staat dan op)
K.U.T.T: dit is vetwrede muziek
Night: Nee klootviool dit is baggermuziek ik wil eighties
en dan geeft ie op n gegeven moment bloemetjes aan twee vrouwen
Zo, kloottviolen een voor jou en een voor jou, klootviool
quote:
quote:
Als het maar lekker warm is, vind ik het goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:20 schreef Palau het volgende:
Nee khoud van afwisseling kdrink s ochtends thee en eind vd middag cappuccino of chocolademelk (warm )> Lekker..
Nu je het zegt, ik heb ook nog warme chocomelkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:20 schreef Palau het volgende:
Nee khoud van afwisseling kdrink s ochtends thee en eind vd middag cappuccino of chocolademelk (warm )> Lekker..
Zeg, mag ik je auto lenen om te batsen ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Spreek je later, homies for life, laterrr.
quote:
Maar ik bats wel je moeder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:21 schreef Palau het volgende:
[..]
Zeg, mag ik je auto lenen om te batsen ?
Mooi om te horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]![]()
Wat een vriendelijkheid jegens mijn persoon.
Het gaat heel veel beter!
Jammer, tot laterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Imberr het volgende:
Ik moet ff gaan. Me moeder wil nog ff computeren.![]()
Hey T_Tquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef The_Terminator het volgende:
En ik ben ook weer aanwezigIn BeF is niets te beleven, dus dan hier maar een kijkje nemen
![]()
Feli, denk er wel aan dat wanneer je verschrompeld bent het een vlek wordtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef ma_jojo het volgende:
Ik mag nog een tattooooo!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Verneem het heugelijke nieuws zojuist..
Vlek op m'n pols.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Feli, denk er wel aan dat wanneer je verschrompeld bent het een vlek wordt
Heb je geen eigen computerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Imberr het volgende:
Ik moet ff gaan. Me moeder wil nog ff computeren.![]()
Ha, ik heb standaard een vlek op mn enkel zonder tatooquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:27 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Vlek op m'n pols.Vlek op m'n enkel.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:27 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Vlek op m'n pols.Vlek op m'n enkel.
Operatief laten verwijderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:28 schreef Palau het volgende:
[..]
Ha, ik heb standaard een vlek op mn enkel zonder tatoo
Een heeeeeele mooie
Nee, daarom leg ik er heel veel geld voor neer.quote:
Wat nou tis een mooie en zo groot is ie nie..quote:
There's no such thing as perfect.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:31 schreef Palau het volgende:
[..]
Wat nou tis een mooie en zo groot is ie nie..
Tis een perfect vlekje
quote:
Als jij er bent, altijd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Zeker, met mij gaat het primaMet jou ook?
Balen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik vind persoonlijk tatoo's en piercing's ranzig.
mwa, ik niet. hoef ze alleen zelf nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ken er een paar die helemaal van top tot teen eronder zittenquote:
Zoals ik hierboven bescheefquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
mwa, ik niet. hoef ze alleen zelf nieten er zijn nogal veel mensen die het enorm overdrijven
Met jou gaat alles dus goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Zeker, met mij gaat het primaMet jou ook?
Je meot het er voor over hebben hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, daarom leg ik er heel veel geld voor neer.
Ja, da's vies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die helemaal van top tot teen eronder zitten
[..]
Zoals ik hierboven bescheef
jij kent hem? Heftigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die helemaal van top tot teen eronder zitten
Whaha, bizarrequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
jij kent hem? Heftig![]()
[afbeelding]
Ben ik zeker wel met je eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg, klootviool, houd uwe mond aubquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
It will call the reality my friend
En dan nog eens de hele ijzercollectie van de gamma doorgepiestquote:
Jij helpt mij tenminste nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk, zo tof/gewaardeerd ben ik nou![]()
overgewaardeerd als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk, zo tof/gewaardeerd ben ik nou![]()
Zo'n reactie verwachte ik al te krijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
overgewaardeerd als je het mij vraagt
Hij is gewoon jaloersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo'n reactie verwachte ik al te krijgen![]()
Kun je nagaan..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo'n reactie verwachte ik al te krijgen![]()
Jullie mogen mijn foto's niet zonder mijn toestemming plaatsen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
jij kent hem? Heftig![]()
[afbeelding]
Ik heb niet eens foto's van jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jullie mogen mijn foto's niet zonder mijn toestemming plaatsen.
Dat is jij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja. En dat blijft zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb niet eens foto's van jeJe fotoboek is ook zeker nog steeds leeg?
Dan klopt je geslacht ook niet, en je fotoboek liegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
It's the truth I tell you. Ask anyone.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is jij?eerst zien dan geloven :;)
Ik weet niet, wie is dat dan in jouw avatar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
It's the truth I tell you. Ask anyone.
qu63 is ook geen vrouw voor zover ik weetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan klopt je geslacht ook niet, en je fotoboek liegt![]()
Hmmz volgens mij is het toch echt een man op die foto hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
It's the truth I tell you. Ask anyone.
Heb je plannen voor morgen T_T?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat in je linker oog, hij traant wat![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat in je linker oog, hij traant wat![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]! Maar ik ben soort van verdrietig
Nog niet, hoezo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je plannen voor morgen T_T?
Laat je troosten danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]! Maar ik ben soort van verdrietig
Had toch gekund, en ik was gewoon even nieuwsgierig.quote:
Tuurlijk, maar op een zondag slaap ik meestal heel lang uit en ga daarna een beetje op Fok! lurkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Had toch gekund, en ik was gewoon even nieuwsgierig.
Nja, omdat ik goeie bui heb enzoquote:
Ja, ik ben geweldig. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij bent niet verdrietig
Dank je trouwens ma_jojojojojo
lurkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op een zondag slaap ik meestal heel lang uit en ga daarna een beetje op Fok! lurken![]()
Ik weet niet of ik dat eerste nu onder zelfkennis moet rekenen of iets anders... Hmmmquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, ik ben geweldig. Graag gedaan.
Pure arrogantie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat eerste nu onder zelfkennis moet rekenen of iets anders... Hmmm
Ik wist even niet wat die andere categorie ook weer wasquote:
Jij gaat zeker niet uit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Ga even wat lekkers halenShoarma was wel lekker
JA.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wist even niet wat die andere categorie ook weer wasDank je; dat is dan ook weer duidelijk [14.gif]
Arrogantie is goed; mits met matequote:
Cool. Mag ik mee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga ook niet uit hoormogelijk ga ik 22 dec naar engeland
Moet ik eerst 200 kilometer oostwaarts rijden. Woon aan de kustquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat saai![]()
Je moet een keer naar een Duitse discotheek gaan ofzo, is vet tof![]()
Dan moet ik even kijken of het mogelijk isquote:
Is goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan moet ik even kijken of het mogelijk ismoet morgen toch nog even bellen dan hoor je het wel
Is ook mooi, ben er al een aantal keren heen geweestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is goedLijkt wel mooi, engeland
Ah, ok. Dan wordt het idd wat moeilijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik eerst 200 kilometer oostwaarts rijden. Woon aan de kust
Thuis is het ook gezellig. Heb mijn eigen disco'tje met veel beter muziek en 'gratis' bier
Dan ga je toch GTA na doen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:01 schreef Fwnk het volgende:
boehooeehoe wanneer komt me mams nou thuis ik moet de auto ffs
Ik ben nog nooit in Engeland geweest om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is ook mooi, ben er al een aantal keren heen geweest
Kan jij toch oook niet weten dat ik 4 minuten van de stranden afwoonquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan wordt het idd wat moeilijk![]()
Geen rekening mee gehouden, ik woon vlak bij de Duitse grens namelijk![]()
En ja, thuis kan het ook gezellig zijn. Is ook wat beter voor het gehoor![]()
Damn je mist watquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Engeland geweest om eerlijk te zijn
[..]
Kan jij toch oook niet weten dat ik 4 minuten van de stranden afwoon
Maar misschien eens wat afspreken
oeh wordt het toch tijd voor hoor!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Engeland geweest om eerlijk te zijn
Idd! helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh wordt het toch tijd voor hoor!
Ik wil graag de cultuur daar zien! Misschien nog eind dit jaarquote:
Zeker. Als het in december niet wordt, dan maar in 2006quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh wordt het toch tijd voor hoor!
Dat is wel klote inderdaad. Maar veiligheid gaat weer voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:08 schreef snopprinses het volgende:
ik zou afgelopen zomer weer voor 1 dag gaan met mn ouders en vriend
toen kwam er een aanslag
toen zouden mn vriend en ik nog maar alleen gaan
toen kwam weer een aanslag
toen mochten wij ook niet meer
grrr
Ja mannnnnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Rene... GoedenavondAlles flex?
Doei meidquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:11 schreef snopprinses het volgende:
oeh ik ben naar de back en drna naar mn vriend
bye![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil graag de cultuur daar zien! Misschien nog eind dit jaar
[..]
Zeker. Als het in december niet wordt, dan maar in 2006
Gewerkt hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gaaf!
Nog wat leuks gedaan deze dag?
Dag snop![]()
Ik ook. Lekker veel aan onze hobbys werkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zou het wel gezellig vinden als je mee ging
En dat is klotequote:
Ja tof mag ik dan mee varenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kunnen we geen PUB meeting houden in Engeland
Neuuuuuquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker veel aan onze hobbys werkenFotografie
[..]
En dat is klote
Nee, man, New Yorkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kunnen we geen PUB meeting houden in Engeland
Ik heb geen 150regelingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voor geld doe ik ook alles hoorNeem aan dat je de 150% regeling hebt?
Ja hoorquote:
Als jij effe dokt vind ik het goedquote:
Hallooooquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goedenavond messenga. Ik zag je helemaal niet posten![]()
Ik zit in de WW dudequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als jij effe dokt vind ik het goed
Dat d8 ik ookquote:
Alles goed?quote:
Wat ik je bromquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En is veel te ver weg, ik vind meets in bijv. Utrecht al ver weg![]()
Ik wordt toch al gratis opgepikt dusquote:
Nee, is heel normaal, bijna iedereen werkt zaterdagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm ok. Verdien je niet extra's als je zat/zon moet werken?
GRATIS?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wordt toch al gratis opgepikt dus
Ja schijtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zit in de WW dude(voor eventjes dan)
[..]
Dat d8 ik ook
[..]
Alles goed?
ow ok. Ik kreeg 150% op zaterdag, zondag 200% (dubbele salaris)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, is heel normaal, bijna iedereen werkt zaterdag
quote:
Al gebeurtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, moet het eventjes overleggen![]()
Hmmm, toeslag krijg ik daar dus niet voor, ik dnek dat het in de CAO staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ow ok. Ik kreeg 150% op zaterdag, zondag 200% (dubbele salaris)
[..]
Tja dit soort beslissingen moet je natuurlijk niet zomaar nemen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, moet het eventjes overleggen![]()
Wij kregen het wel, mij hoorde je niet klagen hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, toeslag krijg ik daar dus niet voor, ik dnek dat het in de CAO staat
Waren er op de PUB meet wel mensen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ben bang dat als we nog een meet organiseren ditmaal de opkomst nóg lager is omdat niemand denkt dat er ook daadwerkelijk mensen komen.
Straks krijg ik zweepslagen van ijsmeis en brechtjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja dit soort beslissingen moet je natuurlijk niet zomaar nemen!
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wij kregen het wel, mij hoorde je niet klagen hoor
Tja hangt van je seksuele voorkeur af of je dat een straf vindt of nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Straks krijg ik zweepslagen van ijsmeis en brechtje![]()
Extratje is niet slechtquote:
Ja, en het warme gevoel dat zij er op na houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja hangt van je seksuele voorkeur af of je dat een straf vindt of niet
Jij denkt direct aan leren zweepjes, hij bedoelt plasticquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja hangt van je seksuele voorkeur af of je dat een straf vindt of niet
Genoeg om van 22 tot 28ste rond te komen in Engelandquote:
30 euro ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Genoeg om van 22 tot 28ste rond te komen in Engeland
Ik verdien 800 p/m (van mijn ww-uitkering)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoeveel verdien jij dan?
Ik denk niet zoveel als mij
ook genoegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoeveel verdien jij dan?
Ik denk niet zoveel als mij
Weekend gaat verdomd te snelquote:
200?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Genoeg om van 22 tot 28ste rond te komen in Engeland
Okequote:
Uurtje langer slapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uuuurtje langer
O ja, ik ging weg
Redelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik verdien 800 p/m (van mijn ww-uitkering)
Ah jammer. Veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uuuurtje langer
O ja, ik ging weg
Zeker niet slechtquote:
In mijn geval dan hé...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weekend Vakantie gaat verdomd te snel
Inddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah jammer. Veel plezier
[..]
Zeker niet slecht. met maar 4 sollicitaties p/m (omdat ik nu weet anti-werkloos te zijn
)
Ja, bij mij ook.quote:
Allemaal wel om 3 uur het bed uit om de klok een uur terug te zetten hé!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
Morgen een uurtje langer slapen idd..
Deed een vriend van mequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Allemaal wel om 3 uur het bed uit om de klok een uur terug te zetten hé!
Uiteraard.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Allemaal wel om 3 uur het bed uit om de klok een uur terug te zetten hé!
Én dan ga ik naar Istanbul!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook..
Maar goed, nog 7 weken en dan kunnen we weer.
Hehe, dat duurde lang.quote:
Vorig jaar zat ik in Australie met kerst enzo. Nou, in Nederland vind ik het een stuk gezelligerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Én dan ga ik naar Istanbul!
Plus kerstmis en Oud & Nieuw natuurlijk!
Geeft niks, geintje.quote:
Vuurwerk in NL afstekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef EvilWasp het volgende:
Ja wij gaan ook net na kerst weg en komen op 31 december weer terug![]()
Doe je goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ga misschien werken bij fotoklein (5 minuten lopen hier vandaan )
Hey Sven![]()
Dat wist ik ook welquote:
Zeker, betekend laat doorfokken en laat opstaanquote:
Ja, pita-broodjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel. Nog brood gegeten?
Jij bent wel echt in de ban van NY hé?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vuurwerk in NL afstekenIk wil het eens meemaken in NY
gefeliciteerd met je vader! Hoe oud wordt hijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, pita-broodjes!
Morgen is m'n vader jarig dus dan is er alleen maar lekker eten!
Ik wil er gewoon zo graag ernaar toequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:34 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij bent wel echt in de ban van NY hé?
Vertel vertelquote:
Ik wil niet alleenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach mijn reis naar NY komt wel een keer
57 geloof ik...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je vader! Hoe oud wordt hij.
[..]
Ik wil er gewoon zo graag ernaar toe. Mijn ouders willen er naar emigreren (als mijn pa in de VUT/pensioen is)
Een heuse NY fetishquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:34 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij bent wel echt in de ban van NY hé?
Ach wie weetquote:
quote:
Ja, daar wil ik gewoon heen. en ik heb ook nog nooit gevlogenquote:
Hoe oud?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moest rond 2 uur maar eens langskomen * woont 2 huizen verder*
Vliegen is niets engs aan ofzo, ik ben al 2x naar Spanje geweest met het vliegtuig. Het opstijgen is het leukst, als die motoren ineens op volle kracht beginnen te draaien en je in je stoel gedrukt wordt door het optrekken van het vliegtuigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik gewoon heen. en ik heb ook nog nooit gevlogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |