goezzo piequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
En hier weer verder ...toch?
Vorige FOT [SC] #117 tijd zat om tussen de posts door...
Het rare is dat bij mij helemaal niks besloegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hi guys
Les 1 bij het vlinderfotograferen: maak je apparatuur klaar VOOR je de warme kas binnen gaat. Anders beslaat echt ALLES
Geen vlinders voor mij hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef pea4fun het volgende:
Nou kom op met die vlinders dan!
Heb ik een externe schijf, wordt mijn pc opeens weer veel meewerkenderMaar morgen gaat ie er toch aan hoor....
Nou ja zeg...niet 1 klein vlindertje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen vlinders voor mij hoorDe foto's zijn niet helemaal geworden wat ik had gehoopt
Volgende keer beter
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja zeg...niet 1 klein vlindertje?
Volgens mij ben je te kritischquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ze zijn allemaal vrij wazig of niet goed scherp of niet mooi close-up genoeg of .... etc
Dat zeggen meer mensenquote:
De eerste keer dat ik die vlindertuin bezocht besloeg ook nix en kon ik mijn gang gaan, doch de keer daarop was het wel een beslagen lens. Gelukkig hebben ze daar een soort van handdrogers ...warme droge lucht wordt dan geblazen, dit is speciaal voor de camera's. Was ook hard nodig de laatste keer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het rare is dat bij mij helemaal niks besloeg![]()
Ik kon gelijk fotograferen... kheb zelfs nog lens gewisseld, zonder dat mijn spiegel gelijk dichtsloeg![]()
Verder ben ik erg blij met de resultaten![]()
Oh ik dacht eigenlijk dat het voor brillen wasquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die vlindertuin bezocht besloeg ook nix en kon ik mijn gang gaan, doch de keer daarop was het wel een beslagen lens. Gelukkig hebben ze daar een soort van handdrogers ...warme droge lucht wordt dan geblazen, dit is speciaal voor de camera's. Was ook hard nodig de laatste keer.
Die derde vind ik heel mooi gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 07:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ontopic maar dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu een bak thee
Hihi...meende ik ook, maar de tekst op die dingen maakten me wijzerquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenlijk dat het voor brillen was
quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Die derde vind ik heel mooi geworden![]()
Dank je!quote:
Mooiiii ..., ik had vroeg op willen staan ... dauw ...opkomende zon ...maar is nix geworden met zo vroeg op te staan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dank je. Heb vanochtend even gauw met de S1 geschoten. De EOS heeft nog wat stof op de sensor na die kolenmijn van vorige week... ff schoonmaken nog.
Yep, niet te lang klooien, gewoon wegwezen. Oh ja, je had het over die censor ...had ik allemaal vlekken op, heb ze gelukkig weg gekregen. Maar .... ik moet daar nog iets goeds voor hebben. Tips? Wattestaafje was mijn noodoplossing, maar dan krijg je weer kleine haartjes op die censorquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja, een uitdaging... willens en wetens je dure equipment blootstellen aan veel meer vocht dan goed is...
Hmmm ...dat is dus eigenlijk ook geen leuk ...handig alternatief ...voor mij althans. is er iets in NL wat goed is en daarnaast ook nog handig is? Zal wel niet, als jij het al in de states besteldquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe
Ik heb van die Swabs uit de USA laten komen, inclusief bijbehorend flesje rocket fuel. Maar, hoe ironischdie rocket fuel mag niet door de lucht vervoerd worden, dus je zit 6 weken te wachten op die zooi. En bij aankomst mag je ook nog 11,24 euro betalen van de Douane.
Mogguhhh Xil ...yep, eerst de honden dan ...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:02 schreef Xilantof het volgende:
de zon schijnt. 't ziet er naar uit als prachtig weer om even de honden uit te gaan laten.
tot zo
lijkt hetprima weer voor..quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal eens wat gezelschap opscharrelen voor een bier-zon-gras experience nou het nog kan
"Vlinders enz"quote:
huh?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Vlinders enz"
doet me een beetje denken aan "Monsters inc"![]()
vast wel, ik ben een volstrekte analfabeet als het op films aankomtquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:16 schreef Xilantof het volgende:
is dat niet gewoon de sneeuwman die in de film voorkomt?
ik ook, maar Monsters Inc heb ik wel een paar keer gezienquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel, ik ben een volstrekte analfabeet als het op films aankomt
Mogguh Peaquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef pea4fun het volgende:
Mogguh,
Nou heb ik alles zover dat ik opnieuw format c zou kunnen gaan doen, lijkt die pc het gewoon weer helemaal te doenNou zit ik natuurlijk te twijfelen, zal ik, of zal ik niet?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:27 schreef pea4fun het volgende:
Ow en xila...de topictitel slaat op de vlindertuinfoto's, niet op jouw buik
Nou ja, je bent al een tijd niet zo zuchterig...en als je dan al begint te giebelen bij vlinders....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ben je nou de eerste die het door heeft?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja, je bent al een tijd niet zo zuchterig...en als je dan al begint te giebelen bij vlinders....![]()
Die in de buik zijn ook lastiger op de foto te zettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:27 schreef pea4fun het volgende:
Ow en xila...de topictitel slaat op de vlindertuinfoto's, niet op jouw buik
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja, je bent al een tijd niet zo zuchterig...en als je dan al begint te giebelen bij vlinders....![]()
Moet toch altijd iemand winnenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef Xilantof het volgende:
net terug van het sporten...
goede wedstrijd gespeeld, maar wel verloren
En met dit weer helemaal welquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Zo'n zondag is best relaxedBeetje uitslapen tot 1 uur, beetje luieren.....volgens mij kan ik dat nog wel een tijdje volhouden
Zekersquote:
Was idd een idee geweestquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:53 schreef Xilantof het volgende:
Potver P.
dit was mooi weer voor het delfse hout ofzo!
tja...quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was idd een idee geweestMaar dit was ook best fijn hoor
Na al dat gestress van vorige week
je moet eens naar Amerika... ten noorden van NYC... Indian Summer..quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:06 schreef PdeHoog het volgende:
IddIk was toch al niet echt onder de indruk van de herstkleurtjes dit jaar
En waar zijn die foto's danquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je moet eens naar Amerika... ten noorden van NYC... Indian Summer..
erg mooi
die komen er aan p... die komen er aan.quote:
ik had van 12 tot 1 nog aan de studie gezeten.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:gek!
moet je er ook niet zo laat mee beginnen he
Anyway, ik moet nu naar mijn werklater
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:12 schreef PoseidonVS het volgende:
Na een weekje afwezig ben ik er ook weer en nu als papa˛.
Voorlopig geen zwangere buiken foto's meer van mij.
Blauwe, Owen Sidney is vorige week maandag geboren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
roze of blauw sokjes?
alles goed met mamma?
Ik hoop hem hier weg te kunnen houden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd PVS
Al een fok!accountje gemaakt?
Beschuit met muisjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Zei er iemand beschuit met muisjes?![]()
Van harte PVS
Van Harte gefeliciteerd , ik zag je hier al niet en dacht al , die is bezig .quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:12 schreef PoseidonVS het volgende:
Na een weekje afwezig ben ik er ook weer en nu als papa˛.
Voorlopig geen zwangere buiken foto's meer van mij.
ja de roepnaam is inderdaad Owen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind het ook een mooi kaartjeen een mooie naam, ik neem aan dat hij in de wandelgangen gewoon Owen genoemd zal worden?
leuke initialen trouwens...OS....hihihi zo noemden we OuweSok hier altijd
F e l iquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
ja de roepnaam is inderdaad Owen.
De foto op het kaartje is één van de foto's genomen door Morpheus_at_work en was wel één van de ideeën die ik in mijn hoofd had. De nabewerking en verder styling is wel van eigen hand en ik ben er ook zéér te vreden over. Ik krijg ook heel veel goede reacties er op.
Maar bedankt voor alle felicitaties.
Maar wel een hele mooie fotoquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
Zei er iemand vlinders? Ik heb mijn eerste vlinder geschotenja stukje vleugel jah
![]()
[afbeelding]
de rest van een heerlijke herfstdag is te bewonderen in het Boswandeling topic
mogguh!
Ik heb al gekeken of ik dat kon doen, omdat ik hem ook geopend heb ...maar helaas ..moet een MOD doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Kan de TT niet voor de gelegeheid aangepast worden in:
Welkom Owen Sidney!!
toch? nieuw wereldburgertje erbij moet gevierd worden
nou...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
alsof jij nog een hap door je keel krijgt
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nou...
er moet veel gebeuren om mijn eetlust weg te krijgen
maar die vlinders zijn leuk en aardigmaar ze houden me vooral van m'n werk af op school
![]()
Marjo, om nu de hele dag plat te gaan omdat je geen internet hebt ....quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii, ik heb weer internet!!!
Lag de hele dag plat hier...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Marjo, om nu de hele dag plat te gaan omdat je geen internet hebt ....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Marjo, om nu de hele dag plat te gaan omdat je geen internet hebt ....
Nee, heb je gelijk in, maar uit nood zal ik het eerst zo moeten doen ...als ik het statief wil pakken/gebruiken. ga morgen wel info halen wat me die grap kosten gaat voor een nieuwe.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:59 schreef Xilantof het volgende:
de 300D en dan zo;n lens er op? is dat slim?
bedoel... plastic body.. vrij zware lens heb ik het idee...
Licht uit ...donker in huis ...staat statief nog in de kamer ... wel aan de kant, dus stoot tegen 1 van de poten aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Gloeiende P
hoe kan een statief nou omvallen??
He, balen!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Verd ... mijn statief is thuis omgevallen met die "Tripod Mount Ring" er nog op, die een onderdeel is van die Canon 28-300 mm. Stuk dus, en balen als een stekker!!!!!!!![]()
Tuurlijk kan die 300D nog vastgezet worden op het statief, maar toch .... ben woest op me zelf.![]()
Bleed, baby, BLEEDquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Licht uit ...donker in huis ...staat statief nog in de kamer ... wel aan de kant, dus stoot tegen 1 van de poten aan.Eigen STOMME schuld dus.
Ja, licht aan doen ...maar ken me huis wel ..dus ook in het donker wel, alleen nog niet met statief.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bleed, baby, BLEED
dan leer je er tenminste wat van
Kamer is groot genoeg om hem zo te laten staan, maar hij was daar achtergebleven na zonsondergang-foto's. Ook nu staat hij, alleen veel minder groot en breed ...aan de kant en daar waar ik normaal niet loop. Ik ben al lang blij die Manfrotto niet op mijn tenen te hebben gekregen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
wat doet dat statief daar dan??Als je het niet gebruikt, dan klap je het in
Dat bleek wel jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kamer is groot genoeg om hem zo te laten staan,
Pie, wat doe jequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Verd ... mijn statief is thuis omgevallen met die "Tripod Mount Ring" er nog op, die een onderdeel is van die Canon 28-300 mm. Stuk dus, en balen als een stekker!!!!!!!![]()
gohquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:25 schreef Jelleee het volgende:
Morgen!![]()
Even ontbijten en dan vrolijk schimmelen in een lokaal.![]()
mogguhquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!!
Wat een vroegte om op school te zitten...quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
mogguh
ik zit al weer fijn op school
hehehequote:Op dinsdag 1 november 2005 08:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat een vroegte om op school te zitten...
Oefenen voor het paard van Sinterklaas?quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:25 schreef Jelleee het volgende:
Even ontbijten en dan vrolijk schimmelen in een lokaal.![]()
tja, kral is prut. altijd al geweest. Maar maakt toch niets uit, hier in Leiden is de fotocombi gast ook failliet, plus de 2 krals, dus nu moet ik naar de HEMA 13.gifquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:40 schreef Subhuman het volgende:
Ik moet nog 1 foto maken en dan heb ik eindelijk weer een rolletje vol... Dat was lang geleden zeg!
Balen dat Kral failliet is want ik had daar nog een bon van liggen voor gratis ontwikkelen en afdrukken voor die rolletjes die ze verkloot hadden
Tis meer de massaliteit die me tegenstaat. De mannen van de fotocombo wisten wie ik was en daar kon je wel ff een praatje maken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:59 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met de Hema anders, ik ga altijd naar de Hema of naar het vaklab sinds Kral m'n rolletjes verneukt heeft. Nog nooit problemen gehad.
De mensen van de Kral wisten na een tijdje ook wie ik was...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis meer de massaliteit die me tegenstaat. De mannen van de fotocombo wisten wie ik was en daar kon je wel ff een praatje maken.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:22 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb geen idee, het enige wat ik ken aan de Heurne is de Fotoprintshop. Ik zal eens op zoek gaan de volgende keer dat ik in het centrum ben!
Owww dat ding! Daar ging ik altijd heen voor pasfoto's.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bij de hema de hoofingang kan je rechtdoor richting de lipperkerkstraat gaan.. heb je in dat straatje een sjinese toko zitten en aan het eind van dat stukkie bij de stoplichten links die fotgraaf en rechts gameshop twente..![]()
Zo en nu genoeg ontopic gelul![]()
ik dat minimaal. ik zal waarschijnlijk tot uurtje of 6 hier zitten. misschien ga ik wat eerder weg vandaag.quote:
ik ben gelukkig droog over gekomenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ookbegon alleen net te regenen
*lange neus trekt*quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb de bushalte nog niet eens droog gehaald
euhm?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal is het maar 20 minuten lopen zelfs, maar ik ga lekker met de bus
* Dr_Flash is niet in het bezit van een fietsquote:
zo duur hoeft ie niet te zijn hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash is niet in het bezit van een fiets
slotje doorknippenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:39 schreef Re het volgende:
zo nog 2 deurtjes erin zetten, en over fiests gesproken... die staat nog steeds vastaan gemeente eigendom met afgebroken sleutel
met een of andere tangquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
met een of andere tang? of zaagje met je korte kapsel letten ze vast minder op je dan met je voormalige kapsel
![]()
Hoi peaquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:19 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben gaar...vanavond maar eens even niet aan de gang met archiveren van foto's...beetje hier rondkijken, beetje suffen...
ik gebruij tegenwoordig de term.. dat doet baby vaakquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:42 schreef pea4fun het volgende:
Hoi evenstarJa relaxen kan je het ook noemen
of slapen met mijn ogen open....
ja joh... druk (wel leuk) weekend gehad, en nog niet bij kunnen slapenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef pea4fun het volgende:
Hoi Flash
Jij ook al lui xila? zit in het weer zeker....wie ga je bellen?
Goede vraag....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef pea4fun het volgende:
Jij ook al lui xila? zit in het weer zeker....wie ga je bellen?
ik vind jou vraagstelling al nietsquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goede vraag....
Xila, vertel.. hoe heet (is) ze????
ja hoor, je antwoord spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef Xilantof het volgende:
ik vind jou vraagstelling al niets
denk je dat je zo een antwoord gaat krijgen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goede vraag....
Whehequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef PeRi het volgende:
De dame meldt zich al.
geef mij ook ff een schop aub?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:05 schreef pea4fun het volgende:
@evenstar lekker excuus om lui te zijn he
@xila, dat schoolwerk ff snel en dan hop naar bed...en niet meer bellen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:10 schreef Xilantof het volgende:
@ Addie: wat doe jij hier nou*pets* ga lekker naar Klaagbaak ofzo
![]()
eikel
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef addie84 het volgende:
[..]
geef mij ook ff een schop aub?ik zit al 2 uur achter de pc.. en heb nog praktisch niks gedaan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:10 schreef Xilantof het volgende:
@Pea: zucht, je hebt gelijkmaar bellen is zowiezo nu niet meer
maar heb ook geen zin in school werk
trustequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef Jelleee het volgende:
blurgh, iig. ga ik slapen, kan mijn ogen niet meer openhouden,![]()
Zwaaisels!
![]()
ik heb vrijdag een deadline, die ik nooit compleet ga halen. maar heb wel een planninkje gemaakt:quote:
huh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:21 schreef PeRi het volgende:
Xil tis bijna half11.
issie weer aan het bellen?quote:
idem hier.. maar ik ga het wel halen! al moet ik 3 nachten doorwerkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb vrijdag een deadline, die ik nooit compleet ga halen. maar heb wel een planninkje gemaakt:
okee, mijn PvA
morgen van 8.00 uur tot 10.30 uur aan installatiesanalyse + constructieve analyse
vanaf 10.30 aan module A1. als dat klaar is, verder met constructieve analyse.
donderdag details+DO afmaken. vrijdag uitprinten en inleveren en om 12.00 uur naar de AvB.
dezeavond, nog wat tekenen aan mijn DO + Details.
Ik neem aan dat we hier wel meegenieten van het feit of je het gaat halen of nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb vrijdag een deadline, die ik nooit compleet ga halen. maar heb wel een planninkje gemaakt:
okee, mijn PvA
morgen van 8.00 uur tot 10.30 uur aan installatiesanalyse + constructieve analyse
vanaf 10.30 aan module A1. als dat klaar is, verder met constructieve analyse.
donderdag details+DO afmaken. vrijdag uitprinten en inleveren en om 12.00 uur naar de AvB.
dezeavond, nog wat tekenen aan mijn DO + Details.
dat hoor je zondag pas of nog later!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we hier wel meegenieten van het feit of je het gaat halen of niet
Goedemorgen Puckzzz, wel wakker blijven dan vandaag hé!quote:Op woensdag 2 november 2005 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh Y'all
ik heb klote geslapenen dat terwijl ik op tijd naar bed ging
naja vandaag weer een herkansing
dienstmededeling: vergeet u niet te stemmen?
Nee, mijn omgeving is uitermate inspirerend. Dag in dag uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal .. de censor van de 300D weer schoongemaakt en dan maar kijken wat de dag brengt aan foto's. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je gewoon uitgekeken bent op je omgeving?
Ja zeker. Maar dan fiets ik eens de andere kant op en dan gaat er een wereld voor me open.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal .. de censor van de 300D weer schoongemaakt en dan maar kijken wat de dag brengt aan foto's. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je gewoon uitgekeken bent op je omgeving?
Dat probeer ik ook, de nieuwe dingen ontdekkend ...maar gaat me momenteel gewoon moeilijk af. Omstandigheden die dit veroorzaken en de cerativiteit ondermijnen, daarom ook lastig juist die dingen te zien ...die ik anders wel zie.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:01 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar dan fiets ik eens de andere kant op en dan gaat er een wereld voor me open.
Het is trouwens ook wel een kunst om telkens wat nieuws te zien in de zelfde omgeving.
Om met dat laatste te beginnen, heb je gelijk ...is een schitterende foto boordevol emotiequote:Op woensdag 2 november 2005 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
Probeer dan eens de creativiteit in de huidige omstandigheden te zien. Moeilijke situaties (bijvoorbeeld) leveren ook vaak mooie foto's op, alhoewel ze dan wel een andere sfeer zullen uitademen dan het standaard "Oooh wat een mooie foto"
foto's die een bepaald gevoel (negatief of positief) opwekken zijn juist goed, die blijven langer boeien dan een 'mooie' foto
neem mijn huilfoto bijvoorbeeld
Heb hem net besteld ... 175, Eruoquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Tuurlijk kan die 300D nog vastgezet worden op het statief, maar toch .... ben woest op me zelf.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Heb hem net besteld ... 175, Eruo![]()
ja, best wel ...ofschoon ik niet verwacht had dat een Canon onderdeel goedkoop zou zijn. Maar goed, is voor een goed doel en die 300D zal er blij om zijn.quote:
niet gewoon verzekerd dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ja, best wel ...ofschoon ik niet verwacht had dat een Canon onderdeel goedkoop zou zijn. Maar goed, is voor een goed doel en die 300D zal er blij om zijn.![]()
Nee, jammer genoeg niet ....tenzij je een alternatieve manier gebruikt. Als je zelf deze schade veroorzaakt, houdt het op.quote:
Dat kun je rustig stellen Xil.Nu dus beter uitkijken voor mij ...maar meestal blijft die Mount Tripod op het statief zitten, daar ik die lens het meest zo vanuit de hand gebruik. Heb ik het statief nodig, ff die trpod mount openklappen ....lens er in, klaar is Pie.quote:
ik word zo weemoedigquote:
ik geloof dat we allebei in het "any day now" schuitje zittenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef Xilantof het volgende:
Hoi Flash
ik verwacht mijn Peling deze week!
maar hijs er nog niet enzo. das wel jammer
19 oktober was mijne verzonden...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik geloof dat we allebei in het "any day now" schuitje zitten
ik hoop gewoon dat mijn zus thuis is al de postbode komtquote:Op woensdag 2 november 2005 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil hem morgen, of minstens een TPGbriefje
weet hij dat jij er bent?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Jelleee het volgende:
En ik kom er net achter dat mijn broer nog steeds actief op FOK! zit, wisknie..![]()
![]()
Ik lees op andere fora er nogal positieve berichten over.. Daarom heb ik hem ook aangeschaft. En de foto's ie ik normaalgesproken nam, deed ik met een 28-80/F5 met een sluitertijd van 0,5 sec. Ik ben dus wel wat gewend..quote:Op woensdag 2 november 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
hmmm
ben bang dat je voor concerten aan een 50/1,8 niet genoeg zult hebben HM2
heerlijk een ontzettend betaalbaar stukje glas, daar niet van. Maar ik heb hem een keer meegehad naar een feestje en zelfs op ISO400 in een TL-verlichte loods is er nauwelijks scherp mee te schieten
Ja, hij weet dat ik erop zit..quote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
weet hij dat jij er bent?
en doet ie hier beetje normaal? of kom je leuk dingen tegen die hij gepost heeft?
Kreeg bericht ...wordt 145, - Euroquote:Op woensdag 2 november 2005 11:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Heb hem net besteld ... 175, Eruo![]()
TL-verlichting en foto's maken...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
hmmm
ben bang dat je voor concerten aan een 50/1,8 niet genoeg zult hebben HM2
heerlijk een ontzettend betaalbaar stukje glas, daar niet van. Maar ik heb hem een keer meegehad naar een feestje en zelfs op ISO400 in een TL-verlichte loods is er nauwelijks scherp mee te schieten
jij vindt de TL-verlichting uitschakelen een beter idee?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
TL-verlichting en foto's maken...
Of je zoekt een betere lokatiequote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij vindt de TL-verlichting uitschakelen een beter idee?
JEEEJquote:Op woensdag 2 november 2005 22:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kreeg bericht ...wordt 145, - Euro![]()
hehehquote:Op woensdag 2 november 2005 23:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nog veel geld, maar scheelt een behoorlijke slok![]()
Soms moet en mag datquote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hehehliep beetje te geinen
![]()
ben beetje melig deze avond
moet je niet doen joh. word je gek.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Soms moet en mag dat![]()
Maar als jet het goed bekijkt en in guldens ...voor zo'n dingetje ....![]()
hihi is ook zo. Trusten Xilquote:Op woensdag 2 november 2005 23:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
moet je niet doen joh. word je gek.
gewoon ff slikken en doorgaan
bedtijd nu!
ik zit al weer op schoolquote:Op donderdag 3 november 2005 07:52 schreef Jelleee het volgende:
Hoi Xilantof!![]()
Ik ga ook weer naar school, ff Bearshare aanzetten![]()
Doegie!![]()
Mwoa, het was een of ander gaar feest waar ik was. Dus ik kan moeilijk zeggen "zoek maar een betere plek want ik wil foto's maken"quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
of geef die BMW gewoon aan mij, ik kan er wel mee omgaan
Ik was in de Sierra vanochtend...als ik met de Kever was geweest had ik geen recht gehad om te schelden op die BMW want dan had ik zelf die vrachtauto's ook met maar 100 kunnen inhalenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:55 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Jij hoort in een kever.
![]()
Goedemorgen dus
Puckzzz in een Sierraquote:Op donderdag 3 november 2005 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was in de Sierra vanochtend...als ik met de Kever was geweest had ik geen recht gehad om te schelden op die BMW want dan had ik zelf die vrachtauto's ook met maar 100 kunnen inhalen
Schilder eens een circkel op de deuren en zet er eens 53 in.. Mischien helpt dat..quote:Op donderdag 3 november 2005 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was in de Sierra vanochtend...als ik met de Kever was geweest had ik geen recht gehad om te schelden op die BMW want dan had ik zelf die vrachtauto's ook met maar 100 kunnen inhalen
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Puckzzz in een Sierra![]()
Mijn wereldbeeld, wat doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |